Sari la conținut

Luke_highwalker

Super Membru
  • Număr conținut

    560
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    polietilena
  • Motocicleta
    GSXR 600 K3
  • Club
    Sexy Club

Informații profil

  • Interests
    I'm plotting to take over the world.

Vizitatori Recenți Profil

1.220 citiri profil

Luke_highwalker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In ultima poza se vede destul de clar urma de frana, marcata si cu creta, dupa care dara de ulei pana unde s-a oprit motorul, langa Polo ala alb de politie din departare. Probabil ca a vazut bulevardul gol in fata si i-a dat gaz fara sa se astepe ca iese ala cu papucu imediat dupa balustrada podului. Pana la urma tine si de ghinion..e drept ca daca mergea mai incet putea sa evite dar chiar nu te astepti acolo sa faca un bou dreapta acolo. » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:35 .
  2. Mda...vad ca e deja deschis topicul. Astazi coborand de pe podul peste Dambovita de pe Mihai Bravu, directia Dristor, vad pe dreapta un motor culcat. Am atasat cateva poze facute cu tel. Motociclistul venea de sub pod, presupun ca, avand ceva viteza, iar papucul a coborat de pe pod si a vrut sa faca imediat dreapta, pe straduta aia de dupa scuar, desi era clar, pe jos marcajul care ii interzicea manevra. Motociclistul a franat violent (urma de la frana spate avea cca 5-10m), si a cazut ...el a lovit masina iar motorul taras a lovit marginea bordurii si s-a scurs cca 40-50m. Din cate am inteles de la un preieten de-al motociclistului care venise sa ridice motorul, el a ajuns la spital, constinet dar nu-si putea misca corpul.
  3. Wow! Chiar n-ai fi zis ca din aventura lu m41<4-74 cu baietii de pe masina de gunoi avea sa iasa un geniu. Desi sunt slabe sansele, exista posibilitatea ca viata ta sa aibe un sens... du-te si cauta-l...dar in alta parte. » Post actualizat in 24 Mar 2016 21:36 /
  4. Sa inteleg ca ai chef de polemici si postul asta e un fel de starter? Esti mai naiv decat permite legea...acum mergi si da-ma in judecata pentru afirmatii defaimatoare ca sa te umplii de bani in 2-3 ani. O alta varianta prin care sa te umplii de bani mai rapid ar fi sa suni la Ser Moto si sa le oferi consiliere juridica contra cost, ca vad, ca "le ai cu legea"...
  5. Vad ca se fac anumite confuzii pe topic. Nu eu mi-am cumparat motorul asta ci un prieten. Am scris aici patania lui pentru ca el nu are cont pe forum si m-am gandit ca ar fi o invaratura utila pentru alti motociclisti care isi cauta un motor la inceput de sezon si dau de anunturile tentante ale acestor tepari. Ce a facut el e o prostie lucru pe care i l-am si spus. Motorul asta e primul lui motor ...asta este si motivul pentru care a vrut ceva ieftin. Legat de partea cu actionarea in instanta...n-are rost. Bancurile cu rezolvarea problemelor de genul acesta in instanta sunt vise umede ale celor care n-au avut nici o data de-a face cu o instanta romaneasca. Macar alti potentiali clienti ai Sermoto vor casca mai bine ochii inainte sa dea banii. Legat de modelul asta din ce-am observat foarte multe piese sunt comune cu BMW f650 deci nu are cum sa fie mult mai prost ca fiabilitate. Intr-adevar am observat cateva partilcularitati "italienesti" in amplasarea ilogica a diverselor componente dar ma rog. Nu avea nimeni asteptarea ca motorul va fi perfect, era de asteptat ca va necestia ceva investitii insa parca nu te astepti nici sa cumperi un Pegaso cu 1000 de euro in care mai trebuie bagati 2000 de euro. Eu suspectez ca pe langa piesele uzate ale motorului,oamenii de la Ser moto au mai completat si cu alte resturi de la alte modele Pegaso pe care le-au adunat prin depozit.
