Jump to content

Darkthor

Membru
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

About Darkthor

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    danny_costin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    02-03-2009
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR k1, gsx400E-gone
  • Numar Moto
    B-987-DON
  • Club
    Solo,pe moment

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki
  • Interests
    fumei,alcoale, motori

Recent Profile Visitors

776 profile views
  1. 97 era SRAD-ul. eu am un K1-K3. Are alta forma, daca nu ma insel. Long live google. » Post actualizat in 20 Sep 2018 21:36 tuburile de aer s-au dat. sa le foloseasca sanatos si...cu grija data aviatoare. » Post actualizat in 23 Sep 2018 13:07 hopa sus...ocupa spatiu
  2. Cum mi-am schimbat azi parbrizul, si tuburile de intake de pe GSXR-ul meu 600 2001, cele vechi sunt pt cei mai fara noroc...pt ca toti avem momente cand...suntem fara noroc. Tuburile de intake de cand am motocicleta nu au sitele, si au o urechiusa rupta de fostul proprietar. Le-am folosit timp de 6 ani fara probleme, si sunt intregi. Parbrizul are nevoie de niste lustru, are o usoara zgarietura pe lateral. Conditia e sa ne nimerim cu ora, si sa nu trimit prin posta. Zona Tineretului, sector 4.Lasati mesaj aici.
  3. face, in medie, o data din 5-6...a fost inundat. de aceea caut sa il schimb.
  4. Salutare. Cum epopeea anterioara m-a lasat fara releu la pompa de injectie la al meu GSXR 600 2001...caut acest releu. Are idee cineva ce part number sau order number are? Sau cine il are de vanzare?
  5. Quick update (dupa 3 saptamani): alt cdi, problema se manifesta absolut identic. Astept sa raspunda Relu si o duc la el. » Post actualizat in 14 Aug 2018 17:44 update 2: crucea masii... era releul de pe firul de pe circuitul de benzina. intrase apa in el si a ruginit. releul se activa o data la 10 contacte...intrase apa de ploaie in el. asta dupa o ora de vazut...pompa pe direct de la borne mergea fara probleme,contactele mergeau fara probleme...releul..pauza... al meu era montat sub sa. adaug poze later. cand am pus strap peste releu, merge fara probleme... » Post actualizat in 15 Aug 2018 07:46 poze: » Post actualizat in 15 Aug 2018 16:56 Ca nota diversa...evitati sa va duceti la un mecanic care nu are timp de voi....va zic ce am patit eu si trageti voi concluziile. quick timeline, sa invatati din patania mea: 1.Am dus mobra la ...cineva din zona Vitan (nu ii spun numele pt ca scopul meu nu e sa ii fac un rau) ,pentru o mentenanta de inceput de sezon acum ~2 luni. Mentenanta includea schimburi ulei,filtre, semeringuri fata (unul curgea), si vazut de la ce dracu e problema cu contactul. In urma mentenantei am aflat cu stupoare ca s-a dus garnitura de la rezervor, si intra apa in rezervor prin cheie. L-am rugat sa o rezolve si pe asta. A durat cam 2 saptamani toata operatiunea, in urma careia s-au inlocuit consumabilele (toate,cred) a fost golit rezervorul,curatat,si pus la loc. La telefon, la problema cu contactul, a spus ca a verificat tot circuitul si a crezut ca este din contact. A demontat contactul, l-a pus la loc,si mobra acum mergea ceva mai bine. A spus ca a lasat-o intentionat in ploaie si ca nu a avut nici o problema. 2.Cand am sosit la el sa ridic mobra....ciuciu display de bord.Doar ledurile portocalii. (display-ul meu vechi e postat mai sus,deci mergea. RIP) Doar led-urile portocalii se aprindeau. Eu, si el, socat, si uimit. Nu stie ce s-a intamplat, ca acum cateva zile mergea perfect, si ca nu intelege de ce. Mi-a imprumutat ald display de bord de la alta mortaciune k3 de pe acolo, care se aprindea, si mi-a zis sa merg cu ea nitel sa vada ce a patit bordul. Mi-a spus ca a verificat tot circuitul pas cu pas,inclusiv sigurante si ca nu e pompa,releul,sau butucul , pe care l-a desfacut si montat la loc. Mobra acum pornea 1 din 2 cheil. 