Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Content Count

    783
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Muretto Grundieg

  • Rank
    Observator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. Treaba cu boulangeria n-are nici o conotație negativă, cum n-are nici cu Croația și nici cu Botswana. Așa e la ei Mai sunt imigranți sirieni sau s-au întors la casele lor ?
  2. https://adevarul.ro/locale/buzau/vestigii-unice-gasite-amator-buzau-descoperirea-putea-proba-premiera-popoarele-celtice-trait-actualul-teritoriu-romaniei-1_5d95bdcc892c0bb0c6376aa2/index.html La Buzău n-ați fost. Sau e vreunul dintre voi fericitul ?
  3. Stai, bre, liniștit că n-ai deranjat pe nimeni, aici nu e Academia Română, e locul unde puținii dinozauri folositori de DR se mai adună la un gulaș sau la o vișinată. În ceea ce mă privește (DR foarte vechi 85-86) eu știu că se limitau mecanic. Flanșa dintre carburator și cilindru era cu secțiune mai mică și niște jicloare pe măsură. (foarte ușor de înlocuit) Dar am citit pe undeva că s-au prins de șmecherie și au venit cu alte metode ajungând la CDI-uri specializate pe limitare (trebuia înlocuit cu totul, era destul de scump) sau chiar axa cu came cu geometrie modificată (și mai scump de înlocuit). Nu știu modelul tău, dar poate ne mai ajută cineva. Greutatea am găsit-o dată la gol și cu plinul făcut, poate de aici apare. Uite aici, poate te ajută: The U-type variant Suzuki bikes (DR650s included) were/are available in the German and European market with some subtle differences including their own special carburetors with different needle jet, greater pilot screw set back and other mods that differ from the carbs used in other markets. These mods allow the DR650's full power to be limited to 20kW/27HP from 1990-1992 and to 25kW/34HP after 1993 for beginner motorcycle riders. Carb kits are also available with TÜV (Technischer Überwachungs-Vereinuse) certification to allow for reduced DR650 power output for beginner riders - so used bike buyer beware. Uite aici, poate te ajută: The U-type variant Suzuki bikes (DR650s included) were/are available in the German and European market with some subtle differences including their own special carburetors with different needle jet, greater pilot screw set back and other mods that differ from the carbs used in other markets. These mods allow the DR650's full power to be limited to 20kW/27HP from 1990-1992 and to 25kW/34HP after 1993 for beginner motorcycle riders. Carb kits are also available with TÜV (Technischer Überwachungs-Vereinuse) certification to allow for reduced DR650 power output for beginner riders - so used bike buyer beware. În altă ordine de idei florinelu07, mai ai resturi de Mobra 50 ? M-ar interesa un cadru (fără acte).
  4. Ai grijă că e periculoasă ! Creează dependență yamahele astea. Doar un XT250 te-ar putea face s-o uiți
  5. Pe mine m-a întristat faza aia cu o sticlă de vin la 5 gâtleje. Cum ați reușit așa ceva ? Mi se pare imposibil de rezolvat.
  6. Ia vedeți ce n-a văzut nimeni, un DR cu ataș. Exclus enduro, sau...mai știi ?
  7. L-am ratat...am fost plecat la câteva sute de kilometri. Poate data viitoare. Felicitări pentru eveniment!
  8. @kostas boda Foarte bine faci, plimbă-te cum dorești și unde dorești iar dacă ai impresii de împărtășit, împărtășește-le !Nu te lăsa timorat de marca sau mărimea motorului, câinii latră caravana trece. Vei găsi și parteneri de drum în cele din urmă dar să știi că e la fel ca la sex adică nu oricine vrea cu oricine și e normal, fiecare are dreptul de a selecta. Faptul că ne deplasăm pe două roți nu înseamnă că suntem toți la fel și compatibili. S-auzim de bine !
  9. De acord cu Christian 1, lasă-i în pace pe ăștia mici că nu știu ce vorbesc. Vezi doamne, i-am ocupat lui spațiul virtual, ce să spun...
  10. Probabil că o să fie una virtuală, tu mai pui niște poze cu grătar și gulaș, eu pun poze cu pălincă. Să vedem cine, ce mai oferă
  11. @remu1 La prima întrebare pot să-ți spun că pe vremea aia (prin 2008 probabil) nu aveam telefon cu navigație. Harta de hârtie nu era uzată ci doar neinteligibilă mie, nu sunt mare fan al caracterelor chirilice. Apoi, nu folosesc roadbook, pentru că nu țin să merg cu precizie pe undeva ci doar să ajung, când se poate, dacă se poate, după o idee de destinație destul de vagă. Plăcerea mea e să mă descurc după indicatoare sau întrebând oamenii. Uneori iese, alteori nu. Poate o să povestesc vreodată cum m-am rătăcit în Bosnia Tot din cauza asta nici fac rezervări, foarte rar se întâmplă... Întreruperile au devenit mai dese după călătoria asta și au dus la schimbarea CDI-ului. Bănuiesc că asta a fost cauza. În general, nu-mi prea bat capul cu tehnica și gadgeturile, las lucrurile să fie cât mai simple pentru că asta-mi dă ocazia să-mi folosesc și cei 2-3 neuroni pe care-i mai am. Probabil că mă înșel dar ce mai contează la vârsta mea ?
×
×
  • Create New...