Sari la conținut

cyanide

Membru
  • Număr conținut

    393
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    angel_in_flames86

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    ZZR 1100
  • Numar Moto
    stantat
  • Club
    Free Riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Intruder M800, Honda Nighthawk 650

Vizitatori Recenți Profil

1.032 citiri profil

cyanide's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. iti facusesi provizii? ))...asa sa tot fie blec fraidei in fiecare zi
  2. Pai sa incepem cu inceputul. Cum ai trecut de la injectie la carburatie?, ai schimbat corpul de injectie cu un carburator si aia a fost sau ai modificat si aprinderea? Am facut si eu treaba asta la un Intruder M800 si a trebuit sa modific volanta, sa pun alti senzori si sa schimb cdi-ul. Deci operatia este mai complicata. Acum am o nedumerire: spui ca ai trecut iar la "carburatorul de firma" care are nivel si alte chestii specifice carburatoarelor, dar la inceput spui ca este pe injectie. Daca e pe injectie nu poti sa reglezi nivelul pentru ca benzina vine din pompa direct in injector. Esti sigur ca e pe injectie? Daca porneste doar cand astupi intrarea in carburator, amestecul este sarac rau, de asta nu are nici forta.
  3. da, asa este » Post actualizat in 20 Nov 2015 14:58 Salutare,din cauza unei necesitati acute de bani am dat zzr-ica si am ramas cu niste piese de schimb. Daca intereseaza pe cineva am : -radiator cu ventilator la 150 lei -3 pistoane cu biele la 200 lei -o chiuloasa completa (axe cu came, supape, capac chiuloasa si ce se mai gaseste prin zona-300 lei -un ambreiaj complet dar are placa de presiune pilita la exterior (cred ca a frecat de capac-100 -baie de ulei-100 lei si alte maruntisuri. Am sa pun si niste poze zilele acestea » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:07 dupa cum spuneam, am si poze cu tot felul de piese de pe ZZR 1100 » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:08 --- » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:09 --- » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:09 ... » Post actualizat in 22 Nov 2015 17:11 ...
  4. unul este de alimentare si de obicei este mai aproape de bolurile carburatoarelor, celalalt este de supraplin si se este mai aproape de capacele membranelor. Asta de supraplin ramane in aer, nu-l atasezi nicaieri....pune niste poze mai clare sa ne dam seama exact care de unde vin.
  5. mda, cred ca pe stutul ala liber venea un furtun de vacuum care ducea la carburatoare deci, clar nu ii vine benzina si de asta pocneste. Pune un furtun cu un capat acolo si vezi ca pe toate galeriile alea de cauciuc dintre motor si carburi ai niste tevusti folosite la sincronizare. Celalat capat il bagi in oricare tevusca, (eventual cea mai apropiata)...amorsezi si ii dai play. » Post actualizat in 07 Nov 2015 23:11 alte poze cu ZZ-rica
  6. fise legate gresit, carburatia si sincronizarea carburatoarelor varza..daca la robinetul de la rezervor ai un mic furtunel de vacuum atasat, atunci nu are pompa de benzina.Verifica filtrul de benzina sa nu fie infundat. Ordinea de aprindere s-ar putea sa fie 1-2-4-3. Oricum, curata bine carburatoarele si verifica filtrul de benzina si avansezi de acolo. » Post actualizat in 07 Nov 2015 07:58 Pentru cine este interesat, bag la vanzare zzr-ul meu 1100 din 1996. Presupun ca nu mai este nevoie de o descrie detaliata a caracteristicilor tehnice. Ce pot sa mai spun este ca i-am schimbat filtrele, uleiul, bujiile si lichidul de frana pe la 42222 km si acum are 45500. I-am schimbat uleiul din furca si simeringurile (de praf si de ulei) si rulmentii de jug. Zilele trecute i-am schimbat si antigelul si am curatat si uns lantul. I-am facut carburatia, schimbat niste garnituri pe unde mai curgea ulei.Motorul merge bine dar necesita niste lucrari pe la carene (sunt crapate pe ici pe colo si necesita vopsire daca sunteti pretentiosi) si oglinda stanga este zgariata in partea de sus.( oglinda originala cred ca a fost sparta si lipita alta peste, este aproape insesizabil) Are voltmetru atasat in turometru.Cauciucurile au carne pe ele cam 80% dar sunt vechi. Are top case in care incape o casca si ceva maruntisuri pe langa. Am o pereche de rulmenti noi pentru roata fata, un radiator cu ventilator, ambreiaj si alte piese din alt motor gen :chiuloasa completa, 3 pistoane, biele si altele. Are toate actele. Pretul este de 900 e fix. cateva poze gasiti pe olx http://olx.ro/oferta/kawasaki-zzr-1100-ID4XdWY.html#bdd313784f voi mai pune cateva astazi dupa amiaza.
