Sari la conținut

theZip

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu / Iasi
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Suzuki GS500E

theZip's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. theZip

    BURSA LOCALA

    Vand / Shimb / cumpar parbriz Suzuki GS 500. -> /index.php?/topic/713988-vand-schimb-parbriz-suzuki-gs-500-94/
  2. theZip

    Bursa Locala

    Vand / Shimb / cumpar parbriz Suzuki GS 500. -> /index.php?/topic/713988-vand-schimb-parbriz-suzuki-gs-500-94/
  3. @Cezar - merci de info, am sa cumpar pana la urmatorul schimb de ulei.
  4. @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva
  5. mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos. Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: ->
  6. Salutare, Am vrut astazi sa fac schimbul la ulei ca aveam deja 6k cu el si peste o saptamana mai planuiam o tura, dar cand sa desfac suruburile de la carcasa 2 au mers bine, iar unul s-a rupt in 2 cand sa-l desfac :| mda. Am pus mai jos o poza cu surubul care a cazut, jumatate din el e inauntru. Stie cineva cum as putea sa-l scot ?
  7. theZip

    Ture Moto

    Salut, Sper ca am nimerit topicul pentru acest post. Ma intereseaza ceva info despre drumul de: Medias - Tarnaveni - Tg. Mures, daca stie cineva cum e starea drumului, care fregventeaza zona ? Fac traseu Sibiu - Iasi, de obicei mergeam prin Medias - Sighisoara - Tg Mures - Regin - Iasi si ma gandeam sa mai salvez cativa km. Se merita oare ? Merci.
  8. si la mine l-a tinut in baie, pana acu, de asta mi s-a parut ciudat. De schimbat vitezele, eu peste 4k rmp
  9. Salut, De anul acesta am inceput sa calaresc un Gs500 de prin 94, ca primul meu motor si am o mica nelamurire legata de cumpletarea uleiului. Dupa achizitie si vreo 2-300 km si urmatorul salar am facut intretinerea de riguare (schimb ulei motul 5100, filtru, si pe la furca semeringurile si un ulei, deoarece erau duse, un lichid de frana). Dupa schimbul de ulei, verificam periodic cam la 300 km nivelul cu motorul pus pe piciorul central si loc cat se poate de drept, cum scrie la carte, si totul ok, nivelul aproape de full. Cam asa vreo 2k KM. Sapt trecuta inainte sa plec prin vacnata am verificat iar, scauze pe la jumatatea tijei si am mai cumpletat cu doar, 200-300g am zis ca e deajuns. Insa, dupa vancata ~1.4k km, unde am dat mai mult gaz (autostrazi cu 120-140 constant si un test de viteza pana la 170 cu motorul incarcat), am venit acasa si dupa o zi de relax la motor am verificat iar uleiul deoarece mi se parea ca se auzea altfel. BIngo, tija nici macar nu se manjea de ulei (martorul de ulei nu s-a apris, dar functioneaza). Am pus aproape 1l si a ajuns nivelul aproape de limita de LOW . Am facut o mica tura si l-am pus iar pe picior, mai verific maine dim. Stiu ca motorul mananca ulei si tipul uleiului care l-am folosit se mananca si singur, dar de ce o asa mare diferenta de consum ? De pierdere am verificat si e ok. E normal sa manance asa mult? Mi-e ciuda ca am fost prost si n-am verificat in timpul vacantei uleiul deloccc.
  10. Multumesc mult, atela a ajuns la mine. Am sa raman ramantos Multumesc inca odata.
×
×
  • Creează nouă...