Halogenn1
Membru-
Număr conținut
84 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2019
-
Motocicleta
Ducati monster 600
-
Numar Moto
B188DUC
-
Club
Eu si cu mine
Informații profil
-
Motociclete detinute
0
-
Interests
Pistoane , biele si rable vechi
Vizitatori Recenți Profil
717 citiri profil
Halogenn1's Achievements
Newbie (1/14)
-
Din punctul meu de vedere cred ca ai un scurt pe instalatie ☺de iti arde pompa din interior. Cauta alt rezervor cu tot cu pompa si fa o proba cu el daca ai posibilitatea ☺ sau multimetru si o iei pe fire babeste ...alta varianta nu ai . Dupa vreo 4 ani de stat pe dreapta 2 la vechiul propietar si 2 la mine la munca in container si pornit ocazional de mine l-am scos la lumina. Dupa ce mi-am terminat scoala am zis ca trebuie sa-l scot la lumina si ca i-a venit timpul ca sa mearga din nou . Punand totul pe foaie am zis ca la banii aia iau altu pus la punct si doar ma sui pe el si merg. Si am zis ca mai bine il fac pe al meu decat sa am parte de suprize si macar stiu ce s-a facut la el si ce mai e de facut..zis si facut - Am pus anvelope noi fata spate pireli Avea pe fata dot 2014 parca ? Si 2016 spate genial ... - Revizie motor cu : ulei motul , filtru de ulei k&n , filtru de aer mann , bujii champion - Revizie furca ( mereu gaseam picaturi de ulei pe janta ) - Distributie : curele oem , role de ghidaj oem , rulmenti de pe intinzatoare skf - Placute fata oem ( cand am schimbat anvelopele am observat pe fata ca erau aproape la tabla si am pus altele fara discutii ) - Lichid frana fata spate nou plus aerisit - Lichid ambreaj uremeaza aerisire. - Semnale spate oem ( nu au ajuns inca ) De remediat si de facut in continuare : - Montat tobele - Carburatia de curatat si reglat ( Recomanda cineva un loc unde as putea face asa ceva , care au habar de ele ). Imi lasa impresia ca e inecata ca nu are vlag ca e moarta ... - Montat semnale fata oem - Revopsita pe culoare oem cu sablare de rezervor deoarece incepe si apare rugina pe el si montat monopostul. - Montat carena far tot caut una oem dar nu apare nimic... Si cam atat de facut la mobra. Primele impresii dupa prima 100 km in oras pe monstru : - Foarte manevrabila si usoara (nu ma bag printre masini momentan !) - Franele foarte bune - Neutru greu de gasit dar am inceput sa prins jmecheria din 2 in neutru intra extrem de usor si e doar o atingere usoara de pedala - Nu aud motorul nu am turometru cred ca merg subturat adica la 40 50 la ora ocazional 60 aveam treapta a3a.. Per total sunt multumit de el ne descoperim reciproc unu pe altu alte informatii nu am ce sa mai spun...incerc sa merg cat mai mult chiar imi faceam un traseu doar de a merge cu mobra. PS: informativ cati km poti face cu un plin ? ( asa estimativ ca imi dau seama ca este influentat de reglaje etc ) mi-e sa nu fac pana
-
Bucuresti - Realizam chei moto, cu/fara cip.
topic a răspuns lui Halogenn1 în keysphul Oferte de service in Romania
Pentru un monster 600 o dublura de cheie cat ar costa ? (Nu are cip ) -
Nu cred treaba asta dar fie , mai asteptam o parere.
-
Intrebare la auto sunt 2 - 3 magazine consacrate de unde luam piese atat oem cat si after dar in bransa asta moto care ar fi acele magazine ? as vrea sa cumpar ceva piese dar nu stiu exact de unde sa iau si pe google sunt 1 mil de magazine...o recomandare ar fi buna (Magazine din Bucuresti ) Multumesc ...
-
Singura chestie pe care nu o inteleg eu de ce nu se gasesc piese la dezmembrari pentru monster , sunt asa de rare de nu`ti vine a crede si cand apare ceva pai daca nu esti pe faza in 2 zile e dezmembrat total la naiba...
-
La multi ani posesorilor de monster ! Un an nou cat mai bun ! La multi ani 2018 !
