Jump to content

ZX500

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About ZX500

  • Rank
    pasionat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 RR
  • Numar Moto
    HD-77-HIT, TM-08-HIT
  • Club
    solo

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZZR 600, Honda CBR 600 RR
  • Interests
    Femeile
  1. Dupa multe cautari am gasit raspunsul in manualul de service. Doar xl883n si xl1200n nu au stop . semnalizarea franarii se face in semnalizare.
  2. Salutare, Sunt posesor nou de xl883 iron 2010. A fost achizitionat fara semnalizari spate, asta pt ca motorul a fost achizitionat usor accidentat. Nu reusesc sa inteleg sistemul de ilumit pe spate si sper sa ma lamureasca cineva. Exista 3 conectori, unul pt iluminatul numarului de inmatriculare si 2 pentru semnalizari. Pe semnalizari sunt 3 fire, asta pt ca probabil pe un filament al becului este pozitia si pe celalalt filament semnalizarea. Nu inteleg cum se semnalizeaza franarea. Nu gasesc conector pt frana, si nu stiu cum lucreaza semnalizarile pe franare. Ele sunt din ce inteleg controlate de un controler de semnalizare. Pe aripa spate nu am stop de frana. Inca nu mi am cumparat semnalizarile ca sa vad cum functioneaza, dar am verificat firele cu aparatul de masura. Am achizitionat un stop de frana ce vine sub aripa dar nu stiu cum sa il alimentez. Astept niste pareri. Multumesc.
  3. ZX500

    DONATII

    Salutare, Am gasit prin garaj un far(o ureche rupta) si o semnalizare cred ca spate dreapta de la un Kawasaki ZZR600. Le dau cu placere celui care are nevoie de ele. Va rog sa imi scrieti pe PM.
  4. Nu semnalizarile sunt problema mea. Am lupe montate in faruri, si chiar daca sunt reglate corect, banuiesc ca nefiind omologate raman fara talon. Sau poate ca se leaga de faptul ca nu am instalatie de spalare a farurilor .
  5. in afara de asta. se uita la modificari instalatie electrica?
  6. Ce anume verificau la lumini?
  7. Un pret te rog, sau un telefon. Merci.
  8. Salut, Poti sa imi dai si mie niste variante pentru Honda CBR600RR 2004, fata(ambele etriere)si spate. Si un pret pentru transport. Multumesc.
  9. ZX500

    Facerea de bine...

    Salut, Eu am luat de la miki un motor. In general el aduce din Ungaria motoarele. Nu stiu daca kilometrajul a fost manarit, si chiar daca ar fi fost nu cred ca el ar fi facut aceasta treaba, pentru ca in cazul meu, motorul a venit din Ungaria in ziua in care l-am luat. Baiatul este foarte ok, de cuvant, eu am fost multumit de afacere. Singurul lucru a fost ca testul cu motorul l-am facut dupa ce i-am dat banii, ceea ce mi se pare normal(daca picam si nu il mai luam era nasol). Oricum trebuie sa verifici bine motorul. Bafta.
  10. ZX500

    Facerea de bine...

    In Timisoara nu stii pe cineva sa faca asa ceva? Nu prea cred ca pot sa faca ce vreau fara sa duc motorul la Cluj.
  11. ZX500

    Facerea de bine...

    Incearca la numarul asta: 0723529832 il cheama Pinte. Bobineaza orice motor, si sta undeva pe langa calea Ghirodei.
  12. La Notabil Pep in zona Modern pe liniile de tramvai, au mai multe dimensiuni.
  13. Va multumesc pentru raspunsuri si ajutor.
  14. Fisa de inmatriculare o iau de la un birou de acte? Cand spui administratia financiara, te referi la Finantele locale, sau la Primarie departamentul de impozite si taxe? Multumesc.
  15. Rog niste lamuriri de la cei care stiu exact cum se procedeaza. Vreau sa vand motorul, dar cel care il cumpara din anumite motive nu vrea sa il inmatriculeze acum. Iese din discutie intelegerea amicala, adica sa las motorul pe mine pana o sa vrea el sa il inmatriculeze. Pana acum am inteles ca trebuie sa duc contractul de V-C, o copie dupa buletinul cumparatorului, si certificatul fiscal(sa fie toate taxele platite la zi) la primarie ca sa o scoata de pe mine din evidente, si el sa o duca la primaria lui, unde sa o treaca pe el, si sa plateasca el mai departe impozitul. Cu aceasta chestie cumparatorul este de acord, nu este nici o problema. Acum apare partea in care nu stiu ce trebuie facut. Din ce am citit pe site-ul politie, eu trebuie sa o radiez in 30 de zile(adica sa duc numere, talon, CI, ci cerere de radiere). Aici am o nelamurire: este normal sa dau talon, numere, dar de ce se da Cartea de Identitate a motorului? Sau el se returneaza inapoi? Cumparatorul are vreo obligatie sa o inmatriculeze in 30 de zile, daca motorul este radiat, si inregistrat pe el la primarie? Nu poate face demersurile de inmatriculare peste 6-12 luni, cand o vrea el sa o inmatriculeze, sa mearga sa faca identificarea, si tot ce trebuie? Adica sa tina motorul in garaj, fara sa circule cu el, sa plateasca doar impozitul pana se hotaraste sa il inmatriculeze. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
×
×
  • Create New...