Sari la conținut

eszes

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    JOY

eszes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. microanele te costa 600 euro. pret de noi 780 euro. --- Mesaj completat în 11 Nov 2007 10:48 ------------- stopul cu led e singurul pe care l-au adus cei de la My Moto. daca alegi sa primesti altul, astepti probabil ceva timp.
  2. vand piese pe de o hayabusa 1999 (imaginea atasata mai sus in acest topic), mai putin cadru central si suspensia fata (deteriorate). preturi negociabile tel: 0744 38 28 75 Martin
  3. a mea e acolo din iulie..din pacate...
  4. stop poti comanda la mymoto..au adus o singura bucata din cate stiu, vorbesti cu Thomas microanele tot de la ei....din cate stiu tot o singura pereche au avut...de auzit...vis.. cu toate ca sunt doar finalele schimbate , nimic altceva scos.....duce catre termignioni de pe un ducati...tremura capota masinii pe langa care treci M.
  5. sa renunti la aripa spate paate fi pacatos..iti intra apa la releu si apar probleme. mai mult in codita are un singur orificiu de aerisire, pe stg e de recomandat sa se faca si pe dreapta pt circulatia aerului. iar in cazul semnalizarii spate recomand inlocuirea stopului stok cu unul pe leduri cu semnalizare incorporata...vezi imaginea atasata bafta
  6. prietene, se incalzeste zici? mai verifica...sau...service se cheama
  7. in anul de gratie 99 suzuki, a cerut celor de la brig sa le produca o anvelopa pe busa..fara verva in schimb.upgrade.?!?..cred ca vrei finalele mele... ps.eu am upgradat-o intr-un matiz...arata giugiuc acum ...cadru mai lung cu cca 1 cm iar suspensia fata...hmmmmm...gen tirbuson...
  8. referitor la producatorul si modelul de anvelopa: nimic altceva decat michelin power sport. echilibrul aproape perfect intre performanta , costuri si durata de viata.atentie la anul de fabricatie totusi din pacate datorita inertiei mari, singurul element diferentiator intre a frana bine sau a nu frana la busa o reprezinta pilotul...orice perioada de franare trebuie sa porneasca prin actionarea franei spate, abia la oprire se recomanda frana fata. ps.offtopic: daca stiti undeva un cadru central cu acte pt busa `99, dati-mi un pm. multumesc anticipat M.
  9. am r6, am avut amortizor. am invatat mobra... si apoi montat la loc...e mai safe. bafta
  10. nu am in intentie sa contrazic.incer doar prin ratiune sa imi exprim o parere personala. faptul ca aceste motoare au aceste performante fizice nu le descalifica pt a circula prin Romania.diferenta intre placere de a fi pe 2 roti si masa critica pana la iminenta pericolului o face fiecare rider in parte.iar in ce priveste nisipul, pata de ulei samd, face parte fara exceptie in regulile jocului.atata vreme cat ai simturile, cunostiintele si prezenta de spirit pregatite pt a face din bike ceva de controlat, chiar si in situatii limita totul e ok... cred cu tarie ca fiecare ora, eveniment, tip de motor pe care il calaresti te face mai bun , mai priceput in a devenit un motociclist nu vreau sa cadem in extrema de a eticheta motoarele sportive ca fiind neadecvate Romaniei.ele devin prin utilizare inadecvata generatoare de evenimente si experiente deseori tragice
  11. intre 11. si 11.30 sunt in bv....0744382875...
×
×
  • Creează nouă...