Sari la conținut

123kid

EX+
  • Număr conținut

    75
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

123kid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 123kid

    Casa Poporului

    Vinovat: Fabia, fiindca nu a acordat prioritate. Viteza motocicletei: inainte de impact tocmai schimbase din intaia in a doua si urca puternic in ture (viteza in momentul franarii a fost probabil undeva intre 100 si 140). R.I.P. Odihneasca-se in pace...
  2. Fiabilitatea la Aprilia este legendara, daca intelegi ce vreau sa zic.
  3. Benelli este anuntat la peste 160 de cai. Cuplul va fi cu siguranta mai mare dacat al actualelor supersportive de un litru. Credeti ca va fi o amenintare???
  4. @Leon80 Baiete lasa-ne cu ifose d-astea de om matur si pana nu ai si tu o motocicleta personala abtine-te. @cobraart Ma scuzi ca am postat pe topicul de CBR125 (nefiind posesor de asa ceva).
  5. O sa-mi dau si eu cu parerea (sper sa nu ofensez pe cineva). GS500 are un singur lucru cu care se poate lauda: fiabilitatea. In rest este o motoreta din trecut. GS500F este in schimb un model de-a dreptul penibil (ex: nici macar nu au avut bunul simt sa-i faca un bord, au lasat cadranele pe ghidon -unde ati mai vazut asemenea tampenie- , carena e cea mai prost prelucrata pe care am vazut-o vreodata. Kawa "Ninja"500 e cam in aceeasi situatie. Cu Honda sta altfel treaba, CBF500 a fost complet revizuit in 2004, are racire pe lichid, ABS. Daca vrei ieftin iei Suzuki, dar tehnic e la nivelul anilor '80.
  6. As vrea sa cer parerea voastra in urmatoarea dilema: La noi in tara s-ar vinde la un nivel satisfacator un naked monocilindric de 250 cmc produs de o firma cunoscuta si adus la nivelul tehnologic al zilelor noastre?? Modelul este un excelent commuter. Pretul lui ar ajunge undeva intre 3500-4000 de Euro CIP. Astept comentariile voastre.
  7. Bimota foloseste Suzuki Aprilia foloseste Rotax MV Agusta este prohibitiv de scumpa si nu oricine poate sa mearga pe ea. Ducati face o motocicleta buna, dar orice japoeza de 1000 o prajeste la liniuta. La fiabilitate italienii sunt destul de slabi (in special Aprilia).
  8. Sunt un pic dezamagit de cbf1000s. Toata lumea astepta un urmas al Hornet-ului de 900 si in loc de viespe am primit un CBF-S mai mare. Off topic: Probabil toti asteptam motorul V5, fie el pe XX sau pe VFR. Poate in 2007...
  9. CBR600F - cel mai fiabil motor sport - cel mai prietenos motor sport (de 600 cmc) - sigurul motor sport pe care vei putea face touring - cea mai buna valoare la revanzare dintre toate motoarele sport - cel mai bun pret in clasa 600 sport Sper ca la anul sa-mi pot permite unul....
  10. Intrebarea e la ce pret va fi adus in tara. Daca il aduc la 6000E cip e mult. Ca sa aiba succes trebuie sa fie la mai putin de 5500E.
  11. Cum se poate bloca un vitezometru digital la 120??
  12. 123kid

    Toba?

    Parerea mea este ca o toba after-market strica aspectul motocicletelor actuale (r1, cbr600/1000rr etc...). Dar daca schimbi galeriile + finalul si mai investesti si intr-un powercommander diferentele se vad cat se poate de clar. @spd Te referi la testele pe BMW r1200gs???? PS: cele mai bune sisteme de pe piata noastra sunt Arrow si Akrapovic.
  13. Bravo Alfy! CBR-ul meu de 125 o sa vina la primavara, sper sa ne intalnim cu totii poate chiar sa facem un club al posesorilor. Eu m-am dat pe CBR125. Pleci cu el la 7000 de ture se ridica pe o roata, poti face stoppie cu el, la manevrabilitate e neintrecut. De departe cea mai buna motocicleta de 125. CBR Rulez!
  14. Deja am obosit sa incerc sa va explic lucruri. Cel putin elf-away e clar away. Se pare ca trecerea de la mIRC la forum reprezinta un pas prea mare pentru el. La fel toti aceia care au bagat posturi seci de genul "Motocicleta ***** e cea mai tare" Nu intereseaza pe nimeni o parere neargumentata. Referitor la documentarea mea "aiurea": Motorrad ti se pare de neincredere? Ex: acc 0-80: rs125(limitat):8.9s; cbr125:9.3s ti se pare mare diferenta? Uau esti un geniu, cum de ti-ai dat seama????
  15. Exista teste comparative (pe net si chiar in presa autohtona) intre CBR125 si motoarele in 2 timpi concurente in versiunile lor limitate (permis A1). Honda castiga de departe. Are acceleraratii asemanatoare (un mic minus fata de Derbi si Aprilia), dar reprize mai bune, iar la calitatile practice este cu mult in fata. Topicul se refera (daca am inteles bine) la motoare noi. Un 125 in 2 timpi nou (Aprilia, Cagiva, Derbi) il cumperi limitat la 15cp. Vrei sa scoti limitatrea mai dai cateve sute de Euro. O "bricolezi" in fata blocului pierzi garantia. Nu zic ca CBR125 tine pasul cu un 2 timpi de peste 30 de cai, dar sa stii ca si Honda poate fi modificata (tobe de exemplu). Nu merita sa iei 125 decat daca ai 16 ani. In cateva luni orcine le atinge limitele.
×
×
  • Creează nouă...