Sari la conținut

CMYK

Membru
  • Număr conținut

    194
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    ancnĂŁun
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    F4
  • Numar Moto
    cicleta
  • Club
    maiclab

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F3

Vizitatori Recenți Profil

420 citiri profil

CMYK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. CBR-ul din poza nu are ABSOLUT nici o legatura cu accidentul. L-au pus pt ca nu aveau alta poza. Este vorba de o "ningia verdie". L-am vazut live cum a cazut. Nu vreau sa blamez motociclistul , dar. ......era de evitat, cel putin asa am vazut eu lucrurile. Omul a fost surprins de manevra masinii, a blocat spatele , a scris un S mare pe asflat...si dus a fost. Precizez ca masina NU i-a iesit in fata. Dupa ce a picat motorul si-a pastrat cam aceeasi directie si a trecut PE LANGA masina. Singura problema a fost ca a scos coltul masinii in drum pt ca ulterior sa se asigure...manevra foarte aiurea pe care multi soferi o fac. Motociclistul s-a speriat, a franat tare, era rece...poc. Era loc de mai bine... PS: sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu nimeni, poate daca eram si eu mai obosit, cu gandul in alte parte poate reactionam la fel...cine stie. Doamne feri...
  2. De ce s-a deschis topic aici ? Pai, parerea mea, pentru ca respectivul, odihneasca-se-n pace, a facut accident, cu motorul iar noi suntem pe motociclism la rubrica accidente...nu stiu zau de ce...
  3. Pentru cei care au pomenit "depasirea" : aveati oare pretentia ca ati invatat codul ala rutier ? Pentru cel ce atrage atentia asupra vitezei de 30/h in dreptul trecerii : prietene daca avea 100 la ora eu sunt de parere ca troscanea rau de tot si motorul, si "gipanul" de pe margine...... Pentru restul : omul a facut greseala de a DEVANSA pe banda 1 un TAXI al carui sofer ce conducea cu un deget in c00r. ATAT. Partea nasoala e ca ala cu taxi ia o amendutza mica si cateva punctisoare. Peste mine a dat unul la fel, numai ca el vira dreapta peste toti de pe mijlocul drumului... Fara semnalizare. De atunci am oroare de banda 1, MAI ALES in intersectii. Si sunt satul, si eu, de astia ce merg agale pe banda 2 si se sterg la fund daca le dai un blitz macar (desi nici nu ar fi nevoie de blitz, teoretic ar trebui sa intre pe banda 1 daca e libera si vine altul mai grabit din spate. Daca s-ar respecta chestia asta nu s-ar mai croseta atat benzile - desi nu sunt fan si nici nu practic, tocmai pt ca romanii nu stiu de banda lor si oricand poti sa ti-o furi).
  4. RIP ... Exista o tara in lume unde nenea asta nu ar scapa cu suspendare, unde daca omori pe cineva incalcand flagrant atatea reguli de circulatie nu mai ai cum sa scapi, unde in clipa in care ai pus mana pe un politist esti imobilizat fara discutii si dus direct in arest. (nu ce am vazut in seara asta la TV in centrul capitalei...greco-romane intre indieni si politie...politie = zero pentru ei) Inteleg...nu avea intentia sa il omoare. Dar la ce se astepta cand a taiat dubla continua pentru a intra.....PE INTERZIS. Din asta eu inteleg RESPECT zero fata de lege, in consecinta RESPECT ZERO fata de ceilalti cetateni. Fiecare dupa cum ii taie lui capul ... ? ....................... O porcarie...si a murit bietul pentru ca nenea ala, pe langa faptul ca il doare in poponeata de codul rutier... nici macar nu casca ochii ?!
  5. Subscriu... NU faci dreapta de pe banda 2. Am muscat-o si eu cu un dobi ce a facut dreapta de pe mijlocul drumului, FARA semnalizare. Daca esti pe doi si brusc iti tre sa faci dreapta intai schimbi pe 1 , apoi faci dreapta, CHIAR daca faci astea 2 chestii consecutiv....
  6. Odihneasca-se in pace...... Nasoala treaba si nasol moment. OFFTOPIC nu ma pot abtine. DE CE ? Pentru ca printre cei vizati de posturile stimatului albastru.vertical se numara si decedatul. Prietene albastru.vertical. Observ in postarile tale o vehementa neclintita vis-a-vis de cei ce merg pe vitezane. In ultimul post parca parca o mai dregi tu, asa...putin. DAR din start se observa ca ai atitudinea "asa va trebuie pe vitezane, figurantilor". Nu esti departe de cei ce habar nu au de motociclete si privesc de pe margine si in ochii carora ORICE posesor de vitezana si-a luat asa ceva ca sa impresioneze gagici si sa se dea pe o roata pe Magheru. Asta pare a fi si optica ta, la ce posturi mirifice ai bagat. Las-o balta prietene si vezi de chopperele tale, ca nu s-a luat nimeni de chopperistii "rockeri satanisti si betivani" care mai au si convingeri ideologice deplasate, daca e sa imi dau si eu cu parerea in aceeasi nota cu posturile tale. Din primul post te-ai gasit cu idei din gama "nu aveti ce cauta pe sosele, vitezanele ar trebui interzie". Nu, nu ai spus asta, dar mult nu mai ai, ai tu ce ai anti vitezane. Cat despre acest accident, pot sa iti spun ca pe o sosea foarte buna, la aprox 70 la ora am avut parte de cea mai minunata tentativa de voblaj pe motocicleta din cauza unei galme in asfalt (umflatura) care era la 45 de grade cu sensul meu de mers, si nu era deloc vizibila..... CE FACEM ? Circulam de maine cu 30 la ora sa fim siguri de absolut ORICE. Si faza aia cu neadaptarea vitezei e , mai mult sau mai putin, bullshit. Pentru ca daca e ok soseaua si la un mom dat are ditamai crateru... pici de prost ca nu ai adaptat viteza la conditii. Pai bine frate, adaptez viteza, e asfaltul ca in palma atunci circul cu 100 cat imi permite DN, apoi poc craterul...aaaahhh...nu am adaptat viteza. Pai daca era din start drumul praf stiam si mergeam cap coada cu 30 si gata, nu ? Tara lui peste prajit in care traim.
  7. CMYK

