Jump to content

adrianm

Super Membru
  • Content Count

    1,459
  • Joined

  • Last visited

About adrianm

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lyon, France
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Honda Hornet F-A7

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    yamaha fz 600; vespa et2, Specialized Tarmac Comp

Recent Profile Visitors

1,078 profile views
  1. Sincer, strugurii sunt acri. 70+ kkm no problemo Singura chestie, fumul de PC36 miroase mai puternic, mai natural decât ăsta euro3 dar şi asta e chestie de gust...olfactiv
  2. Elon Muscă nu investeşte ci fute buha pe banii bugetului, unul dintre multele vehicule de scos "bani curaţi" cu rezultate vizibile imediat, Rusia şi China au trecut mult în faţă ca tehnologie. A se scuti cu golănia aia cu bateriile Good guys finish last sau lasts more, aici gagicile au dreptate : )
  3. Aici în ţara celor 60000 de giratorii nu ne trebuie indicatoare ca să le vedem mai ales că sunt şi din alea provizorii de şantier; e rea-voinţă Nu-ţi risca oasele pe mobră pt giboni, genul ăsta de atenţionare se face cu basculanta
  4. Acum mulţi ani (2009? dar tot cu mobra asta) mergeam să ne vedem cu nişte motociclişti, cunoştinţele lui @varugica, în trecere prin Rm Vâlcea. Într-o intersecţie, aproape că s-a urcat un Ducato pe mine, m-a atins cu oglinda chiar când plecam de pe loc. Din mers, i-am dat un cot şi i-am făcut semn că e debil. Ne-am întâlnit cu bikerii, o fată şi un băiat. Ea avea un CBR4i şi era cea mai frumoasă motociclistă pe care o văzusem. Cizmele moto îi dădeau un aer de amazoană şi avea un fel de a mişca ghetele, ca la cabaret, desena curcubee. O priveam vrăjit, mă îndrăgostisem de ea înainte să-şi fi dat măcar casca jos. Eram nevinovat totuşi şi aşa o şi priveam Deodată apare în uşa benzinăriei şoferul dubei, îngăima ceva cum că eu, nevinovatul, i-aş fi crăpat oglinda, să merg să mi-o arate. În liniştea aia în care eu încercam să mă sinucid oprindu-mi inima cu puterea gândului, fata ne-a privit plat pe rând, dar pe mine într-un fel care spunea că nu-i plac ţăranii violenţi, aşa ca mine, indiferent cât şarm ar avea. L-am întâlnit peste o lună la Novaci făcea livrări, i-am zis că vreau să-i plătesc oglinda, el a zis că nu contează, nici măcar nu-i sigur că i-am crăpat-o eu si oricum i-o schimbă moca la firmă dar era nervos pe mine şi-i spusese un coleg prin staţie că a vazut trei baicări care corespundeau, intrând la un Peco. Nu şi-a dat seama că e aşa de aproape de mine cu duba - Era frumoasă, zice din senin - Îhî, zic înciudat pt că abia reuşisem să mi-o scot din minte - Mi s-a facut ruşine la cum ne privea...ţi-am cam stricat ziua, eh? - Nu-mi spune că şi tu te-ai gândit la ea luna asta... A ridicat din umeri stânjenit L-am mai întâlnit după aceea de multe ori pe Virgil, livreurul. Iubea motocicliştii, muzica rock şi pe cei doi copii pe care fosta nevastă, "avocat de succces" nu-i lăsa la el Nu ştiu dacă a fost prima dar cu siguranţă a fost ultima "oglindă" din drumurile mele
  5. Mai aveai treij de metri până la maşina aia, mergeţi cu mobrele ca şi cum aţi merge cu camioanele, mereu în căutare de spaţiu şi respect de parcă de-aia aţi plecat de acasă Jandarmii fracezi fac cam ca şi ai noştri: pândă sub poduri cu laserul, pândă la Stop iar filmarea nu ţine ca probă, v-aţi uitat prea mult la propaganda vestului. Diferenţa e că dacă faci pe nebunul şi vorbeşti ce nu trebuie te pun în "garde a vue" 24 ore iar pt viteză pedepsele sunt diferenţiate dacă o comiţi în urban aglomerat, dacă eşti recidivist etc. Exces de viteză peste 50 kmh= infractiune de clasa 5=judecător şi 1500eur Dar cea mai tare aici e recuperarea punctelor, durează o eternitate. Permisul are 12 puncte şi nu 14 iar ca începător ai doar 6 puncte şi timp de 3 ani primeşti câte 2 p până ajungi la 12...dacă ajungi. Ceea ce din est pare civilizaţie este de fapt un mare morcov înfipt în cwrul europenilor "civilizaţi". Ciuhapii merg tot cum vor, ca la ei în Africa (unii, puţini, ajung şi la bulău dar oricum au climă, masă şi tv ceea ce în Africa nu aveau )
  6. Spor https://www.leboncoin.fr/motos/1692190186.htm/
  7. Aş fi făcut ce fac aproape zilnic în traficul din Lyon: îl ocoleam prin dreapta, nici nu mă uitam la el, era loc şi timp berechet. Confundaţi "marele respect pt două roţi" cu aplicarea unor legi mult mai aspre. După multă vreme de stat în Franţa constat că nu civilizaţia ci biciuşca le-a adus ăstora "respectul". Legi pe care voi nu le vreţi pe motiv că "merge şi aşa" sau "eu mă descurc" Când o să aveţi o "ţară ca afară" abia atunci veţi fi dat de dracu
  8. Recuperare uşoară! Ai găsit casca?
  9. Îţi pierzi timpul, niciunul dintr-ăştia civicii de forum furaţi de pompe, n-ar admite că plutitorul sondei s-ar putea bloca, că ar putea avea condens sau mizerie în rezervor sau că apa de la pompa precedentă ar dăuna la următorul plin sau...etc Metrologie, răşini, betmen, vas etalon, conspiraţie=forum de pupători de moaşte >> n-o spun cu răutate, chiar mă bucur că poporul român rezistă veacurilor : ))
  10. Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ? Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact. Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul
  11. Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie
  12. Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru? Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM
×
×
  • Create New...