  7. eu am 1,93 si parbrizul touring este prea jos, cu siguranta o extensie ar fi de vis ...am eu manualul in pdf dar e prea mare sa-l pun aici, poate pe mail. » Post actualizat in 21 Sep 2015 12:35 cam asa arata parbrizul MRA Touring
  8. eu sunt plecat prin tara, dar dau de 6 cand ma intorc in Bucuresti
  9. apai, daca e vorba de ursus merita incercat ...garniturile mele is bune, pistonasele sunt cam varza. Dar din 2 fac eu o pereche buna
  10. Are cineva de vanzare etrieri fata de zzr 1100?...am inteles ca se potrivesc si de la alte motoare cu mici ajustari dar as prefera sa nu umblu cu improvizatii. » Post actualizat in 24 Aug 2015 06:19 Ionnyzxr, mie imi suna a amestec bogat rau. Daca se ineaca atunci cand pornesti cu socul tras clar vine prea multa benzina. Pot fi suruburile de amestec sau cuiele pontou nu inchid in unele carburatoare. Faptul ca turatia variaza poate insemna catrage aer fals. Pulverizeaza sprayde pornit motorul pe la galeriile de cauciu dintre carburi si chiuloasa...daca turatia se modifica simtitor galeriile nu mai etanseaza.
  11. 11v este foarte putin, schimba bateria si o sa plece la sfert. Verifica nivelul de benzina in carburatoare (plutitoarele sa fie reglate corespunzator) curata jiglerele si filtrul de benzina sa nu fie infundat. Verifica si incarcarea. Daca bateria e varza si nici alternatorul nu baga nici pompa de benzina nu furnizeaza cata benzina este nevoie sa mearga in turarii mari.Verifica si pompa de benzina, poate are inceput de sfarsit si baga benzina dar nu suficienta. AM avut eu problema asta cu o pompa cu membrana fisurata. Ea mergea saraca dar baga prea putina benzina si nu puteam sa urc mobra in ture.
  12. la exterior pareau in regula, acum nu stiu ce sa zic...daca se pot masura sau verifica altfel decat vizual astept sugestii. Cu motorul pornit nu se vedeau scantei aruncate aiurea.
  13. Tacanitul se aude sus, de asta banuiam joc mare pe la niste supape, desi nu se aude mereu. Bujiile sunt maronii deci amestecul pare reglat bine. O sa dau cu spray de pornire pe la admisie sa vad sa vad cum se comporta si eventual o sa mai sincronizez o data carburile la un service. I-am facut un test de compresie zilele trecute si arata destul de bine...12bari pe cilindrii 1,2,3 si 13 bari pe 4...sper totusi sagasesc un service bun sa o las pe mana profesionistilor.
  14. Salutare inca o data ...dupa ce am rezolvat treaba cu R.A.R -ul acum caut un mecanic priceput la ZZR-uri si in mod special cele de 1100. Problema este ca nu imi sta la relanti constant, adica...ba urca la 1500 rpm ba coboara la 1000...variaza si nu imi place. Am sincronizat carburile, le-am curatat (acasa.....sincronizare cu ceasuri) dar problema persista, In plus, la plecarea de pe loc se simte o trepidatie pana cand motorul urca in turatii...trepidatii care nu se simteau pana acum. Din cand in cand se mai aude si un scartait care CRED ca vine de la rulmentii de la roata fata plus un tacanit care se aude mai ales la turatii joase (probabil ca la turatii mai mari nu se mai aude din cauza tobelor). Vreau un baietas meserias care a mai lucrat cu zzr-uri sa isi arunce un ochi la ea si sa imi spuna ce trebuie schimbat sa nu merg asa cu ea si sa dau de belea tocmai cand nu vreau. Inca o chestie interesanta este ca pompa de benzina (de viraga...cea origina a inceput sa scape benzina pe la incheieturi) cateodata porneste si nu se mai opreste, ca si cum nu ar face presiune. Am dat jos cutia filtrului de aer si m-am uitat in carburatoare dar nu iese benzina pe langa ace deci cuiele inchid, probabil o fi membrana de la pompa perforata sau ceva. Treaba este ca pompa are comportamentul asta doar din cand in cand, de multe ori merge ce merge si apoi se opreste. Foarte ciudat. As verifica si jocurile la supape sa vad daca trebuie schiimbate pastilele deci este ceva de lucru si nu vreau sa mai servisez pe fuga in spatele blocului. Daca stiti un service bun la care sa o duc si sa stiu ca o scot cel putin in starea in care am dus-o...(cred ca stiti ce vreau sa spun) nu ezitati sa ma anuntati. P.S... pentru un motor de 127 cp trage destul de greu in viteza 1 si dupa ce trec de 5000 rpm vibratiile din ghidon devin destul de mari. Poate mi se pare mie ciudat pentru ca am mers numai pe mobre pe cardan dar nahh...ma asteptam la racheta si am dat peste un Hercules. Oricum mobra este de nota 10
  15. Salutare, mi-am luat si eu zilele trecute un zzr 1100 din 95 si caut un set de tobe originale (cu tot cu galerii ca ale mele sunt sudate) ca nu pot sa trec de RAR. Daca are cineva de imprumutat sau de vanzare, let me know
×
×
  • Creează nouă...