    Accident Mortal

    OK, prieteni, hai sa va zic eu o chestie...eu mi-am luat A-ul la o saptamana DUPA ce am cumparat vitezana de 600, asta se intampla acum 2 ani jumate. B-ul il am de 5 ani si cu fff multi KM la bord. M-am gandit eu cam ce si cum cu motorul, am constatat pe viu...si am mers tot timpul cu bagare de seama si putina paranoia. PROBLEMA apare cand te crezi stapan, niciodata nu vei fi... Revenind ontopic la accident: asta e cea mai stupida situatie care poate avea loc, cand vireaza cel din sens opus stanga in fata ta. Eu de ABSOLUT fiecare data cand il zaresc pe cel din sens opus ca sta in mijlocul drumului cu semnal stanga pus am tentatia sa reduc, sa imi calculez traiectorii de evitare, ma astept ca (Doamne feri) intr-o zi unul sa imi taie calea cand sunt in 3 metri distanta. E nasoala paranoia asta, si chiar nu poti sa gatuiesti traficul rutier de fiecare data, nu poti sa reduci la 20 la ora intr-o astfel de situatie de fiecare data, si asa tot te dai de el daca iti vireaza brusc in cativa metri, diferenta fiind ca ai mult mai multe sanse sa scapi "doar" cu ceva rupt. Pe de alta parte apare riscul sa se simta INVITAT daca incepi sa reduci viteza, nicicum nu e bine. Ce ar fi de facut ? Sa o mai rareasca baietii cu pedepsele cu suspendare. Nu am eu nici un interes sa intre femeia aia la parnaie, dar daca s-ar da cu executare, celor ce sunt constienti ca sunt pasta la capitolul soferie le-ar fi ceva mai groaza sa iasa in trafic stiind ca exista riscul sa faca o magarie si sa ajunga la racoare. Astfel s-ar rari de la sine soferii varza, iar pe cei ce insista ii va tria legea si inchisoarea. Sofatul nu e un drept. Sa votezi e un drept. Sofatul e un privilegiu, si au acces la el cei ce invata o lege si o si respecta. Nici nu mai zic ca unii oameni pur si simplu nu au simtul practic necesar unui sofer...... Si TOTUSI tot omul are senzatia ca TREBUIE sa aiba permis si ca i se refuza un DREPT din nastere daca nu ia examenul, sau i se suspenda permisul. Daca pici examenul inseamna ca ori nu ai invatat suficient si nu ai (inca) ce cauta la volan, ori nu esti facut pentru asta si gata... Cat despre motoristi...odihneasca-se in pace PS: va rog abtineti-va de la comentarii despre de cat timp aveau plasticul, ce viteza aveau si alte alea, asta mai ales ca nu am fost niciunul acolo. Fiecare isi face o idee despre ce s-a intamplat, emite o ipoteza si apoi comenteaza in baza ei... si in final se ajunge la aiureli de genul "frate asa patesti daca mergi prea tare" .... nu avem noi de unde sa stim asta.
  8. Mah...eu nu inteleg o chestie...si e tare frustrant...am auzit si eu de o statistica locala aici la noi si nici aici nu se facea o delimitare clara, anume: "Pe categorii de vehicule, cifrele sunt impartite aproape egal, in 181 de cazuri fiind implicate motociclete, in restul de 173 fiind implicate mopede. Din cele 354 de accidente produse, in 154 de cazuri vinovatia a apartinut celor care conduc vehicule pe doua roti." OK, deci am stabilit FIX cate moto si cate mopede sunt implicate in accidente, mai apoi ni se spune ca vinovatia a apartinut in 154 de cazuri celor pe doua roti. CARE sunt aia ? De ce ni se da ceata la faza asta ? De ce se traseaza linie pana la un punct, apoi suntem bagati la gramada ? Sunt tare CURIOS eu, dintre astia vinovati de producerea accidentelor CATI erau pe motor si CATI pe moped. Daca tot am aflat proportiile intre cei implicati, hai sa le aflam si la categoria VINOVATI. Aceeasi chestie am primit-o si aici la mine la nivel local... si sa stiti