Sari la conținut

djr0bert2008

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Aiud
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda , Kawasaki Suzuki , Yamaha
  • Numar Moto
    Din aluminiu cu cifre negre
  • Club
    FmRacing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Gsx-r K1

djr0bert2008's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu te sfatuiesc sa treci pe exc, pe enduro apropo mircea 4 t`u fie sx fie exc la fel de repede fierbe ,diferenta intre exc si sx consta in multe ....telescoape ,reglaj la carburator , roti pe sx ai pe spate 19 pe exc ai 18 , instalatia electrica , rapoartu in cutia de viteza difera etc .... problema cu fiertu exact asa fierbi si sx`u ca si exc`u poti sa ai ventilator pe el ca tot fierbe ,si cu patinatu la fel aici deja se pune problema de caucicurii de mousse tubliss sau camera ce folosesti si ce presiune ai , poti sa ai exc de 300 2t si ai un mousse ff tare clar ca iti patineaza si vine altu cu sx`u si urca
  2. Alex_Dr chiar asta e ideia daca cilindru original a fost nicasil si stratul de nicasil sa dus , se pune bucsa de fonta pe cota A ,piston cota A cand se termina te duci pe b si pe c ...dar daca cilindru din fabrica o venit pe nicasil sau pe fonta si este la cota maxima nu mai ai ce face cu el , numa rebucsat si revii la cota A
  3. Ia legatura cu Cristi.Magurean din Baia Mare te ajuta el cu camasa ,iti face bucsa
  4. daca va apucati de distributie schimbati lantul , patinele si intinzatorul , degeaba pui un lant nou si intinzatorul ii praf , sau lant nou intinzator nou si patinele praf ...
  5. Salutare , daca va uitati pe site`u sermoto , sau la anunturi ce au pe bikeshop olx etc , toate motocicletele puse spre vanzare au intre 25000 - 30000 km , nici decum nu vezi sa aibe vreo motocicleta peste 40000 km , totusi pt un pegaso din 2000 mi se pare ciudat 30000 km.Nu vreau sa tin partea la nimeni , dar totusi inainte sa cumperi o motocicleta ar fii bine sa te uiti pe forumuri sa te documentezi ,Pegaso intradevar are probleme cu bendixu ,e vestit pt asa ceva , se potriveste pendix de Ktm care este 340 de lei nou si este mult mai rezistent , inafara de bendix mai are ceva bube , si totusi este un motor destul de vechi.Referitor la garantie nu stiiu ce sa zic , si daca avea garantie pe motor parerea mea este ca tot nu til faceau ei , partea asta cu garantia mi se pare o vrajeala la un motor second , avand in vedere ca cumperi un Ktm exc nou nouti fie 2 t sau 4 t 20016 are pretul injur la 6800 7000 de euro fara tva , si fabrica til da fara garantie , nu ai nici o garantie pe el , de asta mi se pare suspect treaba cu garantia daca la un motor nou cu 0 ore nu primesti garantie , atunci la un motor de 16 ani nu vad ce garantie sa iti deie , si vorba aia nici nu se mai gasesc piese pt ele.
  6. Bujia pentru crf nu este foarte ieftina , daca tin bine minte ...ii 160-170 de lei ...ceva de genu ...
  7. Daca inpins porneste atunci cdi`u si statorul sunt inregula se exclud din start. 1 Verifica jocul termin dintre culbutor si supapa (admisia , evacuarea pe admisie trebe sa ai intre 0,10-0,15 pe evacuare 0,25- 0,28) 2 Fa un test de compresie , daca doar inpins porneste inseamna ca ai compresie foarte mica , care poate sa provina de la jocul termic ,uzura segmenti piston cilindru, sau nu iti inchid supapele.
  8. Salut Fiecare motor are probleme lui.Am si eu un Honda cbr f2 din 94 ultimu f2 fabricat.Aveam probleme cu distributia suna distributia si la mine.Petrnu ca sunt mecanic si ma ocup de mult timp cu motoare cand l`am cumparat f2`u stiiam ca ii suna distributia.Am desfacut carenele de pe el si primu lucru ce am facut am desfacut capacu de la distributie si am constatat ca intinzatoru nu mai intinde mai nimic pt ca e era si rupt.Daca tot am desfacut si am vazut despre ce ii vb am zis schimb tot kitu de distributie ...normal cum spuneau si baieti se poate schimba dar intinzatorul dar peste cateva 100 de km iarasi.In romania destul de greu sa gasesti distributie complecta din cate am vazut eu si pe ce site`uri am gautat nu am gasit patinele.Pana la urma am comandat din germania de pe ebay lantu patine si intinzator.Patinele au fost noi noute 20 de euro mi se pare,lantul 40 de euro nou nout intinzatorul undeva injur la 40 nu mai tin exact minte..leam schimbat am facut anul acesta 7000 de km merge si se aude ca si nou.Honda are probleme lui gen distributie,huruitu la rulmenti din cutie cam la toate bine,si rulmentu de presiune.Fiecare motor are bolile dar la honda cam cele 3 probleme apar,cine are probleme cu distributia il sfatuiesc sa schimbe lantu de distributie toate cele 3 patine si intinzator sa puna mecanic nu hidraulic cum are cbr`u si normal la un servis sau la cineva cine are experienta in asa ceva.
×
×
  • Creează nouă...