Sari la conținut

Norbyke

Membru
  • Număr conținut

    138
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    hajnerjanos

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda VFR Vtec 2002
  • Numar Moto
    bh-11-edf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 2002
  • Interests
    Moto, moto... moto?!

Norbyke's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Anul trecut am patit-o cu becurilea astea super de 25% mai multa lumina bla bla am vfr 800 vtec si inaite de calatoria in grecia am schimbat cele standard cu cele suuuper parca osram au fost, dar ce mi sa intamplat e ca aceste becuri consuma mult mai mult decat cele standard, fap ce eu nu am stiut, asa ca in mijlocului sejurului la intoarcere de la meteora pe timpul noptii mi s-a ars instalatia electrica la capra, nici faza scurta nici lunga nici semnalizare, doar pozitiile. daca incercam sa semnalizez dintr-o data aparea becul FI la bord si oprea motorul. Remedierea am facut cand m-am intors in tara. In fine treaba cu H4 e si faza scurta si cea lunga e incorporata itr-un singur bec, si cand treci pe cea lunga - faza scurta se stinge. Asa am avut la Hornet, si la civicul din dotare (la care am instalat xenon, si trecerea de la scurta la lunga e realizata printrun electromagnet care actoneaza o oglinda imprejurul becului). Deci sux H4, ai grija sa nu patesti ca si mine. Bafta. si parerea mea Stay away de la becurile astea +25% lumina la acelasi watt (55) ca in mod sigur e vreo 70-75 W.
  2. probabil nu ai atins viteza respectiva oricum faina compilatie, ride safe
  3. mersi jack0088 pt ajutor, l-am si comandat, sper sa revin cat mai repede cu poze
  4. Salut tuturor, am reconditionat un simson de 250 de ccm, din 1956, si din pacate carburatorul nu-si mai face treaba cum ar trebui. Am incercat sa caut carburator original, sau chinezesc contrafacut, dar deocamdata nu am gasit daca stiti ceva site-uri unde as putea gasi piesa problema, vi-as fi recunoscator.
  5. schimba scuterul, pegeot la moto e la fel ca la masini: nashpa ! problemele electrice iti vor reveni in timp regulat, probabil francezii nu inteleg ce inseamna Volt, Watt sau Amper, uita-te la Renault sau Logan, cand semnalizeaza crezi ca e un OZN in fata ta ))
  6. adolf_ss , dar dupa ce ai curatat lamelele de contact, e oki sa dai si cu ceva unsoare pe baza de grafit, astfel se previne oxidarea contactelor. Nu iti recomand WD-40. am avut aceasi problema la hornet 2001.
  7. hornet e micut daca vreti sa facet touring in 2, am avut mi-a placut a fost oki, dar pe drum lung cu 2 persoane e cam incomod, desi i-am pus sidecase si top case, dupa asta am trecut pe VFR 800 din 2002, si asta e echipata, pt touring, se comporta bine cu 2 persoane, si stai mult mai comod pe ea, am dat o tura pana in grecia, am stat vreo 14 ore pe moto, si cand am ajuns am mai avut energie de a savura cateva beri. Prietenul a venit cu un Fazer 1000 S , tot 2 persoane pe ea, arata si merge super. Despre astea situ ca is oki, mai vezi cine ce iti ofera Bafta!
  8. Norbyke

    NEXX - Discutii Generale

    imi cer scuze pt dezinformare, dar modelul pe care eu l-am incercat, aparatoare nu avea de nici un fel, si daca mergeti prin Louis, sau hein gericke e oki sa verificati ca pinlock-ul e montat pe vizor, ca am gasit cateva bucati care ar fi trebuit sa aiba, dar au fost scoase/furate....
  9. chestia e ca am mai comandat de la ei , 2 seturi de gume pt masina, si mi-au livrat dot 2012, doar ca cele de moto au avut pretul redus considerabil, si probabil din cauza asta.... dot 2007...
  10. da la cei din debretin am cumparat si eu gume, is de treaba , recomand, si primesti dot 2012, sau poate chiar 2013. Prin net am luat teapa, mi-au trimis 2007, platit 320 E degeaba, le-am aruncat (era scris cu litere minuscule de ce au reducere, doar ca eu nu lam citit )
  11. Norbyke

    NEXX - Discutii Generale

    Salut acus cateva saptamani am tinut in mana casca respective la luis, e super usoara, frumoasa. la 300 si ceva de euro, cam la acalsi pret a fost si casca Uvex carbon redus cu 50%. Si eu m-am gandit s-o cumpar (la final mi-am luat un Nolan n104), dar ce nu mi-a placut la castile carbon, e ca fac orice pt reducerea greutatii, adica inchizatoarea e alcatuita de fapt din doua inele, si "sfoara" ) dar e macar e usoara nu are ochelari de soare incorporate, si nici o protectie vant sub barbie sau peste nas... lucruri care sunt (parerea mea) obligatorii in castile de performanta sau de viteza. Nah asta a fost preview-ul meu sper sa-ti fie de folos. Bafta!
  12. nu-ti sfatuiesc sa improvizezi ceva, cel mai bine te duci pe maini sigure, daca pt hornet iti trebuie iata un link, dar sa-ti alegi modelul, si anul fabricatiei, eu am mai comandat oglinzi de la ei, pt vfr, is de treaba livrare rapida http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f2_hornet_pc36/02/picture/givi_luggage_-_monorack_kit_with_monokey_plate/
  13. surub_rr kefe iti rezolva http://korosi-racing-team.webs.com/adresa.htm
  14. aceasi bloc ca in cbr, dar mai slabut.... nah asa e acceptabil?
×
×
  • Creează nouă...