Jump to content

Luke_highwalker

Super Membru
  • Content Count

    560
  • Joined

  • Last visited

About Luke_highwalker

  • Rank
    Martorul lui Anarhova!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    polietilena
  • Motocicleta
    GSXR 600 K3
  • Club
    Sexy Club

Profile Fields

  • Interests
    I'm plotting to take over the world.
  1. In ultima poza se vede destul de clar urma de frana, marcata si cu creta, dupa care dara de ulei pana unde s-a oprit motorul, langa Polo ala alb de politie din departare. Probabil ca a vazut bulevardul gol in fata si i-a dat gaz fara sa se astepe ca iese ala cu papucu imediat dupa balustrada podului. Pana la urma tine si de ghinion..e drept ca daca mergea mai incet putea sa evite dar chiar nu te astepti acolo sa faca un bou dreapta acolo. » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:35 .
  2. Mda...vad ca e deja deschis topicul. Astazi coborand de pe podul peste Dambovita de pe Mihai Bravu, directia Dristor, vad pe dreapta un motor culcat. Am atasat cateva poze facute cu tel. Motociclistul venea de sub pod, presupun ca, avand ceva viteza, iar papucul a coborat de pe pod si a vrut sa faca imediat dreapta, pe straduta aia de dupa scuar, desi era clar, pe jos marcajul care ii interzicea manevra. Motociclistul a franat violent (urma de la frana spate avea cca 5-10m), si a cazut ...el a lovit masina iar motorul taras a lovit marginea bordurii si s-a scurs cca 40-50m. Din cate am inteles de la un preieten de-al motociclistului care venise sa ridice motorul, el a ajuns la spital, constinet dar nu-si putea misca corpul.
  3. Wow! Chiar n-ai fi zis ca din aventura lu m41<4-74 cu baietii de pe masina de gunoi avea sa iasa un geniu. Desi sunt slabe sansele, exista posibilitatea ca viata ta sa aibe un sens... du-te si cauta-l...dar in alta parte. » Post actualizat in 24 Mar 2016 21:36 /
  4. Sa inteleg ca ai chef de polemici si postul asta e un fel de starter? Esti mai naiv decat permite legea...acum mergi si da-ma in judecata pentru afirmatii defaimatoare ca sa te umplii de bani in 2-3 ani. O alta varianta prin care sa te umplii de bani mai rapid ar fi sa suni la Ser Moto si sa le oferi consiliere juridica contra cost, ca vad, ca "le ai cu legea"...
  5. Vad ca se fac anumite confuzii pe topic. Nu eu mi-am cumparat motorul asta ci un prieten. Am scris aici patania lui pentru ca el nu are cont pe forum si m-am gandit ca ar fi o invaratura utila pentru alti motociclisti care isi cauta un motor la inceput de sezon si dau de anunturile tentante ale acestor tepari. Ce a facut el e o prostie lucru pe care i l-am si spus. Motorul asta e primul lui motor ...asta este si motivul pentru care a vrut ceva ieftin. Legat de partea cu actionarea in instanta...n-are rost. Bancurile cu rezolvarea problemelor de genul acesta in instanta sunt vise umede ale celor care n-au avut nici o data de-a face cu o instanta romaneasca. Macar alti potentiali clienti ai Sermoto vor casca mai bine ochii inainte sa dea banii. Legat de modelul asta din ce-am observat foarte multe piese sunt comune cu BMW f650 deci nu are cum sa fie mult mai prost ca fiabilitate. Intr-adevar am observat cateva partilcularitati "italienesti" in amplasarea ilogica a diverselor componente dar ma rog. Nu avea nimeni asteptarea ca motorul va fi perfect, era de asteptat ca va necestia ceva investitii insa parca nu te astepti nici sa cumperi un Pegaso cu 1000 de euro in care mai trebuie bagati 2000 de euro. Eu suspectez ca pe langa piesele uzate ale motorului,oamenii de la Ser moto au mai completat si cu alte resturi de la alte modele Pegaso pe care le-au adunat prin depozit.