  6. @ JCDenton: Evident ca nu sustin ca e normal sa cumperi motorul pe incredere dar asta nu schimba cu nimic faptul ca astia de la Ser Moto sunt niste tepari. Mi-e greu sa cred ca motorul asta avea atatea defectiuni in mod natural. Cam slabe sansele ca atatea piese sa fie pe duca si sa cedeze in acelasi timp. Eu cred ca au profitat ca pot vinde motorul fara garantie, la -15 grade unuia care nu se prea pricepe si au pus pe el si alte piese defecte care le ramasesera prin depozit de la alte Pegaso-uri pe care le-au vandut. Macar altii vor avea ocazia sa se informeze corect inainte sa isi achizitioneze motorul de la ei, mai ales ca la inceputul sezonului se vand cele mai multe motoare.
  7. In mod normal, adica daca chiar se face verificarea, motocicleta nu avea cum sa iasa de la RAR cu frana spate nefunctionala, si fara stop frana functional. @ brake: pentru ca a luat-o fara garantie pe principiul ca oamenii sunt de incredere si daca o sa fie mici probleme va fi mai rentabil sa o repare in Bucuresti decat sa o trimita la Cluj pentru garantie. Cred ca oamenii au profitat de ocazie si au pus pe motorul asta toate piesele defecte din garaj. Probabil ca au ceva pise ramase de la mototocicletele pe care le-au vandut pana acum. I-a avantajat si anotimpul ....stiau ca nu o sa se urce sa testeze motoreta la -15 grade si ca eventualele zgomote si batai pot fi puse usor pe seama frigului.
  8. Salutare! Am 2 prieteni care si-au cumparat motoare de la Ser moto SRL . Primul si-a cumparat acum 1 an un Hornet 2001 @ 27000km (pe ceas)...motorul a fost ok tehnic...pretul cca 1800 euro. Capatand incredere i-a recomandat aceeasi firma altui prieten care vroia sa isi ia motor anul acesta. Mergand pe incredere omu si-a cumparat in ianuarie un Aprilia Pegaso din 2000 cu cca 30000km la pretul de 1000 de euro, fara sa-l mai verifice (mergang pe principiul astia sunt baieti de incredere). Motocicleta arata foarte bine dpdv optic atat in poze cat si live cand a receptionat-o. Vanzatorul de la Ser Moto l-a asigurat ca motocilceta este impecabila dpdv tehnic cu exceptia distributiei ce dadea semne de uzura. Ca sa confirme starea tehnica buna a produsului vandut Ser Moto s-a oferit sa faca ITP-ul pe numele noului proprietar... Cand prietenul asta al meu a receptionat motocicleta afara era foarte frig , astfel incat era iesita din calcul testarea acaretului. Cum s-a incalzit nitel afara omu entuziasmat, a scos motoreta sa vada ce achizitionase si asa au inceput sa apara problemele. Primul lucru pe care l-a observat era ca frana pe spate nu mergea iar stopul de frana era ars. Cand a cumparat-o, motocicleta avea 3 lingurite de benzina in rezervor... dupa ce i-a facut plinul a observat ca siroia benzina pe sub ea....carburatorul era defect, reparatie 600 de lei. Cand a dus motocicleta in service a aflat si de ce uneori pornea greu... bendix defect ... dadea semne ca urmeaza sa moara complet lucru care s-a si intamplat dupa 500 de km rulati cu motoreta impecabila a jepcarilor de la sermoto. I-a reparat carburatorul si i-a facut distributia dupa care a continuat sa mearga cu ea desi facea figuri la pornire. Dupa 500km rulati bilantul: bendixul a cedat de tot....din radiator ii picura antigelul, pompa de apa a cedat, din motor ii picura uleiul pe la garnituri si din cate am inteles ii intra antigel in ulei cumva... Cu alte cuvinte Sermoto i-a vandut un motor ce trebuia casat pentru ca in afara de cadru furca, roti si plastice totul era defect. Cutia nu a picat inca, dar nu m-as grabi sa o plasez in lista pieselor functionale de pe motocicleta. Dupa tot acest calvar omul a incercat sa-i contacteze pe cei de la Sermoto sa vada daca poate obtine macar o reducere la