Jump to content

Muretto Grundieg

Super Membru
  • Content Count

    898
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Muretto Grundieg

  • Rank
    Observator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Suzuki DR600
  • Numar Moto
    B-02-RZE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XT250, Yamaha TW125

Recent Profile Visitors

1,019 profile views
  1. N-aveam de gând să intervin, e clar că puștiul e din altă categorie și nici măcar nu-și dă seama, dar când am ajuns la citatul ăsta : ”Acum ca am sarit de la 600 la 1000 nici nu mai are rost sa aduc in discutie puterea acestor motoare dar da in oras nu dau gazuri nu depasesc pe dreapta si merg in limita.” ..mă, nene, m-au apucat niște gazuri...de nici n-au mai contat restul de vorbe căzute din podul șurei...iar ortografia m-a dat gata ! Mult succes în ce ți-ai propus, benilikă ! ! Mi-ai înseninat ziua!
  2. Am auzit că dacă o îmbibi în amoniac nu-i mai atrage. Măcar ai prins câinele ? Sau era de talie mare ?
  3. Nu trebuie pus la inimă era doar un pamflet. Dar rămâne ideea de romantism în care singurele motoare adevărate erau cele 2T, monocilindru, răcire cu aer, pornire la pedală, frână pe tamburi, eventual fără suspensie pe spate. Uite unde ne-a adus progresul: Multicilindru, 4 T, răcire cu lichid, pornire la buton, ABS și bomboana pe colivă - injecție benzină ...What ? Să nu bagi tu șurubelnița nicăieri ? Mă rog, poți s-o bagi undeva ...dacă vrei Dar asta nu ne împiedică să iubim și dinozaurii chiar dacă au dispărut și au mai rămas doar câteva fosile.
  4. Treaba aia cu kick starter-ul mi-a mers la inimă. Și eu am kick și îl folosesc frecvent. E într-adevăr, foarte romantic. Cei care se plâng și acuză situații stresante gen oprire în intersecții sau chestii abrupte nu și-au ales bine perechea. În primul rând, un motor cu pornire la pedală nu e pentru oricine. Vorbim aici de 4T, cu tatăl lor, monocilindrul, mare ...cât mai mare. Pentru a te bucura de așa ceva trebuie (cum spune legenda) să ai păr pe piept. Trebuie să știi ce vrei de la viață și să fi dotat. Picior puternic și determinare. Un kick start nu-ți permite prea
  5. Chucki, credeam că o să te inspiri de la traseul nostru de 22-23 August..1518 km.
  6. Așa cum ziceam, noul look, negru mat al lui mighty DR se cerea testat. Motiv pentru care mi-am luat ucenicul și am plecat să testăm două Trans-uri, Transluncani și Transsemenic. Despre primul numai bine, urcări și coborâri de 18, 20 și 23 %, curbe, drum lat de 2,5 metri, problema e că e prea scurt. În fine, au ieșit pe ceas mai mult de 1500 km, cu întoarcere pe la Dunăre în căldura și viermuiala Capitalei. Testul a ieșit bine, nimeni n-a observat culoarea schimbarea de culoare așa că o să trec din nou la alb, venind de la albastru. Niște poze, just for fun, pentru că tot zicea
  7. La TW125 are un releu Reed. Am găsit 3 metode de delimitare, două încercate de mine cu succes
  8. Da, are o limitare. Există mai multe variante de limitări, în cazul tău e una simplă în carburator. Sunt aproape sigur că pe arcul de rapel există un disc metalic care întrerupe arcul original, limitând cursa în sus, pe deschidere maximă. Îl dai jos, eventual shimbi arcul și gata. Oricum, trece de 110 km/h doar la vale.
  9. Eh, nu contează. Ideea e că thumperul merge și dacă dă Ăl de Sus, la anul poate îl ducem să amușine praful Siberiei. Ar fi careva tentat ? Băgăm 10-15000-20000 de km, cât s-o putea, fără plan, fără obiective, fără stres. Oricum rușii au descoperit vaccinul deci n-o să fim în pericol Noul look, negru mat, ca vehiculele KGB.
  10. Dacă vrei să primești vreun răspuns încearcă să fii mai puțin criptic. Oamenii sigur ar dori să știe de unde se pleacă, la ce oră, ce motor, ce stil de mers, etc... Zic și eu, nu dau cu parul. Baftă!
  11. Just for fun. Merg să fac ITP-ul la cazan. Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.” Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu. Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ? Da, confirm eu. Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand. La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament. De ce ? întreb eu. Pentru că nu l-am auzit, zice el. Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofe
  12. A căzut în ispita Diavolului. Nu știm ce l-a mânat într-o deplasare care se voia rapidă. D-zeu să-l ierte!
  13. @easy ride on! Partea cu reclama da, dar am așa un sentiment că m-aș fi descurcat mai bine la partea aia unde a căzut pe delușorul ăla de începător. Singura circumstanță atenuantă e că era la bustul gol (parcă) și era cam înghețat. Dar m-am dat pe XT250 și cred că poate mai mult. Pana mea, sunt 21 de CP totuși... Și nu m-a alergat poliția niciodată, deci nu știu cum m-aș descurca sub stres.
  14. Pleacă singur dar se regrupează cu colegii. Care colegi, dacă a plecat singur ? La destinație ? Care destinație, pribegia semnifică mersul fără țintă, deci fără destinație... Totuși, recunosc, postarea și-a atins scopul, a atras mușterii, comentarii, unii cumpără, alții nu...așa e la târg, sau pe forum. Felicitări dom' Constantin ! Subtilă mișcare... @easy ride on! Rambo fugea de poliție, mai degrabă Ted Simon că și ăsta a pribegit vreo 100.000 de kilometri în trei ani. Și cum tot se zice că tac-su era român, mai știi ?
×
×
  • Create New...