  6. @ JCDenton: Evident ca nu sustin ca e normal sa cumperi motorul pe incredere dar asta nu schimba cu nimic faptul ca astia de la Ser Moto sunt niste tepari. Mi-e greu sa cred ca motorul asta avea atatea defectiuni in mod natural. Cam slabe sansele ca atatea piese sa fie pe duca si sa cedeze in acelasi timp. Eu cred ca au profitat ca pot vinde motorul fara garantie, la -15 grade unuia care nu se prea pricepe si au pus pe el si alte piese defecte care le ramasesera prin depozit de la alte Pegaso-uri pe care le-au vandut. Macar altii vor avea ocazia sa se informeze corect inainte sa isi achizitioneze motorul de la ei, mai ales ca la inceputul sezonului se vand cele mai multe motoare.
  7. In mod normal, adica daca chiar se face verificarea, motocicleta nu avea cum sa iasa de la RAR cu frana spate nefunctionala, si fara stop frana functional. @ brake: pentru ca a luat-o fara garantie pe principiul ca oamenii sunt de incredere si daca o sa fie mici probleme va fi mai rentabil sa o repare in Bucuresti decat sa o trimita la Cluj pentru garantie. Cred ca oamenii au profitat de ocazie si au pus pe motorul asta toate piesele defecte din garaj. Probabil ca au ceva pise ramase de la mototocicletele pe care le-au vandut pana acum. I-a avantajat si anotimpul ....stiau ca nu o sa se urce sa testeze motoreta la -15 grade si ca eventualele zgomote si batai pot fi puse usor pe seama frigului.
  8. Salutare! Am 2 prieteni care si-au cumparat motoare de la Ser moto SRL . Primul si-a cumparat acum 1 an un Hornet 2001 @ 27000km (pe ceas)...motorul a fost ok tehnic...pretul cca 1800 euro. Capatand incredere i-a recomandat aceeasi firma altui prieten care vroia sa isi ia motor anul acesta. Mergand pe incredere omu si-a cumparat in ianuarie un Aprilia Pegaso din 2000 cu cca 30000km la pretul de 1000 de euro, fara sa-l mai verifice (mergang pe principiul astia sunt baieti de incredere). Motocicleta arata foarte bine dpdv optic atat in poze cat si live cand a receptionat-o. Vanzatorul de la Ser Moto l-a asigurat ca motocilceta este impecabila dpdv tehnic cu exceptia distributiei ce dadea semne de uzura. Ca sa confirme starea tehnica buna a produsului vandut Ser Moto s-a oferit sa faca ITP-ul pe numele noului proprietar... Cand prietenul asta al meu a receptionat motocicleta afara era foarte frig , astfel incat era iesita din calcul testarea acaretului. Cum s-a incalzit nitel afara omu entuziasmat, a scos motoreta sa vada ce achizitionase si asa au inceput sa apara problemele. Primul lucru pe care l-a observat era ca frana pe spate nu mergea iar stopul de frana era ars. Cand a cumparat-o, motocicleta avea 3 lingurite de benzina in rezervor... dupa ce i-a facut plinul a observat ca siroia benzina pe sub ea....carburatorul era defect, reparatie 600 de lei. Cand a dus motocicleta in service a aflat si de ce uneori pornea greu... bendix defect ... dadea semne ca urmeaza sa moara complet lucru care s-a si intamplat dupa 500 de km rulati cu motoreta impecabila a jepcarilor de la sermoto. I-a reparat carburatorul si i-a facut distributia dupa care a continuat sa mearga cu ea desi facea figuri la pornire. Dupa 500km rulati bilantul: bendixul a cedat de tot....din radiator ii picura antigelul, pompa de apa a cedat, din motor ii picura uleiul pe la garnituri si din cate am inteles ii intra antigel in ulei cumva... Cu alte cuvinte Sermoto i-a vandut un motor ce trebuia casat pentru ca in afara de cadru furca, roti si plastice totul era defect. Cutia nu a picat inca, dar nu m-as grabi