Jump to content

DIU 46

Membru
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

About DIU 46

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SM
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    CB 500 XA
  • Numar Moto
    SM xxx
  • Club
    motociclism.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mobra, ybr 125, hornet pc 41
  • Interests
    tot ce tine de 2 roti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dovi a cistigat cu Ducati pt. că la dezvoltat ? si acum cine este de vină că nu se dezvoltă? Zarco a dezvoltat Yamaha lui Quartararo ? si nu se îmbunătățește KTM pt. că este dezvoltat de Zarco bănuiesc. Teoria conspirației !!! vorbim de prototipuri asta este problema.
  2. Ma bucur ca am putut fi de folos cu un sfat si ca ati gasit ceea ce cautati. Noroiala placuta cam asa se ureaza la cei care fac off.
  3. Vezi o Beta Alp 200 sau 400, foarte usoare bune pentru soft si se pot inmatricula.
  4. Astia de la dopuri de urechi, nu mai au la reducere motosafe, bine ca le au pe site, nu doriți sâ cumpărați altceva, cam asta este întrebarea ! ca romănu, nu am morcovi , dar poate îți trebuie, usturoi, dău-o in colo de treabă, neserioși.
  5. Vad ca are 2 perechi de filtre , l-ai folosit pe ambele ? care ar fi diferenta dintre ele ?
  6. La sectiunea mecanici, voi din MM stati destul de bine pe cind in SM, sint praf. Asta e iti trebuie mecanic, pleci peste mari si tari.
  7. Vezi ca cu cit pui caucicuri mai mari, cu atit vei pierde din agilitate in teren, in plus de asta caucicurile iti vor freca in caroserie la treceri mai dificile. Incearca sa gasesti niste cauciucuri ok pt. gentile pe 16, in off cu cit ai genti mai mari este mai bine.
  8. Salut, si bine ai venit printre noi ! Diferentiarul pe Niva este central blocabil, de aceeia schimbarea grupurilor este greoaie si nu prea merita, tre sa modifici foarte multe pe ea. Eu nu am facut schimbari tocmai din cauza asta, simexurile sint bune insa nu pe Niva, sint prea late si forteaza tot ceea ce inseamna transmisie grupuri, diferential, planetare etc. Daca vrei Niva tre, sa te multumesti cu ce au pus rusi pe ea, daca nu iei altceva si modifici dupa bunul plac. Scimba caucicurile la fel si gentile, pune gentile ei originale de 16 si baga cauciucuri de 185 maxim sau cele de 175 originale merg bine mai ales pe zapada, si nu vei rupe nimic. Mai baga un ochi aici, sectiunea Niva https://forum.club4x4.ro/
  9. Dakar LIVE https://www.youtube.com/watch?v=rmtI0oSQtV8
  10. Bafta celor doi romani, Claudiu Barbu pentru Africa Eco Race cit si lui Mani pentru Dakar , nu se afla in aceeasi competitie, dar le tinem pumni.
  11. Astept cu nerabdare, voi unde urmariti competitiile net sau tv ?
  12. Felicitari mosului dupa cum il numesc unii, se pare ca se misca destul de repede, pretexte pentru hateri, cred ca se gasesc.
  13. Cum de ai ajuns la concluzia alegerii, unui motor de 250 pentru o calatorie asa lunga ? Conceptia generala, este alta, adica ca sa faci calatorii ar trebuii sa ai un moto mare, de capacitate mare. Interesant, si eu in trecut ma gindeam la Rally insa, am renuntat din cauza pasagerei, bagaje etc. Sa ne tii, la curent ce si cum. Bafta !
  14. Eu as vrea sa-l vad pe Marcel, vreo 2 ani la Ducati sa vedem atunci cit e de bun, sau la Suzuki, voi citiva de pe aici nu o sa intelegeti ca in competitia asta daca nu ai un motor bun, nu faci nimic poate sa te cheme cum te-o chema. Sa nu uitati ca se concureaza pe prototipuri, hai @Method generalizeaza, ca doar tu ai lucrat in gp de pe aici.
×
×
  • Create New...