Sari la conținut

Wiggin

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Honda VTR 1000 Firestorm
  • Numar Moto
    CJ-77-EXO

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Dragstar Suzuki Bandit

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Wiggin's Achievements

  1. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Sa nu uiti sa iti faci doua dosare separate. Unul pentru motor, celalalt pt. echipament. Sa treci acolo tot ce aveai pe tine, inclusiv in buzunare/backpack (telefon, laptop, etc.) Sunt obligati sa te despagubeasca si pe ele. Sa nu treci insa decat bunurile pe care ai factura/bon, de restul nu le pasa. Eu mi-am ratacit factura de la casca si am dat un mail la baieti sa imi trimita o copie de la magazin. Spor, succes si insanatosire grabnica!
  2. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Cu hornet-ul a fost Nicu Flavius + pasagera. Julituri, in rest totul ok
  3. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Ce-i drept mi-a murit si ceasul nautica. Polizat rau de tot fara sticla si acele rupte. Oare sa ma duc si cu el? @ Galen - Daca tovarasul constatator nu vrea sa treaca echipamentul pe deviz, nu semnez procesul, sun la OPC, care este procedura?
  4. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Mai adaug un accident ieri, pe Bucium. M-am zdrelit destul de serios, dar ma bucur ca sunt aici cu voi si putem sta la taste. Cum spuneam mergeam pe Bucium cu directia Grigorescu, banda 2 ~70kph. De pe ceva straduta din stanga a aparut un tovaras care avea de mers catre Polus. Cum nu stia ca exista si banda 1, s-a infipt direct in fata mea pe banda 2. Franat, virat dreapta cat am putut (aveam masina in dreptul meu pe banda 1) si agatat una bucata Fiat in drapta spate. Zburat peste fiat, peste acoperis una bucata logan si am finalizat tumba la 6.7 m (masurati de politie) cu nasul in asfalt. Geaca cu protectiiele, casaca si manusile si-au dat obsescul sfarsit facandu-si datoria. Sumar: umar dislocat, road rash picior stang, tumefieri degete mana stanga, luxatie picior stang, carena fata, far, semnalizator, maneta ambreaj, schimbator viteza, peg, carena spate. Asta eu. Romanul cu fiatul: indoit bara spate, spart semnalizator, 420 lei amenda si 60 de zile fara permis. Deci dupa posturile anterioare all-in-all a not a good day for science ieri. Si in final intrebare pentru cunoscatori: Asiguratorul acopera si echipamentul de protectie sau numai motorul? Tovarasul militian sustine ca da, ca atare a trecut toate cele pe procesul verbal. Pe de alta parte am vorbit cu un amic de la o firma de asigurari care a cam strambat din nas. Omul are asigurare la Euroins. Va multumesc pentru sfaturi, asfalt uscat.
  5. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Mda...deci nu era pe nicio roata. Oprise pe marginea drumului pentru ca sa astepte pe ceilalti. Motocicleta i-a alunecat in sant, dupa ce au scos-o, prietena lui s-a urcat pe un alt motor, iar el a mers sigur mai departe, cu viteza din pacate, a intrat in derapaj si a alunecat de pe drum in rigola unde a rulat pana cand s-a izbit de un cap de pod care facea legatura intre soseaua principala si incinta unei firme. Ramai cu bine.
  6. Wiggin

    Cu si despre accidente

    Ramane sambata la 12.00 pana la urma? Ne adunam undeva? Pot sa cumpar eu coroana. RSVP.
  7. Wiggin

    Util

    Au aici ceva: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f_w_x_hornet_pc34/98-99/picture/speedo_and_tacho_cover_-_lower_case/ pentru partea superioara cauta pe acelasi site in sectiunea carenaj http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f_w_x_hornet_pc34/98-99/ Sper sa nu se considere reclama.
  8. Wiggin

    Hai La O Plimbare !

    Belis-Rasca am fost eu ieri. Plin de pietris si nisip pe toata zona Rasca.
  9. Wiggin

    Util

    - Tare motoru...pot sa ma urc pe el? - Urca-te da` grija ca nu e usor. - Bine mai, stai linistit! (*BUF*) - Sa-mi f*t una, n-am crezut ca e asa de greu! Familiar? Ca rezultat am nevoie de semnalizator. Nu este original, din fabrica era modelul clapaug, ca atare nu gasesc pe producator. Daca vedeti pe undeva ceva similar dati va rog de stire.
  10. Uuuu...hai ca se fac valuri inutile pe subiect Cand am spus discernamant, m-am referit la personajele care sunt motivate suplimentar sa fie cu...discernamant. Cazul meu, 30 de ani, familie, prunci si restul de acareturi care vin cu varsta. Pentru 1.87 si 97kg este un motor confortabil si cum am spus mai devreme foarte manevrabil la viteze mici in trafic. Nu vreu sa leg in mod neaparat discernamantul de varsta pentru ca sunt multe exceptii de la regula. Personal in trafic nu depasesc 80km/h acolo unde drumul permite, viteza la care ajungi foarte usor si cu 50 cc si cu 250 cc. Este adevarat ca Storm-ul are rezerve serioase la dispozitie, dar nimeni si nimic nu te obliga sa le folosesti. Aici intervine discernamantul mai sus mentionat. Reiterez, am recomandat Storm-ul pentru incepatori darorita excelentei manevrabilitati. In comparatie cu R1 sau R6 care m-au chinuit efectiv in aglomeratie, Storm-ul este o plimbare prin parc. Sau altfel spus, daca tot esti tanar si chitit pe carene de vitezana, cel putin alege una pe care sa o poti stapanii. Mi se pare bizar sa te urci cu frica pe motor. Stiu ca scrie incepator la avatar, dar va asigur ca statutul este corelat doar cu numarul de post-uri urcate pe forum, nu cu experienta in sa, fapt in virtutea caruia mi-am permis sa scriu si sa argumentez punctul meu de vedere.
  11. Pentru incepatorii cu discernamant, indraznesc sa recomand Honda VTR1000 Firestorm. 1000 cc si 110cp, incredibil de manevrabila in trafic si in tight spaces, confortabila pentru personajele care depasesc 1.8 inaltime. Iarta multe, poate prea multe pentru cilindrea si calutii pe care ii are in dotare. Frana de motor este zdravana ca atare taxezi mai putin franele. Nu se supara daca mergi in trafic subturat si are un cuplu urias la dispozitie indiferent de treapta. Motorul se simte foarte echilibrat la orice viteza insa papa inspre 10L. Dar...e o Honda V2, lasts forever daca o ingrijesti. Repet insa, pentru motociclistii cu discernamant. O recomand incepatorilor pentru manevrabilitate si fiabilitate. Motorul iarta, viteza nu.
  12. Wiggin

    schimb ulei cutie !

    Gasesti aici tot ce ai nevoie : http://moto.tt.free.fr/explorer/KTM_Manual_engine_250_380_1999_2003_english.pdf Lectura placuta
  13. Mnoa bun, bine ca s-a rezolvat si n-ai apucat sa pleci cu el in tura. Sa verifici intinzatorul fata inainte de fiecare sezon si schimbat la 10.000km. Varianta optima sunt intinzatoarele manuale, sa te poti juca cu ele cand este nevoie.
×
×
  • Creează nouă...