Sari la conținut

Andrei Grigore

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    23.06.2016
  • Motocicleta
    Cagiva Raptor 125
  • Numar Moto
    B 61 BIU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    RS Dynamic 50

Andrei Grigore's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare! Am drum prin Bucuresti si vreau sa imi iau un cauciuc pentru roata de spate. Am trecut pe la toate centrele din Dambovita dar nu am gasit... Stiu ca la MyMoto mai erau anvelope. In alte parti pe unde mai gasesc?
  2. Pana sa am permis credeam ca e stereotip treaba cu "Toti soferii de BMW conduc "urat".", dar m-am convins. Cea mai mare parte din soferii de BMW cu care m-am intalnit conduceau agresiv / nu dadeau semnal / fortau extrem de mult. E ironic ca am un BMW in curte si n-am realizat asta pana acum...
  3. Buna seara! Urmeaza sa ii fac itp-ul motocicletei mele. Am verificat seriile de sasiu si motor si corespund cu cele din cartea de identitate a motocicletei. Totusi, am observat ca pe chiuloasa e gravat "200C". Asta inseamna ca chiuloasa vine de la un motor de 200cc? Nu prea as crede asta pentru ca pare a fi la fel de uzata ca si motorul (original), si are emblema Cagiva, la fel ca si motorul. Pe langa asta, o chiuloasa mai mare ar trebui sa incurce putin motorul, nu? Merge normal, chiar foarte bine. Totusi, o sa am probleme la itp daca am chiuloasa de la un motor de 200 cc?
  4. Acum 3 zile mi-a venit camasa pistonului de la bucșat, alaturi de pistonul nou marca Wossner si toate garniturile aferente. Toate bune si frumoase, motocicleta merge foarte bine, power valve ul functioneaza impecabil. Am evitat turatiile inalte, totusi, cat timp e in rodaj. Am urmatoarea problema: motocicleta porneste foarte greu la rece. Am incercat sa o pornesc fara sa accelerez deloc, sa accelerez inainte sa apas butonul de start si sa accelerez si sa apas butonul in acelasi timp. Totodata, am incercat sa trag si choke-ul (șoc se spune in romana??). Șocul tras nu a facut o prea mare diferenta. Trebuia sa il trag doar pana pornea. Daca il tineam si dupa murea motorul. Dupa ce pornesc motorul si o turez se ineaca. Daca o turez usor-usor si o las sa se incalzeasca merge la parametri normali. De fiecare data am lasat-o sa se incalzeasca 10 minute inainte sa plec cu ea. Am parcurs 80 de km in 2 zile si acum mi s-a aprins si martorul de benzina. Nu stiu cand se aprinde...cred ca mai am 1-2 litri. Mentionez ca pana se incalzeste da fum cam mult. Mi se pare ciudat, mai ales pentru ca imediat dupa ce i am pus piston nou si camasa bucsata nu a dat fum aproape deloc la pornire. M-am gandit ca pierde compresie, ca si inainte de reparatie, cand dadea fum cam multicel. In mers vad ca nu da, decat cand ajunge la turatii mari, dar nu o cantitate alarmanta pentru un motor in 2 timpi. Merge normal...trage foarte bine....nu stiu ce sa ii mai fac. Daca o mai pornesc de 3-4 ori se duce bateria complet.
  5. Ledurile au inlocuit luminile de pozitie (e becul scos ca sa intre firul de alimentare)In rest tot sistemul electric e nemodificat si perfect functional
  6. Inca o chestie. Tipul de la care am luat o i a pus "angel eyes", adica pe conturul farului a montat pe interior un inel cu leduri. Ca sa faca asta a scos becul de pozitie. O sa am probleme la itp pe treaba asta? Ledurile sunt destul de puternice, clar mult mai puternice decat becul de pozitie initial, si se aprind de la un alt intrerupator decat cel de pe bord (sunt legate direct la baterie).
  7. Buna seara! In primul rand imi cer scuze daca am postat topicul in categoria nepotrivita. Saptamana aceasta imi vine camasa pistonului motorului meu de la reparat (dupa 5 saptamani dureros de dificil de suportat ). Vine cu un piston nou, kit-ul de garnituri si alte piese aferente. Presupunand ca o sa ajunga si nu o sa am alte probleme (am avut EXTREM de mult ghinion cu motocicleta asta...sau au fost greseli de incepator), urmeaza sa ii fac itp-ul. Pentru mine e o mare dilema...itp-ul la motociclete e la fel ca la masini? Ma refer la partea cu turatul motorului si mentinerea acestuia in turatie pentru o perioada de timp. Teoretic asta se face pentru noxe, dar la motociclete noxele nu conteaza, nu? Mecanicul mi-a zis ca daca o turez tare inainte sa ii fac rodajul e un risc urias sa o stric din nou. Cum ar trebui sa procedez? Pot parcurge 500 de km lejer in 