ca e frustrant. SA NU MA INTELEGETI GRESIT. NU am nimic cu scuteristii, cu mopedistii, etc... eu incerc sa trag linie intre cei ce au permis pt o categorie si cei ce "au" un curs de legislatie care de cele mai multe ori e frectie la piciorul de lemn. Si sincer cred ca faptul ca acel curs e o frectie le provoaca astora ce publica sondaje o jena, sunt constienti ca nu e ok cu acel cursul lui peste prajit si tocmai de aceea in momentul in care speram sa aflam cati motociclisti au capul patrat si cati scuteristi il au triunghiular...poc. NIMIC. Misterul ramane... Ce parere aveti ? Nu stiu cum circula scuterele la voi in orase, dar mie mi-ar fi groaza sa circul cu motorul cum circula unii cu scuterul pe langa mine prin oras... si ninja nu-i ca-n filme...
  9. CMYK

    Accident r6

    Ar trebui declarat inapt din motive oftalmologice...
  10. Ba F-istilor . A avut vreunul dintre voi probleme cu intinzatorul lant distributie de F4 ? Sau nervi cu zumzetul ala enervant pe final de ulei (inainte de schimb) ? Pe mine ma dispera, aveam ulei mai relax (castrol 10w40 act-evo X-tra) si aproape ca tacea, acum am pus power 1 racing tot castrol tot 10w40 si ma dispera ca se aude (nu mai era act-evo x-tra). Nu s-a lovit nimeni de chestia asta ? Am km putini (ras-verificati) si umbla vorba cum ca asta e problema consacrata la F4 (3 designuri de intinzator in 3 ani, modelele 01 / 01 / 03 .....). Asfalt uscat
  11. Ce noroc ca esti tu mai rotund decat cercul... La mine la motor intre treapta a 2-a si intai este o chestie numita neutral...u know...cand e acolo nu e in viteza si se aprinde un beculet verde pe bord. In fine...mie nu mi-a intrat bine in a 2-a si, dat fiind faptul ca am tras de gaz, a sarit pret de juma' de secunda si a intrat inapoi...fara ajutor din partea mea. Pe intelesul tau : in momentul cand a sarit din treapta, evident, motorul a urcat destul de mult in ture, fiind la liber, eu oricum accelerand. In urmatoarea jumatate de secunda a intrat inapoi in viteza si m-a ridicat pe o roata. Am tras ambreiajul si am lasat de gaz, nu am apucat sa fiu mega-zmeu, mare noroc. Dar mie sa nu imi zici ca nu ai patit niciodata sa iti sara dintr-o treapta in alta, ca nu te cred. Sau stai...ai motor de 2006, ne scuzati. Daca tie nu ti s-a intamplat vreodata o faza, asta nu inseamna ca nu exista. Argumentul tau cu a 2-a / 1-a e putin pe langa, ai uitat de neutru...de ce te dai rotund doar sa te afli in treaba ? Da, stiu, esti putin mai rotund decat noi astia ce nu stiu schimba viteze. Nu ne baga in seama. Batman batman...........
  12. Hai sa ma bag si eu in seama. Referitor la cei care din prima pagina s-au apucat de "asa le trebuie" / "vrei spectacol, primesti spectacol", etc... Va zic cum i-am dat si eu anul trecut pe o roata in trafic destul de... ? Simplu , mi-a sarit dintr-a doua si apoi a intrat brusc inapoi in viteza. Rezultatul a fost un wheelie involuntar superb. Se uitau oamenii ca la urs si ma gandeam daca se uita la mine sau la morcovul meu . Genul asta de sanzeu de cutie de viteze este minunat, unii poate au patit-o...eu aveam ulei "de schimbat" ca deja mai "agata cutia", dar nu m-as fi asteptat ATUNCI sa mi-o serveasca... Sunt ferm convins sa VOUA nu v-a sarit niciodata din viteza! In concluzie nu sariti toti aiurea in tramvai cu acuzele. Poate ca se dadea in spectacol DAR poate nu... stiti voi PRECIS ? S-a umplut forumul asta de negativism si de moralisti... Mai avem un pic si postarile vor arata precum comentariile de la articolele online despre accidente moto
  13. CMYK

