Jump to content

adrianm

Super Membru
  • Content Count

    1,617
  • Joined

  • Last visited

About adrianm

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lyon, France
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Honda Hornet F-A7

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    yamaha fz 600; vespa et2, Specialized Tarmac Comp

Recent Profile Visitors

1,315 profile views
  1. Nu există în Europa leduri omologate pentru a fi folosite pe stradă (cu excepţia celor echipate din fabrică) prin urmare restul discuţiei este pointless. Dealtfel firmele serioase gen Philips, Osram scriu pe ambalaj "not for street use", "non homologués pour l'utilisation sur la route". Point barre ca în morse, nici nu te mai oboseşti să deschizi cutia
  2. L-a pus @Vallach cîteva pagini mai sus, este varianta bună, cea în engleză. Poate l-o fi pus cineva şi în secţiunea manuale, dacă nu-l găseşti lasă-mi pm cu mail
  3. ce limbaj, tot tu faci pe ofuscatul? am venit acasă cu taxiul din cauza ta, după ce m-ai scos din rîndurile motocicliştilor Am făcut armata împreună, ştii tu că nu-s destul de motociclist. ce dac-am zis că mi se pare naked? aşa arată iar eu spre deosebire de tine nu ling etichete. Doi prieteni de aici cu veştroame au bule de 60 şi se plîng şi de vîntul lateral. E foarte frumoasă dar e cafe-racer (ca să pun repede şi eu o etichetă ca preopinentul nu nume de virus expirat). https://www.olx.ro/oferta/shop4moto-vinde-suzuki-sv650x-2018-0-km-abs-garantie-2-ani-IDdne9M.html
  4. Am luat o baterie yuasa cu 100e redusa de la 135e aia de masina fiind 70e. Am pus doua Michelin PR5 cu 270e iar la pejo am platit 224e pe toate 4 tot Michelin N-are treaba cu banii lui muianis sau ai lui micron sintem şmecheriţi la buzunare la fel peste tot vstrom îmi pare naked, te suflă vîntul pe ea la fel ca pe hornetă apoi deşi sună frumos vibrează prea rău pt gustul meu te caci pe tine prea repede şi prea mult pt un mic detaliu, gata m-ai scos tu din rîndurile motocicliştilor, plăvane, hai siktir ocupă-te de mucuşorii tăi
  5. E foarte bună engleza ta iar filmele sînt bine făcute. Felicitări, steagul sus!
  6. V-strom nu e tot naked? Preţul motociclismului e o batjocură la adresa noastră, a motocicliştilor. Echipament, pneuri, baterii, piese, consumabile toate suprataxate faţă de auto. Şi apropo de indexarea asta nebună a preţurilor, în nov 2016 am cumpărat de la Emag chestia asta, combina frigorifica Samsung RB29HSR2DSA/EF cu 1199 lei. Acum în oferta Emag acelaşi item costă...2881 lei
  7. Aici e slabă activitatea pt că Hornetele nu se prea strică. Are cineva alarmă Acumen pe mobră? Am nevoie (pt procedura de reiniţializare a cheii) de procedura "pin override" iar situl Acumen.co.uk s-a închis. Mersi Am găsit prin mailurile din 2009 cu un tehnician Acumen, întreaga procedură. Pentru doritori, vă pot da pe mess şi poza cum se şuntează alarma în caz de urgenţă Acumen Cat 1 TRANSMITTER CODING THE ALARM CAN ONLY KNOW 2 TRANSMITTERS AT ANY ONE TIME If you don't have a key fob and you don't know the PIN 1. Trigger the alarm by switching on the ignition and leaving it on NOTE! If the siren does not sound (i.e. - it has already triggered 10 times for an 'ignition on' reason) then click HERE 2. While the alarm is sounding, remove the system fuse and connect both anti-tamper switch wires to the bike battery positive terminal 3. Wait until the siren stops sounding 4. In the quiet period, before the alarm sounds again (10 seconds) replace the system fuse 5. The alarm will give 1 beep and the indicators will flash once 6. Press transmitter 'key' button once - you will hear 1 beep 7. Press transmitter 'key' button again - you will hear 3 beeps (you will keep both anti-tamper switch wires all the time until here, if not learning will not complete) (You may not hear these because the alarm may be sounding again by this time) THE SYSTEM HAS NOW LEARNED THIS NEW TRANSMITTER Secţiunea HERE (performing a PIN dump) 1.Ignition ON 2. put the PIN dump for 5 sec to the ground 3. remove the PIN dump from ground 4. put both anti-tamper switch wire to 12V 5. remove both wire anti-tamper from 12v 6. Ignition OFF
  8. Un topic cu Jerez nu faceţi şi voi? Mi-e că dacă-l fac în franceză mă împingeţi pe scări : ))
  9. Şi eu fac zigzaguri în banda mea cînd mă plictisesc de uit unde am plecat. Atunci cînd maşina din faţă se trage pe dreapta iar ăla din spate ia distanţă realizez şi mă cuminţesc. Altfel, amestec aditivul din benzină, calibrez giroscopul şi senzorul de înclinare la Hornetă
  10. Salut, bujia 3 se scoate cu o cheie din trusa de origine - tubulara cu cauciuc in interior la un capat si hexagon pt cheie de 10 la celalalt - era bine sa pui intrebarea pe topicul Hornet
  11. Aşa o să fac, mersi de sfaturi. Una peste alta e destul de confortabilă, am făcut 1800km cu ea aşa cum este ( dar in general pe piste velo spre Grenoble), abia acum am început să merg cu ea la serviciu - 12km
  12. Decathlon era cel mai apropiat centru din programul ăsta dar nu-mi mai bat capul, comand de pe net rămînînd în nişte modificări rezonabile cum ai zis 50-622 (chiar dacă mai e mult loc între pneu şi cadru, furcă). Mersi pt sfaturi https://www.internet-bikes.com/fr/pneus/pneux-28-inch/?filters=1381-1505&merk=schwalbe
  13. Nu pot cu tija aia ca scaunul de la tractor, mersi oricum Ai dreptate, nu am ştiut ce reprezintă cifrele, din poză mi s'a părut mai gros. Ăsta e perfect, mersi de sfat Am totuşi o problemă, nu găsesc niciun fel de 50-622 la Decathlon (in Fr iti dau 50 eur pt repunerea in functiune a biclei dupa pandemie, in anumite centre)
  14. Va salut, am o bicicleta electrica, roti de 28 inscriptionate asa: 40-622 (700 x 38C 28 x 1 5/8 x 1 1/2) si le-as vrea mai groase, drumul spre serviciu nu e tocmai ca-n palma Ar fi compatibile pneuri de felul asta? https://www.decathlon.fr/p/pneu-vtc-700x40-cst-tirent-compatible-velo-electrique/_/R-p-202251 mersi
  15. Compresor auto de origine dim 155 x 145 x 50 mm, vindea un tip cu 90 lei multe, multe acum vreo doi ani pe OLX, toate mărcile. Am umflat inclusiv Reno Trafic la 4.2/3.8. Nou, a venit cu o bîzdîganie ca un spray pe care am aruncat-o din prima. E precis, rezistent şi nu f mare. Consumă mult, nu merge în adaptoare ci direct în bricheta maşinii Trusa cu şnur e ceva mai mică decît uzualele de auto
×
×
  • Create New...