3.Ajung acasa, si postez pe forum ca am nevoie de bord nou. Alti bani,alta distractie,300 lei... mersi @doua.roti pentru un bord functional. Soseste capacul de rezervor (greu),il montez. Bordul l-am tinut , pentru a-l monda dupa ce descoperim problema. 4.Primesc telefon dupa o saptamana, rugandu-ma urgent sa vin sa ii dau bordul de imprumut, ca proprietarul isi ia mortaciunea si pleaca cu ea in alta tara. (nu il condamn..omul probabil voia o rezolvare,nu sa stea in drum cu lunile) 5. Problema revenind (lua o cheie din 2 , apoi una din 5...apoi una din 10...din nou). I-am zis ca il las 2 saptamani, cat am o delegatie in alta tara, si ca il rog sa vada: A. de ce mi s-a ars bordul B de unde naibii e problema asta cu pornirea. tinand cont ca el a spus ca a verificat toate releele,si asa mai departe, am zis..."poate o fi CDI-ul?" El,evident, a zis...pai...imprumut un CDI de la cineva si testez. Doua saptamani e timp suficient. 6. revin in tara, nici un mesaj,sms,nimic...dupa vreo 3 zile ii dau sms intreband care e starea (nu raspundea la telefon-probleme cu mobilul cica) imi da mesaj ca primeste vineri cdi-ul si testeaza. Stau,frumos,si astept...zic...vine vineri...pe sambata sau duminica imi zice ceva...orice. Sunt fix 2 suruburi sa ajungi sub sa, si fix 2 mufe sa conectezi un CDI nou. Astept,frumos, si zic...hai ca poate luni....luni sigur imi da de veste. Nimic. Luni seara, plin de nervi, ii dau sms ca maine vin la el. (asta marti) Marti dupamasa (ieri), vin la 16:30 la el. 7. Mobra...baterie decedata, moarta, plina de panze de paianjeni si praf...si CDI-ul nou neatins. Vazand ca sunt acolo, pune cdi-ul, si....exact aceeasi problema. Nu mai mentionez cum el si mecanicul sau se tot invarteau pe acolo facand cam orice altceva, numai sa se ocupe de mobra nu. I-am zis...ok, mortii ei....ia da si tu un multimetru si sa vedem unde dracu moare. ca daca nu e cdi, o fi pompa de injectie si macar stiu sa cer una de la @doua.roti si sa rezolv odata problema. Dam sa demontam rezervorul (3 suruburi), scoatem benzina din rezervorul asa-zis "curatat" dupa incidentul cu apa...si asa arata un rezevervor curatat. Cu greu mecanicul lui da un multimetru, punem pe pompa doua sarme...pompa mergea fara sa aibe aer, din prima,direct. Eu: bun, deci ori sunt firele, ori e releul. Punem firele direct pe releu...nimic. Releul raspundea o data din 7-8 chei. Dam sa scoatem releul...apa cu rugina curge dinauntru. Cu strap peste releu, mobra mergea fara problema. Timp total: o ora si jumatate. Azi am adus-o acasa, i-am montat noul bord, si caut releul masii sa il schimb. Mobra acum, cu releul fara apa in el, momentan merge. Am spalat-o eu de tonele de paianjeni. Concluzii: In astea 3 saptamani se putea verifica oricand cu acel multimetru direct daca e releul,pompa,sau contactul cheie. Cand am ajuns la el dupa 3 saptamani de liniste totala, am venit la el si am testat direct fiecare componenta in ~ o ora, si am gasit releul. Nu a fost mare stiinta, nu a fost ceva ce necesita sa astepti 3 saptamani. In momentul in care un mecanic iti spune ca a verificat tot circuitul, tu, credul il crezi.... si cand scoti releul curge apa cu rugina din el...iti dai seama ca ti-ai irosit timpul. Si nervii. Daca mai stie cineva daca mai este prin tara Cartuș...caut mecanic moto (pe viitor,daca intervine iar ceva) » Post actualizat in 15 Aug 2018 16:58 ps: scuzati erorile de scriere, am scris majoritatea de pe mobil in fuga si nu pot edita post-ul.
