Sari la conținut

mihay_star

Membru
  • Număr conținut

    171
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mihay_star

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BRAD
  • Motocicleta
    Honda Dominator NX 650
  • Numar Moto
    B-69-NXV
  • Club
    Momentan , nu !

Vizitatori Recenți Profil

904 citiri profil

mihay_star's Achievements

  1. Daca chiar te incurca ... or mai fi , ca mine , care intra , citesc , iar daca nu pot da raspunsuri/sfaturi/rezolvari , nu se baga in seama , doar sa faca trafic pe forum ... bafta tuturor !
  2. E bine sa ai in apropiere un strungar bun , eu am schimbat kitul semering , pierderile de ulei erau lante , am pus ulei de furca 7.5 si mi se pare cam moale ( adevarul ca ma si apropii de 115 kg )
  3. Astea cu mufa verde ... stiam ca sunt doar pt 1988-1990 si inca o perioada prin 96-98 , parca
  4. Suna-l pe Daniel 0741095483 , el m-a ajutat acum 5-6 ani cu un cdi nou
  5. Mersi fain , cat despre vascozitate stiti careva ceva ? La telescopul spate am folosit 7.5w si mi se pare ok
  6. Salut baietii , care ati facut service la furca fata ? Cat ulei se pune ? Nu am gasit in nici un manual , ce vascozitate e optima ?
  7. Acolo e cu dichis , reglajul supapei cu decompresorul , asta daca nu cumva iti clantane lantul de distributie
  8. Pe hornet , am gasit cate o saiba cu gaura destul de micuta , pe fiecare admisie , imediat dupa carburator , pe post de limitare (facuta profi la o firma din cluj , limitare ce a ajuns la 400€ cu omologare si acte ) deci , ai putea cauta acolo
  9. 1 , nu e normal sa joace , o poti da jos si "polizezi " putin cu flexul , urechile care se string pe ax prin surub , asta daca nu vrei sa faci investitie in alta "pedala" 2 pina gasesti alt capac pt filtrul uleiului , pune o saiba sub surub care sa prinda pe capac ... grija mare sa fie capacul la "semn" 3 consuma , insa depinde mult de tipul uleiului (mineral/semisintetic/full sintetic) dar in special de uzura segmentilor ( grija sa nu ai pierderi) 4 ... nu cunosc ,dar ai putea incerca la un tinichihiu bun care sa o " lipeasca cu kit de fibra ... 5 si eu caut o spita fata » Post actualizat in 10 Sep 2018 19:05 freiul de pornire , e un rulment unisens , aflat sub volanta bobinei de incarcare
  10. am umblat la acel buton , era mult praf si un cocon , probabil de paianjen , am dat cu wd40 , fara sa curat contactul , ca nu aveam scinteie la bujie , deci se prea poate ,in ziua precedenta am reglat supapele , a mers brici ( dupa 1 ani jumatate de stat pe tusa) apoi a doua zi a inceput sa mearga aiurea , treaba se manifesta mai agresiv cind e socul tras ,putin , undeva la 1600 rpm cu socul inchis nu se manifesta , decit foarte rar , eram gata sa refac scaunele supapelor , dar maine o sa desfac si o sa curat contactul ala calumea!
  11. asa am zis si eu , dar pare aiurea , la rece , atunci , logic la cald , cand metalul se dilata , sa fie si mai mic , sau inexistent , jocul la tacheti , deci practic sa nu mai am compresie de loc !
  12. care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor !
×
×
  • Creează nouă...