sa o plasez in lista pieselor functionale de pe motocicleta. Dupa tot acest calvar omul a incercat sa-i contacteze pe cei de la Sermoto sa vada daca poate obtine macar o reducere la anumite piese sau orice fel de asistenta tehnica moment in care acest Sergiu si-a intrat in rol in stilul deja consacarat al teparului roman care o data ce se vede cu sacii in caruta schimba foaia. Harneala clasica cu....pai la 1000 de euro te asteptai ca motorul sa fie nou...asta dupa ce anterior cumpararii, descrisese motorul ca fiind impecabil tehnic (cu exceptia distributiei). Mai mult teparii au scos la inaintare o factura diferita de cea pe care au inmanat-o clientului in timpul tranzacitiei pe care scrie ca motorul e defect (cumva ca o acoperire care sa sustina cumva ca si-au instiintat clientul in legatura cu starea deploarabila a motocicletei inainte de tranzacite). Harneala o puteti admira in print screenurile de pe pagina lor pe care le-am atasat. Deci daca vreti sa va luati motociclete de la Ser Moto SRL, luativa din alta parte sau macar nu luati nimic fara o verificare minutioasa a junghiurilor pe care le vand.
  9. Probabil ca au sponsorizat iesirea pe circuit...
  10. PM de la Gigi: "ca m-ai jignit pe mine direct,ai un report din partea mea.nu c-as fi pus la suflet,n-am de ce,doar vine din partea ta.in rest,numai de bine.considera ca ai si un mare ignore. daca ai vreodata drum pe la Maramu`,ca sa nu ai impresia ca ma ascund dupa un avatar,te astept cu mare drag la o sesiune de "nebunii".ca tot ataci ca disperatul." In Maramures unde? prima pe dreapta? O sa ai o ciocolata Poiana la tine ca sa stiu ca esti tu? Vreau sa stii ca eu nu ti-am dat report desi jignesti rasa umana cu fiecare postare pe acest topic. Scrie tot aici si lasa amenitarile. Prin amenintari anonime de la mare distanta nu faci decat sa confirmi ca nu te-am facut penibil degeaba. Mai bine lumineaza-ne cu ce te afecteaza pe tine conditiile si pretul daca oricum nu intentionai sa participi? @JAGI: Nu ma intereseaza pe mine curentul majoritatii de pe forum. Fiecare cu parerea lui. Mi se pare absurda orchestra celor care desi n-au nici o intentie sa participe arunca in continuu cu noroi. Eu te inteleg pe tine ca din modul in care ai pus problema ai ajuns sa te certi cu organizatorii si acum aveti motive de raca dar restu ce au? Sa ma afirm in fata cui? Iar mistourile ii erau adresate lui Gigel care, in caz ca n-ai observat e mai mult decat obraznic. Anyway...faceti ce vreti. Pace cartierului!
  11. Ce e mai mult decat evident pe topicurile dedicate acestui eveniment e faptul ca sunt unii care vor cu tot dinadinsul sa boicoteze. Niste unii care au zis din start ca nu se baga, ca e de cacao, ca ei se dau numai la suzuka, tot continua sa adune posturi cerand detalii imbecile si discreditand organizatorii. Multi dintre ei se dau de ani buni pe pista de carturi din Tunari la preturi mult mai mari, fara greturi si vin acum sa boicoteze un eveniment mai mult decat ok atat dpdv al pretului cat si al organizarii. Tot felul de comparatii cretine cu conditii de pe circuite unde te costa doar accesul 150 de euro pe zi de la Polu Nord si din desertul Sahara si pe care fac pariu ca multi experti de pe forum n-au ajuns decat in vise umede.... E vorba de minim 2 ore de acces pe un circuit in apropiere de Bucuresti cu 200 de lei. Cu 350 de lei (cricuit + benzina) te dai pana crapi de oboseala sau pana iti crapa motorul, dupa care te intorci frumos acasa si iti vezi de programul obisnuit de sambata. E adevarat ca in toata balaceala asta au si organizatorii o vina... aia ca stau