Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Posts

    972
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

1,406 profile views

Muretto Grundieg's Achievements

  1. Probabil e prima mobră și e mai temător...să nu se strice prea repede. Atâta energie investită într-un filtru, e ceva. Și d-ta dom' Raul, multă răbdare ai, bravo!
  2. E așa da! Măcar știm ceva mai mult decât înainte. Mulțumesc, d-le Ianachim !
  3. Am treabă, nu vin dar eram curios dacă e vorba 3-400 cu totul sau doar pe un singur sens. Și destinația ar fi fost interesant de stiut. Si eventual, stilul: bătrânesc, tineresc, sportiv sau sinucigaș.
  4. Singurele motoare in 2 timpi chiar și monocilindru care au un sunet magnific sunt cele din gama Detroit (Lanz sau multe altele). Dar e altă mâncare de pește, altă construcție. În cazul tău, nu ai ce să îmbunătățești. uite un exemplu:
  5. Presupunând că s-a ”încins” topicul, hai să deslușim cele două întrebări din titlu (la modul serios). Răspunsurile pot veni din mai multe surse dar deocamdată mă refer doar la ce știu eu și o să-mi permit să citez autorul (pentru că pe mine nu mă duce capul atât de departe) și anume Craig Bourne - ”Philosophical Ridings - Motorycles and the meaning of life” ”MOTIVAȚIA MORBIDĂ : DORINȚA DE A MURI De ce merg oamenii pe motociclete? Se spune că doar motocicliștii știu de ce doar câinii își lipesc capul de geamurile mașinii. Oricine a călărit vreodată o motocicletă va avea o idee bună, dar cei din afara fenomenului nu par să o înțeleagă. Există un număr de teorii care explică de ce călăresc motocicliștii, în afară de plăcerea senzuală a accelerării și așa mai departe sau plăcerea subtilă de a manevra un instrument cu mult meșteșug.Totuși, așa cum au suspectat unii din afara lumii motociclismului, acestea pot fi doar niște impulsuri ascunse care apar aleator la suprafață în viața reală.” Ne oprim cu citatul aici pentru că nu vreau să vă stric plăcerea de a descoperi singuri. Mai e vorba de ceva și anume sexul dar asta se știe deja. O altă lectură incitantă ar fi ”Motorcycling through midlife” a lui John Metzger. Citez un pic și de aici - revenind la întrebarea ce vrea motocicliștii... ”Dar când ajungem la o vârstă, șoaptele ei ne cheamă la acțiune - o dorință înșelătoare și amăgitoare pentru cea mai profundă distracție pe care am avut-o vreodată. Am condus cariere, am crescut copii și ... ceva se schimbă. Începem să ne simțim, mai în vârstă. Ceva ne atrage. Căutăm în jur exemple de urmat, modele... Tot ceea ce trebuie să depășim este proverbiala „criză a vârstei mijlocii” a alegerilor flagrante de stil de viață - bâjbâitul neîndemânatic al adolescenței perpetue. Știți, există tipul cenușiu, gras și chel într-un Corvette roșu, cu cămașă hawaiană, lanțuri de aur, o blondă pe jumătatea vârstei lui într-o mână, o bere în cealaltă și o familie distrusăîn oglinda retrovizoare. Sau inginerul rebel de 40 și ceva de ani care amenință pietonii de pe prima sa motocicletă, un Electra Glide de la Harley-Davidson, cromat și accesorizat de 40.000 de dolari. În criza vârstei mijlocii, sufletele noastre îmbătrânite sunt în tranziție și încearcă să se reconecteze cu ceva din trecutul nostru. Dar la ce tânjim? Amintirile neclare ale vieții mijlocii pot fi înșelătoare.” Sper că am fost de folos.
  6. E prematur pentru dezbatere. Topicul trebuie ”încins” până ajunge la cifra critică. E ca și cum ai întreba brusc un trecător: ”Tovarășe (cetățene) de ce îți iubești țara ? Ce te face patriot?” Ei, și după un număr relativ ridicat de înjurături sau răspunsuri la mișto, se vor găsi și câțiva amabili, care nu se grăbesc și-ți vor răspunde. (Evident, după clasicul :”Da' ce te interesează?”) Până atunci, confirm colegului Vixxer disponibilitatea mea pentru ambele soiuri amintite. Deși, dacă se poate aș merge pe Riesling - Schwaben Wein, demisec. Și, on-topic: motocicliști era (pe vremea) mea niște împielițați. Toți avea costume de piele. Acum toți sunt goretexați. Și absolut toți, erau violatori de babe.
  7. Din ce-am văzut eu pe la alții, e nevoie de o forță mai mare la antrenare. Fie un motor electric, fie o demultiplicare serioasă dacă îl lași manual. Depinde și de mușchii utilizatorului și de grosimea materialului de îndoit.
  8. Dacă nu vrei să plătești transport, taie firul, desizolezi, strângi cu patentul capetele, pui niște cu scotch ...și gata! Sau pui orice fel de conector de pe piață, inclusiv o pereche de papuci de Dacia 1300. În schimb, e un subiect bun de iarnă, ar merita dezvoltat.
  9. S-a făcut și film pe tema asta. Observați totuși că e vorba de Mobra și multă bere!
  10. Oricine e liber să se ”dea” oricând și oriunde. Nu trebuie demonstrat nimic. În același timp nici nu trebuie ostracizat cineva pentru că preferă confortul și siguranța oferite de ”conservă”. Scaun încălzit, volan încălzit, temperatură plăcută, muzică, stabilitate și plăcere. De ce să fim nesinceri și să nu recunoaștem că automobilul este o alternativă mai rezonabilă la motocicletă? Ah, da, când n-ai altă alternativă și trebuie să faci nu știu ce chestie importantă, folosești moto în lipsa automobilului. Restul sună a cancan mediatic. Sugestiile la ce ar trebui să fie ? La trasee? La cum să ne protejăm de frig la - 7 grade ? Cum să montăm lanț pe roata din spate ? Nu toată lumea trăiește în Bucale, mai sunt și oameni care locuiesc în Rânca, Arieșeni sau în Miercurea Ciuc. Nu se dă nimeni acum cu motocicleta pe acolo, oare de ce? Dar este remarcabilă insistența d-lui Constantin de a ”arunca petarde” și apoi a ”dispărea” în fumul lor. În fond, pentru asta se creează topicurile de iarnă. Se face trafic (de net) și lumea adună postări, suntem activi și ne bucurăm de viață. Punct ochit, punct lovit. PS. M-am ”dat” până anul trecut în Decembrie, am mers pe zăpadă în Ianuarie și Februarie când eram mai tinerel. Acum sunt boșorog și spun sincer ce gândesc. E posibil să mai citim și alte opinii...
  11. Dai jos capacul motorului de pe partea dreaptă, o să găsești ceva ca în poza atașată. Desfaci piulițele, scoți ”sandwișul” și pui discurile noi. Nu e mare lucru, mai greu e să pui capacul la loc, ai acolo niște arculețe care cer atenție. Schimbă și garnitura de etanșare cu ocazia asta. Recomand să te asiste cineva care a mai făcut treaba asta. Altfel riști să nu mai schimbi vitezele!
×
×
  • Create New...