Sari la conținut

Soimul

Super Membru
  • Număr conținut

    1.065
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    soimumaltez

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    de 60.000 km din 2009
  • Motocicleta
    Burgman AN400 A/Z K8 & HONDA PCX150 K13
  • Numar Moto
    CURAT, BINE FIXAT SI LA VEDERE
  • Club
    SENIOR RIDERS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    diferite
  • Interests
    aeronautica, ezoterism, bioterapii, naturism, science-fiction, religie, piete de capital...

Vizitatori Recenți Profil

2.562 citiri profil

Soimul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Multumesc mult pentru raspuns !

  2. Daca vrei, poti!..si visele devin realitate!..te asteptam!
  3. 1)Asa este! Uzura apare la ambele componente, si la cea care "da" si la cea care "primeste", indiferent ca e vorba de "miscare", caldura, impuls, electrictate, etc. Deci e bine sa se schimbe piesele "pereche"... 2)Sa nu arunci nimic, sa patrezi tot ce ai demontat(nu ca sa dovedesti cuiva ce ai nou in motor), ci pt simplu fapt, ca nu se stie niciodata cind tu sau eu sau altcineva are nevoie de un surubbel, un arculet, sau pur si simplu sa vada cum se uzeaza sau functioneaza o anumita piesa... 3)Inteleg ca dpdv tehnic nu mai ai nici o retinere sa-mi arati la vara Veliko Tarnovo si Dalboka... JOS ZAPADA!!!...
  4. Un link f. interesant despre schimbarea rolelor, si mai ales pt. cei care vor pune slidere (DPS)...mai ales "smecheria" cu folosirea lor in pozitie normala sau intoarcerea lor la 180 grade. Tare de tot! sa cititi atent! http://burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=50090&sid=95b901f59d2123592878d7bf6d05e427 Ideea este ca dai 50 euro si practic beneficiezi de 2 setari...cea data de pozitia normala si de cea inversata...ceea ce mi se pare f interesant...cititi cu atentie postarea userului de la Seattle, Daboo...descrie bine efectele obtinute.
  5. Ei, treaba cu "rolele", modificate in "slidere" (primele functionand prin rotatie iar astelalte(sliderele) prin alunecare, nu e completa daca nu faci o schimbare de variator+ambreiaj...ceea ce poate fi destul de costisitor, dar zic cei care au facut-o, ca transforma condusul burgului intr-un vis frumos... Acum depinde de la om la om...daca tu vrei ca la 15.000 km sa-ti up-gradezi burgul chiar daca merge f bine, si ai buzunare pline, e ok. Eu as decide cind as ajunge la peste 50.000 km si as avea ambreiajul si ce mai e pe acolo in situatia de a fi inlocuite si ar trebui sa aleg intre componente originale si up-grade. Eu tie ti-as recomanda (stiind ce ai facut asta vara cu filtrul stock ala de hartie, si care cu siguranta cind te vei uita la el peste vreo 5000 km, va trebui sa iei o decizie) ca intai sa rezolvi definitiv problema admisiei aerului cu un filtru K&N. Un filtru de hartie cost 150 roni, iar ala K&N 250 roni.
  6. Soimul

    O vand

    Corect!..spor la vanzare!(sau la utilizare!) Eu nu cunosc acest model dar am gasit asta: http://www.bikez.com/motorcycles/voskhod_3m-01_1995.php De aici am luat viteza maxima, consumul si celelalte caracteristici. Aici e data viteza maxima de 105 km/h...dar probabil e data de constructorul sovietic la o benzina de 75 sau cine stie ce cifra octanica...daca i se pune poate de la OMW o benzina de 98 posibil sa ajunga si la 125-130 km/h (daca spui ca nu coboara sub 120)...asta si explica segmentarea la 2 luni!!!...sau 105 km/h poate e "viteza maxima recomandata"?..cine stie?...dar o segmentare mai des de odata pe an sau peste 15.000 km (cu conditia sa fie usor de facut si segementii ieftini si usor de gasit) nu se justifica...
  7. Soimul

    O vand

    Ei, minimum poate fi pe la 60-65...(cind mergi de placere sa admiri peisajul)...dar se presupune ca daca tot ai moto de 175 cmc, te mai si grabesti uneori sa ajungi undeva, ca altfel iti luai in scuter de 50 cmc...mai mergi si cu 80 si cu 90, daca vezi ploaia ca vine dupa tine mai bagi si 100km/h...dar folosind-o mai mult o sa constati ca cel mai mult e bine sa o folosesti pe la 70-75 si cu viteza asta ajungi rezonabil si unde ai nevoie, nici prea adanc nu bagi mina in buzunar la benzinarie, si nici nu risti multe defecte, accidente sau amenzi...
  8. Soimul