  6. Pana cand am ajuns la mecanic sa mi-o demonteze sa vada de unde apare problema, nu. Si aici ma refer de cand o am (2012) pana acum. Singurul lucru facut pe parte electrica a fost un stator nou in ~ 2013 (nu e rebobinat si incarca bine si acum).
  7. De la el am alarma actuala. Parca tu mi-ai zis de el si acum 4 ani.
  8. Inteleg ca esti pe mobil, de nu apare sub numele meu location: Bucharest Sunt din sectorul 4.
  9. As prefera sa nu imi desfac mobra bucati in fata blocului din varii considerente, inclusiv lipsa timpului, si de aceea as prefera un mecanic.
  10. Bun./..am cam lamurit treaba cu diagnoza....C42- ignition switch. Sunt doar 2 fire in mufa, nu prea ai cum sa le ratezi. primele 3 dati nu a dat nici un cod, a 4-a oara a dat in sfarsit fail. Faza e ca a fost deja dezasamblat (cica) de mecanic. Am miscat firele de langa jug, nu are nici o treaba...deci nu e de acolo. O face cand sta pe loc. Trebuie sa re-desfac tot contactul? Nu prea vad ce legatura are cu bordul anterior, si de ce a "omorat" display-ul cu cristale lichide si acul. Cu alte cuvinte...stiti vreun electrician sau cineva care se pricepe la care pot sa las mobra o saptamana sa vada de unde naiba e eroarea si ce trebuie sa schimb? PS: throttle position sensor (acel -). Trebuie sa fie in pozitia - (nu,sus, nu jos) cand motocicleta merge, ca sa nu am probleme cu acceleratia, din ce am inteles.
  11. Salut. Povestea este cam...complicata. Am o problema (electrica, cred) cu mobra mea, mai exact, da eroare F1 si nu porneste pompa de injectie. Problema, initial, se manifesta o data la 10 start-uri, si se remedia dand din killswitch off-on. Din pacate, cu timpul (cam 4 luni, treptat, problema a ajuns sa fie la o cheie (contact) din 2 si s-a tot degradat....a ajuns sa imi ia injectia la o cheie din 5. Am dus-o la un baiat de aici de pe forum, si mi-a demontat-o cu totul, crezand,ca si mine, ca este vreun contact ori din killswitch, or din butucul cheii, ori din CDI...ori poate e vreun fir intrerupt. Dupa ce a remontat totul la loc, fara nici o schimbare, mobra a pornit fara probleme ...pt cateva zile. CDI-ul nu arata inundat/udat. Dupa cateva zile, cand am venit sa o pornesc, bordul nu se mai aprindea. (nici display-ul de cristale lichide, nici acul nu se mai miscau. led-ul portocaliu de fundal era on) Am ramas socati amandoi, am cautat sigurantele, am verificat ca mufele sunt ok, si am pus alt bord de la o surata k1. Acesta s-a aprins,si a mers ok. Am plecat cu ideea sa vedem cum merge cateva zile. Acum, vad ca butoanele de select si adjust de la "noul" bord nu merg, iar problema F1 iar a inceput sa apara la un contact din 2 , din nou. Mobra este in stare buna, nu are probleme cu aprinderea, iar cand dau contact, daca da injectie (acel tziuit ) merge fara probleme, creste foarte ok in turatii, motorul nu da rateuri, nu are fum de nici un fel..adica nu am ce sa ma plang mecanic. Aveti idee ce naiba ar putea fi? S-a mai intamplat asa ceva cuiva? Ma gandesc ca daca e nevoie de un CDI nou(sau bord nou,, asta e...dar macar sa stiu ca nu dau banii de pomana pe unul.
  12. bord (speedometer) gsxr 600 2001 ai? (preferabil din 2001, sa nu aibe problema cu rezistorul ce tine mereu martorul de benzina mereu aprins)
  13. bord (speedometer) gsxr 600 2001 ai? (preferabil din 2001, sa nu aibe problema cu rezistorul ce tine mereu martorul de benzina mereu aprins)
  14. bord (speedometer) gsxr 600 2001 ai? (preferabil din 2001, sa nu aibe problema cu rezistorul ce tine mereu martorul de benzina mereu aprins)
×
×
  • Create New...