Sari la conținut

manasilviu

Membru
  • Număr conținut

    77
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    sibiu

manasilviu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Salut, intr-adevar nu prea are sens, pentru ca diferenta de consum la 100km cu sau fara acest sistem este extrem de mica. Am incercat sa masor 100 km folosind sistemul fata de 100km in conditiile in care am lasat Idling activ. Din pacate este extrem de greu sa rulezi din nou 100 km in exact aceleasi conditii (aceleasi drumuri, conditii meteo, aglomeratie in trafic, ....). Consumul la mine nu a trecut de 2.5L/ 100km niciodata. Probabil daca socotesti la zeci de mii de km incepe sa conteze, ca nu mai vorbim daca gandesti global: economia care s-ar face daca toate autovehiculele ar avea in dotare un astfel de sistem. Totusi un plus mare la capitolul inovatie si diferentiere fata de alte marci/modele. Oricum, dupa ce incepi sa folosesti sistemul, cand stai la semafor intr-o coloana de 30 de masini, a caror motoare se afla in functionare desi temporizatorul semaforului arata 60 secunde rosu, incepi sa realizezi ca face sens. Cele 30 de masini daca ar avea toate motoarele oprite in cele 60 de secunde, chiar ar conta, pentru economia combustibil/bani, ptr aer mai curat si ptr tine care esti pe scuter si inhalezi fumurile lor timp de .... 60 secunde este diferit sistemul decat la electromotoarele normale. Este magnetic, fara frictiune si uzura mecanica. http://world.honda.com/motorcycle-picturebook/idling-stop/
  2. Salut tuturor. M-am gandit sa initiez acest topic aici pentru ca cei care au Honda PCX, sa aiba unde sa scrie despre problemele ivite la scuterele lor, si astfel, sa construim aici o baza de date despre Honda PCX si sa ne putem ajuta intre noi. PCX ul meu l-am lasat cateva zile in curte pentru ca a plouat zilele acestea si cum am catel care s-a plictisit, m-am trezit cu protectia de la teava de esapament roasa de caine. Acum trebuie sa ma apuc sa imi caut sa imi comand alta noua ca sa pot sa fac PCX ul sa arate ca inainte. Mai este o problema la mine de care trebuie sa ma ocup cat de curand si anume frana spate care scartaie cand apas putin pe frana si asta de cateva luni incoace, una intr-una incat am ajuns sa ma satur si trag concluzia ca trebuie cautate solutii. Voi reveni cu informatii pe masura ce incep sa rezolv problemele prezentate mai sus.
  3. Salut, da, remu1 are dreptate cu denumirea. Regulator de tensiune trebuie sa fie. Pe google, cautand regulator de tensiune aprilia pegaso, la imagini, apare exact piesa despre care iti poveesteam. a costat destul de mult (~80E?!) pentru ca a fost cumparata noua; nu mai stiu exact cat pentru ca s-a intamplat demult (2006?!). Second hand, gasesti mai ieftin, insa neaparat probeaza inainte cu una de test sa te asiguri ca aceasta este cauza. http://www.okazii.ro/recomandate/electrica-auto/relee/vand-releu-regulator-incarcare-bmw-f650-aprilia-pegaso-a118268180 @ iordan: pe langa ce spune cristiansrt, mai poti incerca si ceea ce fac si eu cand o las nepornita vreme mai lunga ( >1 luna) si ma chinuiam sa o pornesc. Ca sa nu scurtez din viata electromotorului si a bateriei dau jos saua, scot filtrul de aer afara, bag acolo mana cu o siringa normala cu ac in care am benzina si improsc benzina din siringa direct in carburator. De cele mai multe ori porneste imediat. Poti incerca si tu si daca vezi ca vrea sa porneasca, inseamna ca bujia, scanteia, motorul este ok iar problema este undeva la alimentarea cu benzina.
  4. @ El Zorab Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia. La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers.
  5. Salut, mi-am scos si eu Moto din garaj (Pegaso ML '98) pentru prima data in acest an si dupa un chin teribil sa o pornesc - singura posibilitate a fost sa ii stropesc benzina cu o seringa direct in carburator (scotand filtrul de aer afara si bagand acolo mana cu o siringa normala cu ac) - am reusit sa fac prima tura. Am observat ceva foarte aiurea, cam cum spunea Pegaso 98 aici: /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105 La ~2000 rotatii moto merge f bine, la valoarea normala ~ 1500, merge cateva secunde, cam pana intr-un minut dupa care moare cu un sunet infundat. Ma gandeam sa ma jos si eu cu reglarea aerului, presupunand ca ar putea fi amestecul prea sarac insa doresc sa va intreb, trebuie sa desfac tot motorul ca sa ajung la acele suruburi sau exista o solutie mai simpla?
  6. Salut, am o sa de pegaso de vanzare. Este fosta mea sa de la Pegaso ML ul meu ('98). Mi-am luat una neagra si acum asta zace prin garaj. Stare f buna (fara rupturi/ cusaturi/...) 0752 479 167 daca este cineva interesat de ea. Caut semnalizator spate dreapta sau ceva compatibil. Apropos, se pot inlocui aceste semnalizatoare sau doar becurile lor precum si becurile de la stop cu unele cu led-uri? Pana nu gasesc altul il pun pe cel de pe stanga la vanzare ptr ca le-am inlocuit pe amanadoua temporar. NU pot sa las unul de pegaso si celalalt de alta "rasa".
  7. salut, multumesc de raspuns. Ma gandesc ca te referi cand spui cuiele de amestec la cele doua care se afla sub carburator precum sunt cele marcate in poza cu "???" Ele sunt acum reglate la 3.5 rotiri de la strans maxim spre desfacut. O sa merg spre 5,5.
  8. Salut, am o intrebare: pornit motorul si lasat sa mearga in gol, i se inroseste (la propriu) cuiva teava de esapament la iesirea din motor? Pentru ca a mea asta face si iese un fum ciudat in portiunea respectiva. De fapt din cele 2 iesiri de teava din motor, cea din stanga cum te uiti la motor din fata lui. Este ciudat sau numai mie mi se pare?
  9. salut, good point dar facut. Soc tras, verificat - cand am desfacut motorul si am ajuns la carburator am verificat daca deschide acel orificiu cand trag/bag socul. Socul ok si cu el tras am incercat sa pornesc. Astazi am aflat ceva chestii noi de la un coleg de lucru pe care insa nu am apucat sa le pun in practica. Maine ma pun pe treaba si am impresia ca sunt pe drumul cel bun. Tipul mi-a aratat pe o poza de pe net la carburatorul de Pegaso ce anume trebuie sa verific sa nu fie infundat. Va tin la curent. (un orificiu de sub clapetele de acceleratie) http://rycymoto.ro/dezmembrari/product.php?id_product=116 Salut, ieri l-am dus la niste baieti care se pricep la astfel de chestii si l-au facut bucati pe dl carburator, l-au suflat cu aer sub presiune si dupa ce l-au montat la loc am reusit in sfarsit sa pornesc motorul. Deci se pare ca era infundat sau ceva de genul. Colac peste pupaza cand am incercat sa montez totul la loc, ajungand sa prind din nou acceleratia si socul la el, am strans prea tare surubul din capatul camasii de la cablul de ambreiaj si fara sa sesezez ca este din plastic l-am rupt. Acum voi incerca sa fac rost de unul identic. Asa ca daca este cineva care are acest surub, precum in imaginea din atasament, dati va rog un semn. apropos - daca vreti sa identificati/comandati piese, uite un site bun pe care l-am gasit: http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index.php?cPath=34_44_1037
  10. mai ai cumva surubul care se insurubeaza in carburator aflat in capatul camasii cablului de la soc?

