Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Posts

    994
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

1,501 profile views

Muretto Grundieg's Achievements

  1. Eu n-am mers pe EV-uri dar întreb (pe cei care cunosc subiectul) aceste vehicule au fost gândite și ca vehicule de tractare? Au acel cârlig în spate? Pot remorca alte vehicule sau o rulotă?
  2. Ar mai fi varianta să aștepți câteva zile până se zvântă noroiul sau adus un animal care poate, ceva gen bou...Pe mine m-a tras un nene cu un bou din zăpadă înainte de a apuca să pornesc motorul la Dacie. E incredibil ce cuplu au (cuvant jignitor) ! Ultima variantă (dacă ești singur si izolat în sălbăticie) e să demontezi motorul, roți, componente grele și să le cari pe loc uscat unde le reasamblezi. Or mai fi și altele dar intrăm sigur la trolling dacă le dezvoltăm
  3. Eu am înțeles că te duce omul, clientul doar stă în ataș și se bucură de plimbare. Rog mai multă claritate, sunt două lucruri diferite.
  4. Și eu m-aș face parte la o experiență de maximum 2-3 ore cu vreo 30 -40 euro. Ultima oară am mers în ataș în 1967 și mi-aduc aminte că m-am simțit grozav. Era un nene la Malnaș, la tabăra de copii, care ne distra pe cinste. Una dintre ele consta în a-i face pe copii să țină pe loc atelajul. Ne agățam de el câte 4-5-6 copilași și nenea ăla ne târa, realmente pe pământ. Nu mai știu ce fierătanie avea, eram prea mic, dar mi se părea grozav. Ce siguranță, ce reguli, ce norme UE ? Era bun simț și distracție cât cuprinde. N-a pățit nimeni nimic. Ceva mai târziu, la lacul Sf. Ana, un alt nene trăgea săniile legate una de alta, de la lac, la deal cu o mașină, gen Lada. Prin prisma zilelor pe care le trăim, a fost complet imoral, riscant și ilegal. Dar a fost fain și aș repta experiențele oricând.
  5. Eu, la început, am fost tentat să nu mă uit, dar citind comentariile voastre am devenit curios: Măi, cât de rău poate să fie? Și mi-am luat o bere drept companion, încercând să deslușesc misterul... Sincer, nu e chiar atât de rău cum mă așteptam, omul a muncit, s-a străduit, a ieșit ceva ce e vizionabil și chiar poate incita la o deplasare în zonă, undeva pentru cei foarte tineri, care descoperă acum că Pământul nu e plat. Ăștia mai trecuți de 60 de ani, poate s-or urni mai greu, pentru ei ar trebui ceva mai specific...Mă gândesc la informații gen: unde se găsesc medicamente compensate, un popă bun, poate chiar un loc de veci mai ieftin...glumesc, desigur. Mie mi s-a părut în regulă, povestea are cap și coadă, editarea satisfăcătoare, muzica de fundal nu-mi dau seama dacă e cu sau fără licență, în fine, nu e stridentă, nu te scoate din țâțâni. Total general, poate fi considerat o mutare intermediară între începător și avansat. Sunt convins că poate și mai mult și dacă nu se va ”dezumfla” pe parcurs (doar cine n-a încercat nu știe că un minut de clip video e aproximativ o oră de muncă) va ajunge să surprindă cu lucruri deosebite.
  6. Sunt o gramadă trecute ca EN fără alte detalii. Eu m-am referit strict la EN 454 la care face precizare inițiatorul.
  7. Din statistica Poliției (dacă o fi corectă) rezultă că la sfârșitul anului trecut nu exista nici un exemplar înmatriculat în România. Deci, șanse aproape zero să găsești un rotor disponibil.
  8. Aprilia ne-a tras clapa, n-a răspuns la telefon. A preferat să bea singur din vișinată! Vor fi consecințe...
  9. Există și corturi mai mici, pentru cei ne-claustrofobi.
  10. Pentru traficul ăsta haiducesc este responsabilă: Poliția Rutieră, Justiția cu legislația ei foarte relaxată în domeniu și conducătorii nației care de zeci de ani întrețin un putregai al corupției. Ah, să nu uităm Parlamentul care legiferează! O adunătură sinistră de persoane care n-au nici o treabă pe acolo decât să-și facă propriile afaceri. Se putea și mai bine de atât dar n-a fost să fie! Poate la următoarea revoluție
  11. Eu n-am zis că spartul de semințe la colțul blocului e de preferat motocicletei. Am spus că dacă turismul e scump, nu te obligă nimeni să-l faci. N-ai bani, stai acasă. Sau, altfel zis, ai bani puțini, te descurci cu ce ai. Schimbi motorul de 1000 cu unul de 125, sau treci pe bicicletă, renunți la patru stele și te duci la cort, sari peste masa la restaurant și mănânci din pungă. Roșii cu brânză. Sau, sari și peste masă. Fiecare e stăpân peste banii lui, mulți sau puțini, atât cât are. Dacă setea de cunoaștere e mare, atunci pleci și pe jos până la Viena, ca badea Cârțan. Lucrurile se schimbă, evident, dacă ești angajat la stat, ca nepot de persoană importantă într-un loc călduț, bine plătit și fără responsabilități probabil că te interesează prea puțin cât costă una sau alta și cât e RCA-ul sau kilu' de benzină. Ideea de bază însă rămâne, (cred că se cheamă sindromul Titanic- rog cunoscătorii să mă corecteze dacă greșesc), o ducem prea bine, de prea mult timp. Chestia asta nu are cum să continue prea mult...
  12. La urma-urmei nu ne obligă nimeni să plecăm undeva la fiecare sfârșit de săptămână. Se poate sta frumos acasă, cu o carte în mână sau la o partidă de table cu vecinii. Berea la Lidl e încă ieftină, iar semințele de floarea soarelui nu s-au scumpit. Așa mai reducem și poluarea planetei, descongestionăm șoselele sufocate de trafic și - de ce nu? - poate scade numărul de accidente. Trebuie să vedem și partea bună a lucrurilor care ni se întâmplă. Pentru că oricând, poate fi și mai rău de atât. Deci, să nu ne pierdem speranța !
×
×
  • Create New...