    Accident mortal in Oradea

    Ce-mi mai place mie cata polemica a fost cu permisul asta. Apreciez post-urile moralistilor de forum care s-au pripit sa-l blameze pe bietul om ca s-a urcat pe motor fara permis. Ete ca avea disteptilor. OFFTOPIC: Ca de obicei la noi toti au o parere ce mega-conteaza. Moarte celor ce circula in tricou, ce nu opresc la accidente, celor ce nu saluta etc... e deja "penala" toata treaba. Daca nu esti salutat nu saluti, sau saluti si poate se simte ala prost ca nu te-a salutat. Daca vreunul nu opreste la accidente sa-i fie rusine(si cam ATAT), asta in cazul in care NU avea motiv intemeiat si nu se grabea sa ajunga la serbarea fetitei de 5 ani sau uatevăr. Daca e in tricou e alegerea lui. Ii poti sugera sa puna ceva pe el daca nu vrea sa se slefuiasca in cel mai dureros mod, dar va rog fara "Doamne da sa cada sa vada ce rau e". Daca tu , motociclistule, alegi sa circuli tot timpul echipat full, sa opresti la absolut orice accident si sa saluti orice vehicul pe 2 roti e alegerea ta. Asta NU te transforma intr-un semi-sfant si nu iti da dreptul sa ii infierezi pe cei ce nu procedeaza la fel ca tine. Iti da dreptul sa ii dezaprobi, sa ii desconsideri, NU sa arunci cu rahat in ei. Genul asta de vehementa e specifica acestui popor care are cam prea multa initiativa pentru prea multe(verbal) si totodata pentru nimic(faptic).
  14. CMYK

    Accident mortal in Oradea

    Offtopic: Adam nu ne chinui te rog cu limba mirca...nu aici pe forum :|
  15. PFffffff ... si te mai miri ca au loc accidente. Cine dreq i-a dat aleia permisul frate ? In alta ordine de idei...bine ca esti tu sanatos si nu ai picat, cu asigurarile ai mare grija ca sunt niste ordinari, absolut TOTI, sa nu aud de la nimeni ca nu au avut probleme cu x sau cu Y firma, toti sunt la fel, asta le e meseria. Sa incaseze primele si sa plateasca despagubiri cat se poate de mici, de acolo le iese profitul. Nu accepta niciodata din start prima oferta de despagubire, ai grija la modul de calcul al despagubirilor, la modul de calcul al starii de intretinere etc etc etc (daca e cazul). O sa incerce sa fure cate putin din fiecare faza. Vorbeste frumos cu ei, dar da-le de inteles sa nu te ia de prost, daca au ocazia o vor face si o sa te amane pana la pastele cailor. Ameninta-i cu CSA, dar nu te rezuma la atat... ii si reclami daca amenintarea nu are efectul scontat. Iti uram bafta la recuperarea prejudiciului, pe viitor fereste-te de gagica din matiz
×
×
  • Creează nouă...