Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Content Count

    921
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Muretto Grundieg

  • Rank
    Observator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

1,096 profile views
  1. Cât timp vrei să țină suta ? Câteva minute ? Comunistele vechi nu prea se pretează la așa ceva. Poate un URAL modern dar costă peste 20.000 dolari.
  2. Ce oameni, să plece ei în jurul lumii cu trotinetele alea, fără echipament de firmă, fără Touratech și fără dronă! Rușine !
  3. 1. Are ceva dar e discutabil. Trebuie să definești tu ce înțelegi prin "forță". 2. Se poate. Nu se merită. 3. Poți să faci "light enduro" și asa cum e. Depinde ce înțelegi prin asta. Probabil că vrei să mergi pe câmp... 4. Câți ani ai ? Pari foarte tânăr.
  4. No problem. Sa vedem doar cum...ca are peste un giga.
  5. Cum v-ați descurcat cu temperaturile din Kazahstan ? Nu de alta, dar chiar acum urmăresc Terra Circa și băieții se plâng de căldura toridă.
  6. Dar de ăsta ce ziceți ? Nu e fotoșopat, e real. Ce semnificație ar putea să aibă?
  7. Nu mă pricep la chestii d-astea dar din ce văd, pare că s-a muncit mult și s-a pus suflet. A ieșit ceva impresionant. Felicitări pentru realizare!
  8. Ocolul lumii implică un pic mai mult decât 88 de ture București-Constanța. E departe de fiorul pe care ți-l dă parcurgerea unei țări cu o limbă și cultură necunoscută. Nu îți creează neliniștea specifică ( unde dorm la noapte? unde și ce mănânc ?) nu îți stimulează abilitatea de a te descurca în fața unei situații neprevăzute, de a aștepta nesigur prelucrarea unor documente într-o vamă obscură sau pur și simplu de a te lovi de o problemă tehnică/mecanică. Nu riști nimic dacă te rătăcești greșind indicatoarele. Știi întotdeauna unde te afli. La orice necaz ai un telefon
  9. DR-ul meu consumă 5,3- 5,5 afară iar în oraș n-am măsurat. E greu de mers economic cu DR-ul, pe bune.
  10. Mda, partea bună ca pasager e că poți să mai tragi câte o dușcă de bere la fiecare benzinărie Ok, mai zicem. Lofoten – no comment 200 de kilometri până la Lofoten. Mare brânză, trei ore de mers...ba nu, restricții peste restricții, camere, șoferi prea relaxați, fără nici o apăsare...dacă scoți o medie de 60 km/h e mare lucru. Tataie încă nu merge, se odihnește la bază. La baza de corturi adică. Ploaia începe după vreo jumătate de oră. Cui pasă ? Se pare că am ajuns într-o zonă restricționată. Nu știu ce înseamnă asta. Înapo
  11. Mai zic, au ba ? Că nu cred că-s prea mulți care au plecat cu scula lor ca piloți și s-au întors pe scula altuia ca pasager. Nu de alta, dar se mai pot trage învățături ca de la Neagoe Basarab. Moamă, și mi-a zis apriliacluj înainte de plecare ”Ia DR-ul ! Dă-o naibii de economie!” Da, așa o fi, dar unde mai era aventura ?
  12. Hai, bre, nu vorbim aici de deces. Se cheamă asomare, a avut parte de ”o trecere dincolo” făcând ce-i plăcea mai mult, adică să meargă, în condiții controlate, fără suferință îndelungată. De unde știm că acum nu e într-o lume mai bună, privindu-ne de sus cu farul ei ciclopic ? Și toate aceste minunate trăiri și emoții contra a numai vreo 50 de euro, echivalentul unui lanț nou de distribuție...Păi și la Mall când te duci cu amanta lași mai mult, nu ? Iar partea bună a lucrurilor e că prin sacrificiul ei, ne-a creat un supliment de cash care a fost transformat în ...
  13. Tromsø- aglomerație urbană Plimbare prin oraș. Tipic norvegian. Vreo două-trei mutre negroide contrastează evident cu blonzeala localnicilor. Ne place ce vedem în jur și dorim să ne cazăm. Campingul din apropiere, perfect de altfel, are zona de corturi în pădure, peste un râu și o punte peste care nu se poate trece cu motocicleta. Doar cu piciorul. Tataie se revoltă: Nu-și cară el toate bagajele cu mâna. Să căutăm alt camping. Încuviințez trist, cu gândul la toate magazinele din apropiere. Noroc că am făcut o aprovizionare cu cea mai ieftină bere de 2,5 eu
  14. Păi, continuarea e simplă. Primul service găsit la câțiva kilometri nu era chiar un service ci era o vopsitorie. Așa că următorul se afla la 17 kilometri. Motiv pentru care am testat cu succes remorcarea și tractarea mortăciunii. 2 chingi legate între ele, trăgătorul, de scăriță cu nod, trasul, înfășurată pe scăriță o dată și apăsată cu piciorul. La nevoie, iei piciorul și ești liber. sau la curbe strânse Ajungem finalmente la un service moto. Zic, gata, mi-a pus D-zeu mâna-n cap. Sunt salvat! Ce vorbești, frate? Până și-au urnit tenderurile, până au chemat specialistul în Y
×
×
  • Create New...