-
Număr conținut
183 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1996
-
Motocicleta
Triumph Street Triple R
-
Club
BMWClub
Informații profil
-
Motociclete detinute
Triumph Street Triple R
Vizitatori Recenți Profil
509 citiri profil
tiberiu_enache's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut, vad ca ai tobe Arrow si filtru sport, i-ai schimbat si harta ecu?
-
He he, chiar ma intrebam daca o sa gasiti topicul asta. Ma bucur ca va intelegeti de minune! Asfalt uscat! PS: mai pun pozne cu jucaria mea noua...la picnic langa Cheia.
-
Dap am dat Hornetzica si am luat Street Triple R.
-
-
Hornetica e de vanzare! 2008 , 19.000km, 600cc/106CP , ABS, toba finala Leo Vince, Parbriz Ermax, Aripioare radiator Ermax, Alarma Pager, Rim strips, Rear Hugger, crash pads LSL, becuri OSRAM NightBraker, Chain oiler Tuturo, Kit Lant NOU, anvelope 80%, placute frana TRW noi, kit lant nou schimbat la Bardak, Alarma cu Pager, sea modificata la Darian, semnalizari baracuda pe led, bujii noi, lichid frana nou, baterie noua, tinuta in garaj pe perioada iernii. Pret - 4800 E Tel : 0766256661
-
Pe varfurile de deal si curbele la dreapta trebuie intotdeauna redusa viteza si mers cat mai aproape de margine (in prima treime de la bordura), in acest fel mai ai sanse sa eviti cretinii care depasesc pe deal sau taie curbele. RIP.
-
Excursie la cursele moto 2011 - Brno - Cehia
topic a răspuns lui tiberiu_enache în adrianmul Evenimente, excursii
O intrebare pt cei care au mai fost: Te poti caza cu cortul langa circuit?! -
Merci, ma gandeam eu ca asa e! Fata de Hornetica lu frati-miu (PC34) este chiar rigida, poate si pt ca e mai noua, insa stiu ca modelul asta are suspensiile mai tari!
-
Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic. Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza.
-
Pai vezi ca pt Hornet-ul fabricat inainte de 2007 gasesti si SH in Italia, frati-miu a gasit la a lui Yoshimura cu 150E in stare exceptionala.
-
Dap golul ala exista pe hartie la fel ca la CBR600RR (deh e acelasi motor), insa nu prea e sesizabil, probabil cutia e bine etajata. Mi-a zis un amic care si-a pus un Termignoni pe direct, ca acel gol de cuplu devenise clar sesizabil, apoi si-a pus un Power Commander si dupa aceea totul s-a schimbat radical. PS: toba a fost 300e
-
Multumesc, nu ca nu m-as fi multumit cu ea stoc, insa sunt unele lucruri care sunt musai sa fie instalate (crashpads, parbriz, mud hugger, etc) si daca tot dai un ban... Cat despre evacuare, ce pot sa spun si pe mine ma enerveaza DILDO-ul ala de catalizator, dar ca sa scap de el trebuie sa-i iau un PC si s-o pun pe Dyno, pt ca altfel o sa am un ditamai golul de cuplu pe la 6000-8000 de ture, mers aiurea, consum etc...
-
Mercic Norian, mai am doar sa-i modific saua la Dorian, e cam incomoda la drum lung si cam asta va fi pt anul in curs...daca ma plictisesc tare poate la anul o voi dota cu un Power commander si toba pe direct.
-
Multumesc de sfatul inteligent formulat! Este o toba slip-on si isi face treaba perfect pt ce a fost destinata: mai mult zgomot!
-
Dupa un off-season Hornetica revine cu: crashpads LSL, rear hugger Ermax, parbriz Ermax, un lant nou, Tutoro chain oiler, rim strips si o toba Leo Vince. Hai cu vara!!