Jump to content

DIU 46

Membru
  • Posts

    212
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satmar, Ardeal
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    NC 750 XA, CRF 250L
  • Numar Moto
    SM xxx, yyy
  • Club
    motociclism.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mobra, ybr 125, hornet pc 41, cb 500 xa
  • Interests
    tot ce tine de 2 roti

Recent Profile Visitors

673 profile views

DIU 46's Achievements

  1. Nu stiu ce tot vorbiti uni alti pe aici de distrugerea padurii, voi ati trecut vreodata printr o suprafata de padure unde se fac taieri, adica unde se exploateaza lemnul ? nu se tine cont de nimic, cind o firma x cistiga licitatia pt. masa lemnoasa intra cu taful sau tractorul si trage lemnul si fac niste ogase pina in genunchi nu tin cont de regenerare, flora, fauna despre ce vorbim. O mare parte dintre voi va luati dupa ce zic alti, nu ati fost in teren sa vedeti cu ochi vostri despre ce e vorba. Enduro in afara de poluare fonica nu face nimic, pe cind o exploatare de masa lemnoasa care tine 2-3 saptamini nu 2 zile ca enduro, distruge mult mai mult.
  2. Honda cb 500 x din 2016 rulată 16500 km singurul proprietar înmatriculată în ro itp valabil 2022 cauciucuri pilot road 4 rulate 200 km, preț 4800e ușor negociabil. Mai multe detalii la tel. 0771 726 186
  3. Totul consta in obisnuinta, e greu sa lasi in spate anumite lucruri, oameni care ti au marcat viata timp de 20 si ceva de ani doar ca mobra nu merge, Rossi o face din pura pasiune pin la urma zic eu nici nu ne putem astepta sa cistige aproape tot timpul doar pt. ca este Rossi. La un nivel asa inalt, aici nu vorbesc doar de gp trebuie sa stii cind sa te retragi, bine nu in maniera pe care a facut o Gheorghita sau Stoner daca nu o faci la timp, risti ca o parte din fanii tai sa te considere un incompetent, ba ca nu mai poti, etc. Ar trebui sa ne bucure faptul ca concureaza, si sa ne gindim ca chiar daca este un Rossi nu tot timpul vremurile si oameni i au fost favorabile.
  4. Mie nu mi-a spus nimeni nimic, ca si tie de altfel, ceea ce spicuesc si eu de pe net. Aici nu e vorba de a sustine o intreaga cursa, e vorba ca toti din jurul lui, vreau sa scoata in evidenta ce pilot grozav este, au mai incercat si alti cu Gheorghita tot asa si pin la urma a fost praf in ochi.
  5. Ba este recuperat, ba nu este recuperat cred ca nici el nu prea stie, oricum ca imagine ceea ce il intereseaza cel mai mult pe el, da bine. Pilotul zeu care sa recuperat in nici 2 luni de la aproape nimic la 100%, in stare sa concureze pentru prima cursa zic ei, fara a fi testat mare lucru.
  6. Nu as scoate mobra, dintr un singur motiv, sarea de pe drum. Apropo dom profesor cum va descurcati cu mizga - sarea care se depune pe motor, il spalati de fiecare data la fiecare iesire ?
  7. Si care ar fi diferenta intre una si alta, daca nu deranjez ?
  8. Poi na eu ma refeream la simplul buton, adica la chestii electronice catre nu tin, dupa cum zici tu.
  9. Duster ul are suspensi destul de proaste in off, cuplarea 4x4 este la buton ceea ce nu e deloc convenabil poti ramine oriunde nu tre sa faci extrem, iar tablaria este ca la orice dacie sa fim seriosi.
  10. Eu folosesc o niva pt. plimbarile astea in off peisagistic insa asa cum zicea si florinelu07 cel mai potrivit ar fi un Suzuki sau destul de usoare si intretinerea ok restul, nissan, mitsubishi, land rover etc sint masini grele cost achizitie/intretinere ridicat. Acum depinde cam ce vrei, vrei benzinar sau tractoras sau daca vrei neaparat Nissan atunci aia e. Vezi ca Jimny si Samurai sint cam patratoase si te rastorni repede este la fel ca si cu atv ul daca ai fost cu asa ceva, la Samurai ai suspensi pe foi de arc, cam scutura.
  11. Faceti pe undeva vreo petrecere, astia haterii daca da, dati un semn poate particip si eu ! Sa nu uitati sa il invitati si pe mm, fara el nu are farmec !
×
×
  • Create New...