Sari la conținut

NeoZealot

Membru
  • Număr conținut

    391
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bacau
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW S1000RR
  • Numar Moto
    De Bacau
  • Club
    Nu inca

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ceva de la honda de 49 :D, Yamaha Majesty 250, Suzuki Burgman 650, Yamaha r6 1999, Suzuki GSXR-1000 2003, Yamaha R1 2008, BMW S1000RR
  • Interests
    Motociclism

Vizitatori Recenți Profil

928 citiri profil

NeoZealot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Auuu... Cat de intins trebuia sa fie lantul pentru a nu patina pe asa ceva? Poate de asta il intindea din 1000 in 1000 km.
  2. De unde se poate cumpara la noi conectorul pentru modul slick? Am inteles ca e doar o rezistenta de 100ohm care face legatura, toate datele fiind deja pe computerul motocicletei. Daca are cineva unul de vanzare...
  3. Eu am avut unul timp de 6 ani pana acum 3 ani si nu am avut probleme nici la motor nici la cutie. Il cunosc pe noul proprietar si de 3 ani de cand e la el motorul e tot ok. Dar motocicleta a fost intretinuta ca la carte tot timpul si cand am cumparato eu avea 20.000 reali.
  4. Am patit ceva asemanator si era o mufa care nu era cuplata bine fix inainte de a duce la baterie. Inainte sa schimbi ceva verifica bine toate cablurile.
  5. Poti sa mergi la PLM tuning, sigur te rezolva. 0744210632
  6. Merita indreptata o janta moto? nu cred ca e atat de scumpa una luata de la dezmembrari care sa nu fie afectata... Parerea mea ar fi ca mai bine ai cauta sa o inlocuiesti decat sa risti cu indreptarea. Bine acum ce ii drept depinde si cum e indoita ca daca e ceva superficial e altceva.
  7. Cam asa se vad lucrurile, ca daca e sa o luom la cate bagaje poti pune pe ea ne luam toti dube nu motoare, si pentru pozitie luam dubele cu masaj in scaune
  8. Mersi de urari si fix aceeasi parere am avuto si eu la inceput cu ochii astia strambi, dar sa stiti ca in timp cred ca m-am obisnuit si a inceput sa imi placa asa, cred ca era mai aiurea daca erau amandoua rotunde . Oricum asta sa fie singura ei problema. Referitor la Mercedes, vine intr-o zi un prieten la mine si se uita la masina (el nu este pasionat deloc de motoare) si cand vede motorul ma intreaba ce firma e si ii spun ca BMW la care el: "Da ai luat BMW pentru ca Mercedes nu mai aveau nu?" era sa cad pe jos de ras.
  9. E recomandat de BMW si 5 ala e nevoie de el pentru ca jocurile in motorul asta sunt mult mai mici decat la japoneze si cu 10 de fiecare data la rece mi-ar pleca fara ungere. Si am gresit 30 ul de fapt e 5W40 acum am observat.
  10. Am decis sa imi prezint si eu noua jucarie de care sunt foarte multumit, si despre care auzeam ca ar fi mult superioara fostului motor (Yamaha r1 2008), dar nu ma gandeam eu vreodata ca diferenta intre ele este atat de mare si nu vorbim doar de putere ci de tot feelingul si siguranta pe care o ai pe ea. Senzorul de QS este absolut impecabil (aveam si pe r1 dar e o diferenta marisoara intre ele), de DTC.... nici nu am ce spune, poti iesi ca tembelul din curba intra 2 la muuulte ture si bagi mana in gaz fara nici o rezerva si tot ce se intampla e sa simti putin usurata fata in rest glont... Nu am simtit niciodata pe ea tendinta aia de a intra in voblaj pe accelerari prea puternice daca mai prinzi un damb ceva, ori pe franarari (lucruri care pe r1 se mai intamplau). Si acum ca tot veni vorba de frane... ABS ul si frana integrala... is o minune. Suspensiile iar sunt o imbunatatire maxima ... in cartea motocicletei ai si reglajele recomandate pentru fiecare mod de pilotaj. Motorelul are pe el multe imbunatatiri care le avea pe el de la cumparare. Muuult carbon (evacuare completa carbon de la Akrapovik cu tot cu db killer, protectii cadru carbon, scut carbon, capac monopost carbon). Parbriz puig, amortizorul voblaj e unu mult mai bun cu mai multe reglaje decat cel stok. Este fabricata in luna 11 anul 2011 si avea la cumparare 9500 km acum are putin peste 11000 care sunt in crestere. Este cea care era de vanzare in Bucuresti si dupa ce am vorbit la telefon cu proprietarul (care este un baiat de nota 10) am fost la o proba scurta si in nu prea mult timp am plecat pe ea si prima iesire a fost .... buna din Bucuresti pana in Adjud unde m-a prins noaptea si o FURTUNA imposibila (fulgera de se facea ziua si turna cu galeata) si in acelasi timp erau 3 grade afara, aveam pe mine un combinezon dar pe la gat intra apa intr-o veselie pana a ajuns peste tot. Imi amortise si se facuse vinete degetele de la picioare si de la maini, pe la gat ma ustura de la apa si VANT dar tot am ajuns acasa cu bine si avem ce povesti copilului care vine pe lume cam in 3 saptamani. Am uitat sa spun ca i-am curatat filtrul aer cu kit de la K&N el fiind sport, i-am schimbat antigelul, lichidul frane, filtrul ulei si uleiul cu cel recomandat de BMW si anume Castrol POWER 1 5w 30. O zi si o vara faina va urez la toata lumea si sa ne vedem in trafic fara evenimente. P.S. am atasat o poza in care se vad si celelalte 2 jucarii ale mele. Sper sa va placa.
  11. Corect. Si dupa experienta mea cred ca le face cel putin la fel de bine.
  12. Am si eu cateva machete mici dupa M1-uri, dar si ceva simpatic de tot, o macheta din lego care e marisoara. Ca asta din poza doar ca nu e poza ei e luata de pe net. Cand invarti roata spate se misca si pistoanele in motor )
×
×
  • Creează nouă...