anumite piese sau orice fel de asistenta tehnica moment in care acest Sergiu si-a intrat in rol in stilul deja consacarat al teparului roman care o data ce se vede cu sacii in caruta schimba foaia. Harneala clasica cu....pai la 1000 de euro te asteptai ca motorul sa fie nou...asta dupa ce anterior cumpararii, descrisese motorul ca fiind impecabil tehnic (cu exceptia distributiei). Mai mult teparii au scos la inaintare o factura diferita de cea pe care au inmanat-o clientului in timpul tranzacitiei pe care scrie ca motorul e defect (cumva ca o acoperire care sa sustina cumva ca si-au instiintat clientul in legatura cu starea deploarabila a motocicletei inainte de tranzacite). Harneala o puteti admira in print screenurile de pe pagina lor pe care le-am atasat. Deci daca vreti sa va luati motociclete de la Ser Moto SRL, luativa din alta parte sau macar nu luati nimic fara o verificare minutioasa a junghiurilor pe care le vand.
  9. Probabil ca au sponsorizat iesirea pe circuit...
  10. https://www.youtube.com/watch?v=eVdkm3XLbKk&list=FLkczYl9wv6L136a9fcsZqJQ&index=2
  11. Pe circuit ideal ar fi sa poti vedea macar iesirea din fiecare viraj in care intrii...sa te poti concentra pe trase nu pe surpizele de la capatul virajelor luate la oraba. Problema e ca virajele la 90 de grade si penultimul ac de par sunt aproape complet obturate de vegetatie dupa cum presupun ca ai observat. Dupa 20 de ture e normal ca stii exact cum vine fiecare viraj si incepi sa faci doar mici ajustari ale punctelor de intrare si iesire. Succesiunea de 3 viraje la 90 de grade obturate de vegetatie urmate de un ac de par progresiv destul de larg, foarte frumos degajat de vegetatie urmat de un viraj ascuns din nou in tufe imi lasa adesea impresia ca e inca un viraj la 90 de grade => o trasa care ducea pe camp....e si ac de par si daca nu ma insel e si cel mai strans de pe tot circuitul. In loc sa ma concentrez pe abordarea rapida a virajului incercam sa gasesc pozitia de intrare care imi garanteaza ca ies tot pe circuit in partea ailalta. N-am intrat ca berbecul ca altfel plecam cu salvarea de acolo
  12. Ma rog....si eu am intrat pe principiul, lasa ca vad la fata locului, fara sa ma fi uitat macar o data pe harta circuitului. Dupa cateva ture mi-am dat seama cum venea. Oricum avantajul e ca fiind foarte lata pista, daca vezi ca te-ai inscris prost poti sa o indrepti nitel, sa mai lungesti un pic franarea si sa o asezi pe trasa corecta. In afara de problema balariilor care obtureaza vizibilitatea in unele viraje pista e perfecta.
  13. Eu cred ca muti motociclisti de "performanta" in ale forumului, sperau sa dea de vreo gaura prin gard, ca sa se dea moca cand au vazut circuitul terminat la rosu. Cred ca pentru multi era mult mai bine daca intrarea era 44.9 ron in loc de 45. Altii ar fi vrut bonuri fiscale ca sa participe la tombola ANAF. Unii n-au fost mangaiati cum trebuie de organizatori cand isi setau suspensiile ca adevaratii.... Unde mai pui ca intrarea pe ciruitul din Malaezia e cu 10 bani mai ieftina si la doua intrari primesti si un creion cadou.... Felicitari Catalin pentru organizare si la cat mai multe track day-uri similare. Singurul regret pe care l-am avut a fost ca am ajuns la spartul targului si n-am prins decat 2 intrari consecutive. Ps totusi ar fi bine sa tunda cineva boschetii din interiorul penultimului ac de par....de vreo 3 ori era sa traversez ogorul avand impresia ca e tot un viraj la 90 de grade. PS2: Nu da apa la moara criticilor de pe forum ca nu ajungi nicaieri...daca-i intarati o pun si de vreun MC anti Adancata
  14. https://www.youtube.com/watch?v=iywbqS3Sha4&list=FLkczYl9wv6L136a9fcsZqJQ&index=3
×
×
  • Creează nouă...