Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Content Count

    833
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Muretto Grundieg

  • Rank
    Observator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

766 profile views
  1. Eu am adunat în timp o grămadă de materiale, reclame, articole, etc...despre mighty DR. E drept, unii se plâng că pornește greu, dar dacă nu ar fi fost un produs fezabil nu s-ar fi vândut și ar fi fost o poveste uitată. Realitatea e că a fost și rămâne o motocicletă legendară care a scris istorie.Și continuă să scrie. Frații Udo și Harald Lamers au folosit DR-urile pentru turul lumii și le-au scos din uz după 200.000 km doar pentru că erau uzate moral. Citesc acum o carte despre un alt tip, Jay Kannaiyan care face drumuri incredibile între continente cu un Suzuki DR650. Probabil că vorbim aici de sindromul Stockholm. Nu se știe cum, am ajuns victimele acestui produs. Ne atașăm de ceea ce ne răpește timpul, ne chinuie și ne stresează. Uneori (de cele mai multe ori) ne oferă satisfacții. Până la urmă nu mai știi cine e victima și cine e călăul, cine chinuie pe cine. Concluzie : un DR bine întreținut pornește ușor și își satisface ”colegul de drum” fără probleme. E ca o femeie, îi acorzi atenție și timp = te răsplătește. Dacă nu, nu..
  2. Toți suntem " în arest" la domiciliu. De aici poate, o ușoară doză de irascibilitate. Bine, eu nu sunt, dar am constatat că pe măsură ce drumurile sunt mai libere, puținii participanți sunt mai nervoși și mai obraznici. Să fie tot de la virus ? Scuze, colegul ”orangefresh2” , pune pe seama virusului observația mea.
  3. Mulțumește colegilor că au bunăvoință și atâta răbdare. Informația o puteai obține și singur, nu era secret de stat. Bănuiesc că fie ești foarte tânăr fie un fan al poveștilor lui Creangă, în special cea cu posmagii. Succes în ceea ce dorești să faci pe viitor!
  4. Hai să zic povestea mea. Aveam nevoie de o fereastră (imaginată de mine) de formă trapezoidală. Am luat la rând toate atelierele din Colentina, Chitila, Mogoșoaia, etc... Peste tot am fost refuzat. Nu făceau așa ceva. Îl întreb pe unul care părea a fi șef pe acolo , de ce nu fac, pentru că aveau o mulțime de oameni. Și mi se răspunde că ăia care știau să facă s-au dus în Italia, Germania etc... Ăia care au rămas, fac doar băncuțe și garduri. În fine, am găsit un moș pe la Afumați care a zis că poate să îmi facă fereastra aia dar să îi dau lemn vechi de nu știu câți ani, am ? Normal, nu aveam lemn din ăla. Ca paranteză, toți mă întrebau de ce nu fac din termopan. În fine, am obținut fereastra, făcându-mi-o singur, cumpărând câteva unelte. Nu a ieșit chiar perfect și a durat mai mult decât m-am așteptat dar am fost mândru pentru că am făcut-o eu și a ieșit așa cum am vrut. Povestea asta se întâmpla acum vreo ...15-20 ani...e posibil ca între timp să se fi schimbat situația. Mult succes !
  5. @m72story Bravo, domnule! Perseverent și persistent, așa te-aș caracteriza. Și cred că ți-am rămas dator cu o bere de pe malul Dunării de la întâlnirea de atașuri
  6. Interesantă abordare, bravo! Cât despre restaurante...n-ar fi eficient pentru afacere să blochezi fonduri și resurse pentru câțiva eventuali turiști care vor doar o apă . Asta e.
  7. Acum, dacă e să fiu sincer, au fost și momente în trecut în care nu pornea nici după 30-40 de pedale. Au fost și niște momente în care am fost luat cu platforma. Ulterior, am constatat că era vorba de o prostie care nu necesita platformă. Dar, na, așa învață omu' .... În prima zi de DR eram vreo 5 oameni. Unul ținea fierul de ghidon. Unul ținea de portbagaj. Unul sărea pe pedală și unul îl ținea în echilibru pe cel care sărea, etc... E inutil să spun că n-am reușit să-l pornim în ziua aia, nici împins, nici tras, nici smuls. Dar în timp, i-am învățat trucurile și a fost din ce în ce mai simplu.
  8. Eu am mai zis mai înainte, că fac și probe cu martori. La - 2 grade pornea la prima pedală. Păi, mai plecam eu in Islanda dacă nu pornea ”la sfert”?
  9. Toate arată și înseamnă ceva deosebit pentru proprietari. Dar mai există și în realitate ? Eu țin și acum Mobra aia, că nu cere de mâncare.
  10. @Flower-Power Cam 1985. Și ca să admiri echipamentul de ploaie, uite cum arăta:
  11. Ia să agățăm noi niște vechituri... București - Saturn și retur în aceeași zi (nu era autostrada gata, deci vreo 600 de km cu Mobra 50) Și undeva spre Transfăgărășan...poze rare, pe film ORWO
  12. În pofida divergențelor de opinie e remarcabil faptul că se poartă un dialog civilizat. Dacă scăpăm de virus fac cinste tuturor particpanților cu un rând. Chapeau, messieurs!
  13. Mulțumim! Deja se conturează niște concluzii. La prima vedere, motocicleta protejează de infectarea cu virus corona. Cea mai buna protecție: monocilindrul, 2 T, pornire la pedală. Ture scurte dar se preferă statul pe loc, pentru doborârea virusului cu fum. Dacă există și informații despre motociclete medicinale, adăugați! Vom dovedi în scurt timp că virusul poate fi învins cu mijloace simple, nu contează vârsta. Aș putea chiar adăuga că motocicliștii mai hârșiți ( adică cei care au inhalat fum de 2T) sunt cumva imunizați față de cei mai tineri (injecție, euro x, alte chestii) care au carnea crudă. Că, na ! Carnea afumată nu se strică...ridendo castigat mores. Mulțumim dl. Constantin pentru nadă !
  14. Just for fun , cu referire la titlu: Câți motocicliști au fost doborâți de virus și câți de gravitație ? Pe de altă parte, se pare că virusul nu rezistă pe monocilindru și cade din cauza vibrațiilor. La 4L sau 2V unde totul decurge lin, virusul stă agățat. Am o singură confirmare de la un singur coleg, dacă puteți îmbunătăți acest studiu, postați aici !
×
×
  • Create New...