Jump to content

adrianm

Super Membru
  • Content Count

    2,092
  • Joined

  • Last visited

About adrianm

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lyon, France
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Honda Hornet F-A7

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    yamaha fz 600; vespa et2, Specialized Tarmac Comp

Recent Profile Visitors

2,012 profile views
  1. Nu pozează nicicum şi chiar dacă, nu era musai să te bagi tu în seamă, marele estet gheu al macilor. Ai devenit primul băşitor al topicelor de cînd s-a dat la fund iziraidon şi nu-ţi mai face umbră. Şi da, motociclistele sînt cool fără să facă nimic, e o încîntare să vedem o motociclistă pe orice fundal : ))
  2. Tipul e fabulos, e fără egal, iar asta e declaraţia lui de credinţă. Marquez ne spune clar că el nu e p-aciulea pt a termina curse pe 10 ci pt a merge la limită. "A fost în intenţia mea, am forţat de la început pentru că astfel o să dorm bine astăzi, chiar dacă am căzut, mi-am arătat că pot. Ziua testelor de mîine este mai importantă decît cea de azi" Este ceva ce sămînţarii nu pot înţelege. Prin contrast Esp pare o bunicuţă căreia i s-a tăiat maioneza şi nu ştie de la ce https://www.motogp.com/en/videos/2021/06/06/big-problems-with-no-solutions-hrc-hit-rock-bottom/377
  3. Nu eşti serios tovarăşe, va trebui să-ţi facem autocritica... Una constructivă
  4. S-a votat "împotrivă" dintr-un motiv foarte simplu: cei doi iniţiatori ai proiectului sînt Petrea Gabriel şi Rotaru Alexandru senatori mwepesede. Iar pct de vedere al guvernului prin MAI este semnat de L Bode în care este respinsă propunerea Vedeţi CDEP dacă sînteţi curioşi cine şi cum
  5. Foarte bună acţiune a Honda bravo lor, foarte mişto filmuleţ mersi şi ţie. PS Schimbi vitezele ca un cioban, no offence, mai ales la CBR650R la 1:12 crecă o dor dinţii p-aia : ))
  6. In Franta e mereu actuala https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F45 Trebuie doar sa ai permis B de minim 2 ani si sa fi trecut prin niste cursuri de care nimeni nu intreabă. Dacă le arăţi asigurare pt 125cmc de peste 4 ani nici măcar nu mai ai nevoie de cursuri. În România cînd s-a pus problema autorizării ca mai sus, în toţi mocicliştii vieţii s-a umflat grija pt aproapele şi au sărit de cwr că vor muri ăia ca muştele odată ieşiţi pe străzi. Grija pt capra vecinului a înfrînt dar încă puteţi face o petiţie
  7. acum chiar sînt sigur că eşti clona lui iziraider, expertul în băşit topicuri
  8. Nu cred că e terminat ci că trebuie să treacă din grupul select al celor 5% care pot conduce Honda la cel superselect de 0.5% care au avut în plus şi ghinionul unei nosocomiale. Cadalora poate avea şi un mic interes în a-l dezechlibra, nu degeaba face căucing cu pensionarul. Ca şi miştocarul de Tardozzi, care îi urează multă refacere Nu ştiu cine te-a pricopsit cu căciuliţa asta, dar chiar şi atît, e mare pentru capul tău! Pe bune
  9. Oricît ai încerca tu să te scoţi, un lucru sigur e că nu poţi face din căcat, bici. La 40 nu mai eşti bun de curse ci cel mult de căucing.
  10. Foarte tare mecanicul şi foarte versatilă mobra. La cît pornea ventilatorul înainte?
  11. Adică nu lipseşte de doojdeani din mgp cum zic unii, ba chiar nu a lipsit nici uichendu trecut. Sau că între altele făcea căucing în 2016 la Assen cu Rossi.
  12. Ce nu înţeleg, de ce nu îi scrieţi voi lui Cadalora să-i explicaţi cum se vede chestiunea de la voi de pe canapea? Şi să vă explice ce căuta la Le Mans din moment ce nu sînt bilete în vînzare iar reisării tru privesc de acasă
  13. evident, iată altul care se pricepe; Cadalora s-a nimerit şi el la Le Mans la o sămînţă, fics ca şi voi doi pe canapea
  14. Absolut corect, un hater de indiferent ce, nu poate fi nici fan de indiferent ce. Însă aici pe forum chiar că e mai mult discuţie de galerie. Orice articol ai pune despre unul, se şi ridică taberele pro şi contra. Fruntaşi fiind penibilii care se bucură cînd cade un pilot
×
×
  • Create New...