    O vand

    Postarea cu intamplarile Turkului mi-a taiat maioneza...prea multe intamplari neplacute la un lucru nou, chiar daca de tehnologie sovietica... Iar in consumul de 3% chiar nu cred(poate doar daca e calarita de o fata de 50-55kg la 30-40km/h)...cu un motor in 2T si cantarind cam 135 kg, si de generatie veche, cred ca cei 4,5% dati in caracteristicile tehnice tin cu fabricantul, si de fapt sint minim 5%...dar asta depinde de utilizator. La intrebarea detinatorului "care af fi viteza de croaziera?" se poate considera: -la motoarele in 4T cam 0,8 x Viteza Maxima -la motoarele in 2T cam 0,7 x Viteza Maxima(105 in cazul nostru), deci vreo 74 km/h (la aceasta viteza ai un consum rezonabil si o uzura acceptabila. Poti merge si cu 90 km/h, dar in afara ca pui mai multa benzina, scoti si mai curand bani pt. reparatii motor. Un rodaj bine facut este important si are 2 etape 1)Etapa 0-1500 km 2)1500-3500 km La etapa 1) a)la 300 km nu depasesti 40km/h in regimuri variate de turatie b)pina la 600km mergi pina in 60km/h c)dupa 600 km mergi cu maxim 70 km/h pina la 1000 d)intre 1000 km si 1500 km mergi cu 70-80km/h, dar poti sa vezi din cind in cind dar nu f. des si 90-100 km/h; la 1500 km etapa 1 e incheiata La etapa 2)1500-3500 a)deja poti merge mai mult, in functie de necesitati pe la 90km/h si chiar poti lua o incarcare suplimentara(pasager) b)dupa 3500 km se considera rodajul terminat si o poti solicita cam cum vrei Ea se lasa bine si devine "matura" cam dupa 5000 km... Dar totul depinde mult de calitatea materialelor fabricantului. Ei, cred ca tine la ea si vrea sa o pastreze cit mai mult fara reparatii...se pare ca asta e viteza ei optima.Stie el ce stie...
  9. Daca zici ca e in garaj neincalzit si sint -8 grd eu zic sa-l lasi in pace pina la primavara cind vor fi peste 15 grd....cum a stat atatia ani, nu cred ca mai conteaza 2-3 luni...dar la temperaturi scazute e greu de lucrat si elimiat fluidele onctuoase care isi cresc vascozitatea... Ai primit sfaturi de la a face lucruri minimale pina la demontarea totala(ca si cind ai fi mecanic si ai avea toate piesele, garniturile si sculele necesare... In orice chestie se pleaca de la simplu la complex...iar in astfel de situatii, o buna curatare si o atenta reungere, fara sa schimbi nimic, face ca motorul sa porneasca fara probleme in 80% din cazuri (la peste 15-20 grd temperatura exterioara; asta cu temperatura e f importanta). Parerea mea e ca sa te apuci demontari extinse si tot felul de operatiuni complexe, nu merita...la un motor cu numai 1000 km nu se justifica...cel mult poti strica ceva care e bine facut si asamblat. Dar tu decizi... Spor!
  10. Sa intelegem ca este un cadou?...Felicitari, sa-l stapanesti sanatos! Eu zic sa incepi prin a-i face cateva poze si a le posta aici! Este motor in 2T? Nu dau sfaturi, nu am trecut prin asa ceva, dar iti pot spune ce as face eu in aceasta situatie: 1)I-as umfla rotile la presiunea medie de pe cauciucuri sau la cea indicata pt modelul respectiv, astfel ca sa-l poti misca si eventula face o proba dupa ce-l pornesti. 2)Baterie iti trebuie, bujia cred ca e ok, la 1000 km nu are cum sa nu fie, ca nu are termen de valabilitate, iar o eventuala mica pata de rugina o poti inaltura si tu... 3)De ce sa speli rezervorul de benzina daca a avut busonul pus? cel mult il golesti de ce are in el, cit poti si-i pui benzina proaspata de 95.Daca e motor in 4T poti sa-i faci plinul; daca e in 2T cu rezervor separat de ulei, pui numai 1L benzina si pui ulei de amestec 2T in cantitatea indicata de carte, astfel ca daca uleiul din rezervor nu vine ca e incleiat sa ai totusi ungere. 4)La capitolul ulei, as scoate bujia si cu o siringa as introduce de vreo 2-3 ori ulei de motor din cel care am citit ca se foloseste la scuter si apoi fara contactul pus, imediat as da cateva pedale, intai incetisor de tot, apoi bland, apoi normal, as mai pune ulei, si as da mai tare ca sa realizez oarece ungere intre piston, segmenti si cilindru. 5)Apoi la cald(cel putin temperatura de garaj), directionand o aeroterma mica electrica dar puternica, sau un foen puternic, as incalzi rezervorul de ulei si cit mai cald l-as drena tot; as pune ulei proaspat si as verifica ca acesta sa curga unde trebuie daca e motor in 2T; la 4T e mai simplu; pui in baie pina la joja. 6)Apoi cu bateria noua, si contactul pus, as incepe sa dau la pedala energic, si daca era in buna stare cind a fost abandonat nu vad de ce nu ar porni...favorizat de o temperatura de peste 15-20 grade, deci nu afara in iarna, desi e posibil sa ai surprize sa porneasca oricum. Asta as face eu... Cred ca altii mai experimentati, vor fi in masura sa-ti dea sfaturi mult mai bune. Mult succes si sa ne tii la curent cu rezultatele.
  11. Soimul