-
Astazi i-am luat o baterie temporara pentru a puteasa merge cu ea sa`i fac itp am platit 50 ron...am reusit sa o pornesc cu greu dupa ceva timp de zacut si nepornit...a pornit intr`un piston apoi s-a trezit si al doilea fum negru ca la balamuc probabil am inecato din nou am facut primi pasi impreuna in atelier cu talpile pe jos tarsite si apoi am iesit afara in curte mai un viraj mai inainte mai frana de spate si cu fata foarte ciudat mi se pare unghiul de viraj foarte mic...poate e parerea mea dar in spati inguste fac un milion de manevre .... ciudat este ca in sarcina nu e asa turata cand ii trag ambreajul parca sar turatiile si sta ceva pana isi revine la ralantiu. Am nevoie de piesa semnalizata cu rosu....
-
Dar ce liniste este aicea....care dezmembrezi un monster ...am nevoie de 1-2 piese...
-
-
Intrebare pentru veterani..ce vascozitate a uleiului folositi la mobra ? Conform manualului utilizatorului SAE 20W50 la mine vad ca fostul prop a folosit 10W40 ...am inteles ca trebuie sa fie semi-sintetic si sa corespunda standardului pentru ambreaje umede. Deci ce se foloseste si de ce " ala si nu celalalt" Mersi Bogdan.
-
Poate din video parea ca merge doar 1 piston dar live mergea in 2 nu avea semnalmentele acestea.
-
Asa am fost instiintat de catre fostul prop...desi nu prea credeam treaba asta am rumegat un pic ideea. Enervant este faptul ca nu pot lasa mobra pe cric sa mearga se opreste instant...am inteles sistem de siguranta dar e aiurea , am urmarit cablajul si cred ca o sa'i fac un strap . Inca o chestie observata e becul de frana aprins non stop am constatat ca la frana spate ar fi un switch care are o mica tija care dupa mintea mea ar trebui sa fie in contact cu pedala dar intre tija de la swtich si pedala este un spatiu gol ori mai lipseste vreo pieaa ori tija e gripata si trebuie sa coboare mai mult.. Si cam asa mergea fierul : turat cei drept , de unde pot lua un semnal de turometru ?
-
Nu am legato etans are loc pe unde sa circule vantul ...sper sa nu am ghinionul asta ca direct in golf pica..Am uitat sa ii fac niste gauri "tehnologice" de vant pe unde trebuie )
-
Cum ma plictiseam acasa am zis sa trag o fuga pana la munca si sa incerc sa pornesc mobra. - Demontat rezervor si spalat cu solutie si suflat cu aer. - Gresat bolt si balama rezervor. - Inadit 2 fire sa o pot alimenta la o baterie ( inca nu am luat o baterie) dau sa porneac nimic becuri in bord chioare..am pus redresorul si dai la automat - Si dat la automat ceva timp cu pauze aferente si tot jucanduma cu socu si aceleratia am zis e clar am innecato ca prostu ... - Dat bujiile afara evident umede si negre le-am ars la lampa si dat cu peria de sarma si a pornit imediat bine inteles turata 1200+ usor usor a inceput sa revina la turatia normala. Fum dupa evacuare si de la alte grasimi care nu le-am indepartat mau speriat si am oprito . Pornit din nou lasata sa mearga 20-30 de minute se aude frumos motorul. Dupa 2 ani de stat nu avea cum sa mearga brici din prima merge oky la ralantiu se tureaza singura din cand in cand si raspunde frumos la acceleratie. Cred ca dupa o revizie ar fi mult mai oky ca mers. - Este adevarat ca nu pot tine motorul pe loc mai mult de 15 minute datorita racirii pe aer ? Dauneaza ca nu are flux de aer ? - Gasit un sac prin atelier si am zis ca are o intrebuiintare foarte buna la mobra decat sa ajunga la gunoi si sa nu mai stea in ploaie..Per total o zi reusita Bogdan.
-
Sunt destul de tipicar de fel si nu imi sta in caracter sa stiu ca nu e totul cum trebuie. E imbatranit, uzat ,deteriorat se schimba. Primordial eate sa finalizez procesul de inmatriculare , inscriere la scoala moto si obtinerea permisuluisl ( sunt constient ca anul acesta nu o sa ma plimb deci nu ma grabesc), punerea mobrei la punct din toate punctele astfel incat la vara sa ma pot bucura . PZKF ai un pm!