sa raspunda tuturor mahnitilor. Trebuiau sa invete de la profesionistii care organizeaza evenimente pe alte circute ca nu se discuta oferta cu unii care nici macar nu intentioneaza sa vina. Oare aia de la Nurbungring ar sta sa isi piarda vremea la negocieri pe forum cu de-al de Geoerge05 ca sa-l convinga sa vina sa se dea la ei? Ce e asa de greu de priceput.... niste oameni au incercat sa organizeze un track day. Si-au facut si ei un calcul in lagatura cu rentabilitatea evenimentului tinand cont de pretul chiriei pe circuit + alte costuri suplimentare de organizare + particularitatea clientului roman de a confirma prezenta doar din gura si au propus un pret mai mult decat decent zic eu. Au postat preturile si conditiile pe care le pot oferii si au inceput sa sara toate geniile pe ei cu intrebari cretine. Dar daca oferi aia nu ne dai si deailata si tot asa. Majoritatea nemultumirilor si revendicarilor vin din partea unora care au zis din start ca nu participa. Posibilitatea de modifca programul si chiar anularea uneia din cele doua zile in functie de numarul de inscrisi a fost precizata de la inceput. Geroge05 ca la tine ma refer in principal ....ce-ai ma baiatule? Te-a inselat nevasta, ti-a murit pisica, ai ajuns acasa si ai observat ca ai scuipat pe spate? Ca-ai ma nebunule cu organizatorii? Ce ti-au facut? Erai pus pe fapte si inainte dar vad ca esti mai inversunat la slova, de cand ai aflat ca evenimentul se tine conform planului. De ce faci pe nebunu daca tot nu participi? Organizeaza ma inteligentule, un eveniment calumea ca sa vada toti cum se face. Esti un penibil! Pentru cei care comenteaza desi n-au nici o intentie sa vina, nu mai bine va continuati vietile ca si cand evenimentul asta n-ar fi existat? Nu va fortat nimeni sa veniti daca pretul este peste si conditiile sub, asteptarile voastre.
  12. Nope...sambata. Intre timp m-am uitat la meteo si cred ca o sa veniti si voi tot sambata....maine astia de la meteo anunta ploi grele. Ma rog ...cele mai crancene ploi pe motor le-am prins cand nu anuntau nimic si de multe ori am anulat iesiri pentru ca anuntau potop si n-a cazut un strop. Vom vedea!
  13. In mod normal erau 120 de minute/zi Nu stiu daca ai sesizat dar vineri ai la dispozitie 150 de minute de circuit din care 100 de minute legate in care poti sa intrii si sa iesi cand ai tu chef. Nu te obliga nimeni sa mergi 100 de minute legat ca nu esti la Lemans. Oricum cred ca ramai fara benzina si tot trebuie la un moment dat sa mai iesi.
  14. 1) Aaaaaaa! 2) Asta e ...m-am simtit dator sa incerc. 3) Am observat ca mai bat si altii tot acolo ...asta e si motivul pentru care ti-am zis ca problema ridicata de tine e deja fumata. Ceea ce ma mira pe mine e ca un om adult are asemenea dileme. Cine naiba vrea sa faca o afacere falimentara? Si Arsenie Boca cerea bani pe lumanari.... de boboteaza nu mai vorbesc...facea prapad. Probabil ca ai inmultit 200 de lei pe zi cu populatia romaniei, ti-a dat cateva sute de milioane de euro si d-aia esti pornit. Daca te dai o ora si 40 de minute pe AMCkart te costa mult mai mult.
  15. Pretene eu ti-am vorbit frumos! Mai usor cu aluziile!....nu e vina mea ca esti frustrat. M-am mai uitat o data ....ai dreptate... trebuia sa zic paragraf, dar tot n-am gasit intrebarea. Dar daca mai citeai nitel pe topicul asta sau pe ala cu motorpark, ai fi sesizat ca s-a mai discutat problema ridicata de tine. Mai bine spune ce-ai vrea ...plata cu bilet la ordin? Plata in rate doar cu buletinul? Covor rosu pentru plata in avans? Tine-o reala si nu uita sa reciclezi!
×
×
  • Create New...