  11. Salut, nu cred sa aiva nici o problema cu lichidul de racire. Adica... nu vrea sa porneasca sub nici o forma si spun asta pentru ca in afara de sunetul pe care il produce electromotorul, nimic nu se aude cum ca ar incerca sau ar fi inecata sau da rateuri... nici vorba de asa ceva. Singurul mod prin care porneste si sta pornita 2-3 secunde este injectand dintr-o seringa benzina in gurile de aer ale carburatorului. Cum nu mai injectez cum moare motorul si iarasi nu mai da nici un semn de revenire. Deci problema trebuie sa fie undeva la carburator. Cum spuneam, benzina primeste, aer, daca eu puteam respira in garaj inseamna ca si cu aerul era ok, dar benzina cumva nu ajunge in amestecul respectiv, asta intuiesc. Am vb aici in Sibiu la un service sa o duc spre sf de saptamana daca nu rezolv. Mai dati-mi sfaturi care va pricepeti cat mai am timp sa o repar fara cheltuiala.
  12. salut da, la acela :(

    MERSI ORICUM

  13. salut! daca la cer de aprilia te referi, nu , nu il mai am!

  14. salut, mai ai carburatorul? Daca da, da-mi un semn te rog Silviu 0752 479 167

×
×
  • Creează nouă...