Pe axul acela cu gauri vin pinioanele. La fiecare gaura in parte trebuie sa ai cate o bila. Axul are o tija la interior cu un diametru mai mare la un capat.
Bilele sunt de la axul pe care vin pinioanele in cutie. Fiecare pinion are doua sau trei bile nu mai tin minte exact. Bilele mai exact cupleaza axul cu pinioanele.
Am avut si eu jumatate de baterie fara electrolit si am completat cu apa distilata, si nu am nicio problema cu bateria. Din cate stiu eu numai o singura data se pune electrolit in baterie.... poate ma insel...
Alinu nu te mai chinui sa explici si sa deonstrezi... multi citesc topicul dar din respect nu comenteaza nimic. Dar mai sunt si unii carcotasi care se plictisesc.
Pai cred ca de aceia nu porneste ca nu se alimenteaza. Din rezervor trebuie sa plece un furtun mai gros care intra undeva intre carburatoare si un furtunasi subtire care pleaca de la carburatorul din stanga pe la stutul unde se face sincronizarea