    O vand

    Totusi are cateva defecte modelul: 1)Necesita permis A, e motocicleta si nu te mai descurci asa usor sa o inscrii pe primarie... 2)E un model "clasic" si nu place la tineret ca design... 3)Posibil lumea sa gandesca ca varsta si piesele sint o problema... Totusi, pretul mic ar trebui sa tenteze, orice nou detinator de permis A, ca prima motocicleta...de familiarizare, pt. 1-2 ani.
  12. Soimul

    O vand

    Deci nu-i stiti un instoric spectaculos(drame, falimente, crime, sinucideri, divorturi, etc..)legat de ea... Pacat ca nici dvs. nu ati folosit-o... Nu are soarta sa fie calarita!!! Poate urmatorul proprietar va "rupe vraja"! Imi place cum arata, si eu am "calul" de aceiasi culoare... Daca o pastrati, faceti-i rodajul cum trebuie (nu depasiti 70 pina in 1500 km) si dupa aia haideti cu ea pe Transfagarasean (cu o persoana merge). Scuze, rectific in postarea anterioara, nu are 105 kg ci 136 kg....rezervor de 14 L si raport de compresie 9,5:1...deci nu e grozava la randament, dar in schimb are uzura mica daca nu e forjata....raport calitate/pret bun!
  13. Soimul

    O vand

    Interesant!...pt 174 cmc, 14CP la 105 kg greutate proprie, viteza maxima de 105 km/h si consum de 4,5/100 km este un pret bun( e drept consumul e cam mare, dar pt un model socialist 1995 e bine). Ce mi-e greu de inteles, este soarta acestei moto, care este pratic nefolosita! Banui ca si cauciucurile au peste 15 ani vechime, nu vad de ce ar fi fost schimbate daca moto nu s-a folosit...) Ar fi f. interesant de stiut istoricul acestei motociclete...il stiti? Este o clasica cu o culoare f. frumoasa...!
  14. Si eu as proceda ca tine...pt.90 lei nu as risca. Chiar daca oferta dpdv comercial pare buna!Discountul de 40% este urias...ce fabricant da o asa mare reducere?...doar sa fie o lichidare de stoc la produse fara miscare...sau o mare nevoie de bani...nu se poate stii! As comanda la nemti din mai multe motive: -seriozitate si continuitatea acesteia in relatia cu clientul(daca apare vreo problema de orice natura aia nu te lasa pina nu te rezolva, numai sa fie clientul multumit de exemplu:comanda gresita, deteriorare sau pierdere la transport, cedare prematura, etc) -posibilitate de returnare reala fara discutii sau certuri -garantia calitatii produsului(principala mea temere...vreau sa va zic ca dupa ce am cumparat o bujie NGK de la un magazin moto cu 33 lei, am citit pe un topic de pe aici, ca la Europa "aceleasi" bujii NGK sint la taraba 7-9 lei....contrafacute. Apoi am mai citit de unii carora tot nu le pormeau motoarele desi schimbasera o multime de componente , inclusiv bujiile de cateva ori cu unele noi...daca erau de la taraba din Europa, e clar de ce nu le pornea motorul...iar ei ajunsesera sa schimbe o multime de alte componente scumpe, si nu bujiile ca doar erau NOI...) Asta este, sintem in RO, tara e plina de tzepari care de care mai smecheri, iar eu ma tem de contrafaceri, si pt a scapa de aceasta grija prefer sa platesc in plus.
×
×
  • Creează nouă...