Sari la conținut

Viorel Balmez

Membru
  • Număr conținut

    90
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Focsani
  • Motocicleta
    IJ
  • Numar Moto
    VN

Vizitatori Recenți Profil

393 citiri profil

Viorel Balmez's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Intre timp am aflat ca este cota 1
  2. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    O rugaminte. Am masurat pistonul la Ij-ul din '61 (s-a spart fusta) si are 72.5 mm. Ce cota este? Sa vad si unde gasesc, eventual complet cu segmenti. Multumesc!
  3. Ok, o sa dau si eu cu silicon. Poate prin targ in Vitan sa gasim ceara, sa trec intr-o zi. Mersi.
  4. Am mers toata vara prin Bucuresti. Poate de la anul, sa ies un pic si in afara, inca ma consider incepator. Cert este ca Planeta se dovedeste a fi o moto de exceptie/foarte fiabila. Avea mici probleme cand am cumparat-o. Prima data dupa ce am luat-o, am reparat carburatorul (dupa carte), am reglat aprinderea, am pus un filtru suplimentar de benzina, cu ajutorul lui Laurentiu (Lolo) i-am gasit capace la carburatie si acum are o linie frumoasa. Momentan o pregatesc de iarna, am dat cu ulei pe roti, aripi, cam tot ce este nichelat si incerc sa o protejez sa trecem si de iarna asta (din pacate neavand garaj, sta in spatele lui trabi). P.S. Ma gandesc ca mai bine sa fie atasul usor, nu te trage foarte tare. Eu cel putin simt o schimbare destul de mare cand merg cu IJ-ul lui tataie (un atas serios cu tabla de tanc).
  5. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Nici eu nu am avut initial parbriz si nu a fost nici o problema la RAR sau ITP. P.S. Mai demult, un nene tinichigiu, m-a invatat sa ung rotile (cercurile/spitele ), cu ulei. In timp, rugina va disparea. Problema insa va ramane, va rugini imediat ce nu vei mai avea grija sa ungi. In rest sunt ateliere de cromat/nichelat.
  6. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Ma gandesc ca nu se schimba unghiul fata de atas. Asa ca nu vad de ce sa nu mearga. Eu le am pe 19 pe toate.
  7. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Asa este. La Focsani, am luat fara mari probleme ITP-ul (drept este, ca inginerul era un bun cunoscator al comunistelor). In schimb in Bucuresti (undeva in capatul Bd. Timisoara), au testat franele cu pedometru (in parcurs, prin curte, pe o alee). Nu va pot spune ce frane au tras prin curtea aia pana au iesit cum trebuie pe calculatorul ala de mana (pedometrul prins pe picior, se mergea cu minim 40 Km/ora, inconjurati de fire, se frana brusc, motocicleta cu atas zbura sanie 3-4 m, apoi repetam ca nu dadea nu stiu ce indicatori).
  8. La ITP, se face poza. Daca atasul este trecut in C.I., atunci este obligatoriu sa existe la verificare.
  9. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Dar nu se gasesc pistoane la alta cota majorata (intreb ca nu stiu)? Daca ar fi asa, alezezi cilindrul la urmatoarea cota.
  10. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Da, cred ca am incurcat borcanele. Nu stiam ca sunt doua ambielaje. Am crezut ca este unul singur cu doua biele.
  11. Viorel Balmez

    Ij (izh)

    Un mecanic nu are SDV-urile necesare. Cel mai bine, mergi sa-ti masoare setul la un atelier specializat in alezari/honuiri. Cat priveste ambielajul (cel cu doua biele), am inteles si eu de la colegi ca in timp se dezechilibreaza. Trebuie sa gasesti o solutie sa-l ''intepenesti'' bine. Axul intra fretat pe maneton. Se pare ca nu au fost bine calculate cotele sau materialele folosite nu au fost tratate corespunzator. Solutia ar fi sa faci tu un bolt tratat (masurat in asa fel incat presat sa nu se mai deplaseze). Ma gandesc, ca alta solutie (nu este ''inginereasca''), ar fi doua/trei puncte de sudura la maneton/ax, astfel impiedicand deplasarea axului in maneton.
  12. @cristi74. Cu placere. Vezi ca inspectorul are o Jawa si este un vechi motociclist. Asa ca fara probleme, cunoaste mobrele noastre ce fac si ce pot ele. Nu te freaca fara rost Poate primesc un sfat unde pot sa merg si in Bucuresti. In august urmeaza motoreta mea. Mersi.
×
×
  • Creează nouă...