Sari la conținut

cichiman

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    sportster 883
  • Numar Moto
    ph 11 ggx

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HONDA VT600C

cichiman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Vin sa confirm ce spune ddmkro. Sportsterul meu a revenit la forma initiala, fara comenzi avansate, inaltatoare de ghidon, etc. Il am de trei ani si l-am redescoperit intr-o forma mai dinamica (nu radeti), aporoape "sportster". Este o placere. Micile probleme au fost rezolvate, buton starter luat de pe net cu 20 euro(fata de 100 la harley), un levier frana, dat de Eugen (service HD), la cat ma lasa inima, iar rugina de pe la aripa spate se pastreaza in forma initiala, nu ma mai deranjaza pentru ca nu am timp de ea. Prefer sa merg, cat mai mult si oriunde, doar ca m-am plictisit teribil de PH! In rest, numai de bine! Drum bun!
  2. Noutati? Brontozaurul mai traieste? Eu nu am rezolvat cu butonul de start pentru ca am fost la harley si m-am interesat. Tocmai de aceea n-am rezolvat 100 euro doua butoane(sunt legate si nu pot fi comandate separat) Doua fire, deocamdata, sunt foarte bune! Adica un sportster nou costa cat 160 butoane ordinare.
  3. Salutare tuturor! Bine ai revenit cu brontozaurul. Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic. Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri. Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc. Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu. Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat. Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa. Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc. Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor. Va salut!
  4. Ce inseamna sa mergi in oras! Am facut 11000 cu al meu si nu cred ca am tocit nici macar pe sfert placutele. Chiar ma gandeam ca or fi prea tari si de aia n-am frana pe fata.(ca nu prea e frana) Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire? Cu amortizoarele n-am renuntat, desi m-ai pus un pic pe ganduri. Sper sa fie si mai tari, nu doar mai scurte, pentru ca atunci e destul de simplu sa ajunga la capat. In iarna asta care a venit deja, incep niste modificari, sper sa fie subtile. Primul proiect este un parbriz. Arata nasol dar la drum intins cred ca e binevenit. Am facut intr-o zi 600 km (cea mai lunga dealtfel) si singura durere pe care o simteam acut, era pe la umeri spre gat. De la cat aer am impins! Foarte neplacut! Daca imi iese, vi-l prezint. Mesaj completat ps. n-am citit propunerea cu goldfren. o sa le incerc eu cu siguranta.
  5. ma intereseaza rotile. sper ca se potrivesc la unul din 2009!
  6. Da-mi te rog mai multe amanunte despre traseul respectiv. Cat despre schimbul de amortizoare, poate ne intalnim o data sa evaluam ce si cum. [/quo Am fost duminica pe dealuri cu motoreta. O vreme impecabila, un drum aproape curat. Traseul nu mi s-a mai parut chiar asa de intersant dar n-as refuza inca o tura . Sunt totusi cam multe localitati insa destul de liber. Probabil si pt ca era duminica. Se merge prin dreapta benzinariei, spre Drajna, dupa Nucsoara de Jos tot dreapta, spre Tarlesti, drumul se lasa intr-o vale si, destul de in scurt, urca virajat, tot in dreapata. Inainte, pana la Sfacaru, dreapta la o fantana si pana la dn, mai jos de Magurele, tot inainte. M-am uitat pe google maps, ca in afara de Drajna nu cred sa fi retinut vreo localitate. Oricum, toate drumurile din zona au parte de un asfalt impecabil doar ca a fost turnat pe viteza. Spun asta pt ca pe traseul asta sunt vreo doua surpari care m-au cam surprins. Legat de amortizoare; cu motorul, nu am cum sa ajung la Bucuresti decat Duminica. Vreau sa te intreb daca prin" suturi" intelegi ca arcurile sunt la maxim comprimate si amortizoarlele si-au consumat intreaga cursa, sau arcurile sunt tari si transmit denivelarile prin "suturi". Cand sunt singur, astfel de suturi primesc doar cand amortizoarele sunt reglate pe prima pozitie si dau in gropi. Daca le reglez pe ultima, comprimate la maxim, mai am parte de acest tratament doar cand am pasager, si doar la denivelari nasoale.
  7. Sportsterul este cumparat de aici, nou, in decembrie 2008 si inmatriculat in februarie 2009. L-am adus acasa in decembrie, neinmatriculat, cu promisiunea ca-l omologheaza ei intre timp. Dupa doua luni au venit la mine, au luat motocicleta la RAR si mi-au adus-o inapoi! Intre timp facusem 150 km. Deocamdata planuiesc niste escapade prin zona. Un drum interesant l-am gasit intre Valeni (dreapta la benzinaria petrom) si Apostolache, dupa care ies iar in dn, la Magurele. Asfalt electoral, cam incalcit pe unele zone, dar de parcurs. Cand ne-om linisti un pic facem si schimbul. Daca nu suntem multumiti revenim la setarile din fabrica. Apropo de modificari, eram nemultumit de lumina de la motor si am instalat un xenon cu lupa in far. Arata foarte bine zic eu, dar si altii, lumineaza mai bine, dar mi-a cam dat peste cap alarma, trebuie sa mai pun odata contactul ca sa taca. O sa pun si niste poze cand m-oi lamuri cum (nici n-am incercat si nici n-am facut poze deocamdata). Cu soferii defecti nu-ti mai bate capul. Sunt la fel de cretini si cand conducem masina dar probabil nu ne ambalam, ca ne stim mai in siguranta si, pana la urma, de la egal la egal. Ce m-a speriat pe mine de curand a fost un motociclist (cuvant urat). Veneam de la Bucuresti, cu masina cu remorca, si un baiat pe un hornet, cred, trece pe banda din dreapta, intra in scurt intre noi si masina din fata si franeaza tare. Nu conduceam eu, dar cel de la volan reuseste cu greu, la doar cativa centimetri de curu prostului sa franeze, fara s-al atinga. Se lasa baiatul iar in dreapta noastra ridica viziera si incepe sa zica ceva si sa injure! Nu stiu ce l-o fi deranjat, ca nu i-am facut culoar sa se duca, parca zicea ceva si de remorca, poate nu mergeau stopurile, n-are importanta. N-are importanta nici macar daca-l sicanam sau il inghesuiam, oricum trebuie sa fi idiot sa-ti pui viata in pericol in asa fel. Cred ca-l incalzea tare in cosciug sa stie ca ne-a facut-o, ca noi am fost de vina ca l-am lovit! Eu ignor cat pot retardatii, din orice tabara. Duminica o sa fiu pe traseul indicat.
  8. Foarte interesanta experienta ta cu brontozaurul! O traiesc si eu, cam odata pe saptamana, cu un sportster 883 din 2009. Am 10700 km si cred ca a fost cumparata cam in acelasi timp cu a ta. Tot (aproape tot) ce ai scris, reflecta mai mult decat bine relatia cu un astfel de motor. Toate intrebarile , nedumeririle, bucuriile, le-am trait si eu si inca le traiesc alaturi de relicva. Vorba fratelui meu: motocicleta n-ai de ce sa o schimbi, ca nu se demodeaza, merita tinuta, mai ales ca e veche de noua! Oricum, te felicit pt felul in care ai surprins si mai ales cum ai spus ce am simtit si eu, si noi in general, ai facut-o foarte bine. Apropo, nu vrei sa facem schimb de amortizoare? Te plangeai la un moment dat ca e prea joasa iar eu ma plang ca e prea saltata!
×
×
  • Creează nouă...