2-3 zile prin sat si imprejurimi fara sa am probleme cu domn' politist, dupa care sa merg sa fac ITP-ul. Alta intrebare: Am nevoie de ambele oglinzi la itp? Motocicleta mi-a fost vanduta doar cu oglinda stanga. Mai exact...ce imi verifica la itp? Toata lumea mi-a spus ca nu e ca la masini dar nimeni nu mi-a detaliat concret. Oricum maine dau o fuga pe la Mymoto sa-mi iau baterie si manusi. Urma sa imi iau 2 oglinzi noi, dar ar mai fi putut astepta pana peste cateva saptamani. (m-a cam lasat lefter toata investitia de pana acum). Inca o intrebare care nu pera e legata de titlul topicului: Se plateste Ro Vignetta pentru motociclete? Ma gandesc ca e mai bine sa intreb acum si sa nu imi para rau mai tarziu ca am facut vreo prostie.
  8. Avea PW.... Altfel nu ma apropiam de 2T. Am stat cat de departe am putut de 2T dar dupa am vazut Cagiva asta si mi-a placut foarte mult cum arata. Dupa ce am mers cu ea si am simtit ca merg si eu pe un motor adevarat (dupa Daelimul in 4T pe care am facut scoala) m-am hotarat. Mi se par monotone rau astea de 125 in 4T. La un moment dat am sperat ca exista Aprilia Rs 125 in 4T...ma indragostisem de motocicleta aia.
  9. Well...vesti proaste. Pistonul si camasa bucsata imi vin peste 3 saptamani. Intre timp m-am gandit...nu e alta problema la ea? Mergea la relanti fara probleme, dar dupa 20-30 de secunde de mers normal se oprea. Nu se mai alimenta. I-am schimbat carburatorul, l-am reglat, dupa care a cedat pistonul si a inceput sa dea rateuri... Mentionez ca pistonul ramasese fara unul din segmenti, era foarte uzat, la fel ca si camasa acestuia. Sa fie asta problema? Nu pot sa imi dau seama ce altceva ar putea fi.
  10. Mie personal imi place conceptul. Sunt ecologice, economice si au performante bune. Sunt sigur ca autonomia bateriilor va creste vizibil in urmatorii 10 ani, datorita faptului ca producatorii au inceput sa se concentreze asupra subiectului si cererea este in crestere. Singurele inconveniente pentru mine sunt lipsa sunetului motorului si lipsa schimbatorului de viteza (nu stiu daca au si schimbatoare de viteza...teoretic motoarele electrice nu au nevoie de ele, nu?). Eu personal ma impac foarte greu cu trecerea de la Cagiva mea de 125 la scuterul de 50. Am patit de cateva ori sa ii caut ambreiajul si sa pun frana din greseala. Am vazut multi motociclisti youtuberi ca erau foarte multumiti de ele pentru ca nu prea degaja caldura. Nu stiu ce sa spun...n-am mers cu motociclete cu motor mare, nu stiu daca e un impediment urias. Un alt mare plus e ca se reduce din greutatea motocicletei, datorita faptului ca motorul electric nu necesita la fel de multe sisteme/piese ca si cel electric (un carburator in minus, rezervorul plin cred ca e mai greu decat bateriile motocicletelor electrice actuale). Nu mai e nevoie de bujii, ulei (sau cel putin nu la fel de mult). Am vazut scutere electrice la 2400 de lei noi. Chinezesti, autonomie 50 km, viteza maxima 30 km/h, spun ei. Daca ar lucra mai mult la capitolul aspect m-ar tenta unul. Intr-un oras aglomerat n-ai nevoie asa de mare de viteza, mai ales pentru drumuri scurte.
  11. Nu este nikasil, iar legat de piese....din nefericire nu am prea gasit. Majoritatea importatorilor mi-au spus ca nu e cerere mare pentru asa ceva si pentru Cagiva, in general, asa ca nici ei nu au camasa de care am eu nevoie. Am trimis piesa la bucsat. O sa postez aici rezultatul dupa ce vine, probabil weekend-ul viitor. Mi s-a spus ca trebuie sa nu merg cu ea turata....eu am o mica problema. Nu am turometru ) Da, aud motorul, dar undeva la 8-9 mii de ture intra power valve-ul (daca nu gresesc) si vreau sa profit macar putin de puterea aceea, macar intr-o depasire sau in oras, la plecari, ca la drum "lung" (<50 km) nu o tin turata.
  12. Nu e pretul problema... Strang bani, ma descurc eu in vreun fel. Problema e ca nu gasesc camasa pistonului.... am gasit in UK : http://www.ebay.co.uk/itm/Cagiva-Mito-125-All-New-Barrel-Piston-Kit-by-Mitaka-FLAT-SINGLE-RING-/300926526399?hash=item46109e63bf:m:mXOkGFCBRqlE60HqHzLeNFA Nu stiu daca e compatibil...nu stiu daca merge la al meu (din cauza PW-ului) si sunt foarte confuz...
  13. )) Nu pot sa spun ca nu ai dreptate. Nu regret, totusi. M-am cam indragostit de ea, ca altfel....era plecata de mult de aici. Caut piese de vreo 2 ore si nu dau de nimic. Asta ma supara.
×
×
  • Creează nouă...