Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Content Count

    879
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Muretto Grundieg

  • Rank
    Observator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

908 profile views
  1. Mie îmi pare că arată foarte bine. Bravo, domnule!
  2. Aș fi vrut eu, mai făceam o economie de câțiva lei. Dacă vrea cineva, povestesc, dar nu aici pe topicul omului.
  3. @apriliacluj Măi, culmea e că eram mai treaz ca un copil nou-născut. Dar când pornește bulgărele la vale se termină cu o avalanșă. Așa și la mine. Păi, altfel ce mai povesteam eu nepoților ?
  4. La mine, mersul fără acte s-a tradus printr-o plimbare cu duba poliției până la secție. Aici a urmat procedura de identificare care a degenerat într-un dosar penal și anularea permisului. E drept, vorbim de anul 1985 dar vă sfătuiesc să aveți actele la voi. E cel mai simplu mod de a rezolva încurcături ulterioare.
  5. Eu folosesc Navitel cu licență. Meniu, Route, Import și...gata. În IGO mi se pare că merg numai formatele .kml Exista niște tutoriale pe YT și tot felul de convertoare din orice în orice. Dacă nu reușești, îți împrumut dispozitivul meu.
  6. Absolut, eu nu înțeleg de ce D-zeu le-a trimis oamenilor mană când putea foarte bine să le dea pâine cu usturoi. ..Doamne, cum am putut să uit de gulaș ? apriliacluj, mai ai rețeta ?
  7. O să fie nasol, ar trebui să așteptați 3-4 zile consecutive fără ploaie.
  8. Ok, acum că s-a spus totul, o să încerc eu să trag o concluzie. După ce mi-am făcut lecțiile pe net avansez următoarea teorie: E posibil ca pulsațiile acustice ale eșapamentului ( de frecvență joasă) să inducă creierului starea Theta, definită ca momentul în care subconștientul atinge starea de maximă sugestibilitate. Și e suficient ca un singur șofer să facă manevra ca imediat să fie urmat de ceilalți. Referință: la orice spectacol nu se întâmplă nimic până nu intervin ...toba și basul ! Atunci spectatorii au tendința de a dansa și se iau unul după altul. Ca să mă laud și eu un pic, am fost o vreme ”muzician de garaj”. Știu ce efect au asupra unei piese. În încheiere, o să vedem de ce nu are același efect ambalarea unui motor de vitezană. Păi, 4 cilindri, 12-14000 de ture, rezultatul va fi o enervare în masă prin asociere cu bâzâitul unei insecte. Q.E.D. P.S. Mulțumesc pentru generozitate dar doctorul mi-a recomandat să nu mai beau bere. Am voie doar pălincă (cu sau fără slană).
  9. Power, mă conduci direct spre Buna Vestire ! Nu am voie decât o doză de Timișoreana pe zi ! Deja s-au oferit două ! Primul a fost Theogs iar a doua tu ! Păi, ce facem aici ?
  10. De unde deducem că ăia care accelerează ( nu le ține relantiul) au un salariu bun și câștigă mai bine decât media. Pe de altă parte rațiunea îmi spune că nici un miliardar (nici măcar milionar în lei vechi) nu merge pe scuter sau orice fel de tărăboanță pe două roți. Chiar nu știu ce să cred ...
  11. Nu știu alții cum sunt dar eu când mă gândesc ...vorba lui Creangă, cred că a fost ceva în aer. În cauză, ”Centura” Bucureștiului după amiaza. Blocaj major în zona Tunari-Pipera, o lucrare tipic românească sugrumă circulația, dar nenumărate vehicule se dau la o parte ca să facă loc unui cazan legendar care trece printre mașini aproape la relanti. Ok, e un ”thumper”, sau un ”grosmono” ...nu trebuie accelerat. Pulsația aceea viscerală de ”phum-phum-phum” reverberând între mașini are efecte terapeutice. Nu unul, nu doi, au fost zeci de șoferi care s-au retras (deși m-aș fi descurcat și fără) lăsându-mă minunat ( în sensul de uimit, nu că aș fi fost o scursură înainte iar acum am evoluat) și dator acelor necunoscuți cărora vreau să le mulțumesc deși poate, nu vor citi niciodată nimic pe aici. Poate că unii ar fi tentați să tragă concluzia că ambalând motorul în gol obții același rezultat. Dar, cum mă știți, trebuie să fac niște calcule. Ce se întâmplă dacă faci ” vrumm, vrumm..” ? O să se creadă că sunt un zgârciob, dar dacă calculăm și chiar asta facem, în timpul navigației spre casă, motorul ăla care trage să moară sub mine, are 600 cmc. La viteza cu care merg eu, are vreo 2000 de ture pe minut sau mai puțin. Adică o mie de cicluri de aspirație. Deci 1000 x 0.6 litri fac 600 litri de aer pe minut. Cu raportul optim de 1/16 înseamnă 37 grame de benzină pe minut. Dacă accelerez doar 2 secunde de la 2000 la 4000 de ture asta înseamnă 1,23 grame de benzină în plus. La 4,5 sau 5 lei pe litru revin cam 0.0052 lei irosiți… Poate nu pare mult, dar dacă trec pe lângă o mie de mașini asta mă va costa 5, 2 lei ! Plus, uzura motorului și consumul de ulei...Deci, nu, n-o să mai accelerez niciodată aiurea. S-o facă alții care sunt mai bogați. Cu ăia 5,2 lei pot să-mi iau o bere sau chiar două dacă mă opresc la Penny și o să mă simt mult mai bine. Bă, da ' inutil rău topicul ăsta !! Un singur admirator dacă găsesc promit că mă las ”cinstit” cu o bere...
  12. @Flower Power Am bănuit eu că n-o se te poți abține și n-o să iei în calcul Regula celor 8 secunde. În afară de asta, s-o faci în 8 secunde e titlu de glorie, acum depinde la ce ne gândim (hint: IMDB) On topic: Cred că la un model de Yamaha, cutiile laterale originale erau pe 1, 20 metri. Depășeau ghidonul cu vreo 6-8 centimetri. N-am găsit nici o reglementare pe la noi în sensul de a limita ceva. În principiu, dacă trece ghidonul ar trebui să treacă și cutiile printre mașini.
  13. Băi, dar 8 secunde? Totuşi ...Mă mişc repede. Mă laud şi eu că alţii au de învârtit multe şuruburi.
×
×
  • Create New...