Sari la conținut

nelutzu_1981

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nelutzu_1981

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    satu mare
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    yamaha yzf 600 r thundercat a.f. 2000
  • Numar Moto
    sm

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki bandit, kawasaki zxr

Vizitatori Recenți Profil

287 citiri profil

nelutzu_1981's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac.
  2. thank to all. mi-am rezolvat problema cu unul adus de la dezmembrari, ca nou nu s-a gasit pe stoc nici in germania si cel care a mers sa imi aduca a stat doar 2 zile si nu a putut face comanda. sper doar sa ma tina ceva vreme...
  3. Am shi io un Suzuki Bandit de 400 cc naked. Este posibila fabricarea unei carene full ca la cele sport pentru moto meu? inclusiv la far. Ai mai facut sau vazut la careva? Tot 400 eur costa?
  4. Am si eu un Bandit de 400 de vreo trei luni, si e prima mea motocicleta. Are doar 56 cai da eu sunt foarte multumit de ea. E foarte manevrabila, sportiva, super pentru traficul din oras. In concluzie, sunt foarte multumit de ea. Parerea mea e sa probezi una, sa vezi ce stie una de 400 si dupa aia sa te mai gandesti daca vrei una mai mare. Eventual iti iei una de 600, da cea de 1200 mi se pare torusi prea mare. e confortabila si la drum intins, si probleme cu inaltimea nu cred ca o sa ai. Eu am 1,80 si stau bine in sa, fara probleme.
  5. Acuma cativa ani am avut si eu un Piaggio Ciao, pe curea. Parerea mea e ca daca vrei sa-l faci sa mearga mai tare cea mai simpla solutie e sa ii schimbi rotita de pe ax de la roata din spate, sa pui una mai mica, si implicit trebuie ori sa intinzi cureaua, ori sa pui una mai mica, daca nu merge cu intinsul, asa cum a spus cineva mai sus. Numai ca, dupa ce faci aceasta operatiune nu vei mai avea acelasi demaraj, care la cele cu curea este destul de bunicel. Adik iti va scadea puterea demarajului, da de mers iti va merge mai tare, dupa ce prinde viteza... mai poti gauri si toba putin, operatiune neindicata si in plus face si un zgomot mai ceva ca o toba sport... cam atat am facut la cea pe care am avut-o eu. bafta
  6. thank tuturor... astept sa vad daca reusesc sa dau de vreunul mai priceput ca mine in motoare, ca un mecanic moto e greu sa gasesc prin zona (satu mare). Sper ca la sfaturile voastre de pe forum sa imi depisteze el problema. ca eu sunt cam paralel si nu ma descurc singur... si nu stiu sa urmaresc toate detaliile de care mi-ati pomenit. O sa va tin la curent cu problema mea, si dupa ce o depistez sper sa o pot si rezolva.
  7. merci tuturor... o sa incerc si eu azi testul asta.
  8. si ce e de facut in aceste cazuri? mai e vreo speranta pentru motocicleta mea de a redeveni ok?
  9. Si daca e stramb cadrul cum imi dau seama? ca nu e sesizabil la ochi... si nealinierea asta fata-spate e atunci cand nu sunt rotile pe aceeasi traiectorie? testul ala cu trecutul prin balta cu apa recomandat DCSAN20 la asta se refera? daca urmele lasate de cauciucurile umede pe asfalt nu se suprapun ce-i de facut? inca nu am incercat ca nu este nici o balta cu apa, da cred ca o sa arunc eu zilele astea o galeata de apa pe asfalt...
  10. Si daca am ghinionul sa fie cadrul stramb sau daca nu e aliniata fata cu spatele am vreo sansa sa o fac din nou ok? sau e mai bine sa o vand si sa imi iau alta? Cu rulmentii nu stiu ce sa zic... pe loc nu simt nimica, nu agata nicaieri. Da ai dreptate ca nu imi vine sa merg mai tare de 70-80. Daca ii desfac si au joc astia sunt de vina? Si sunt rulmenti speciali sau pot gasi aici in tara? poate se folosesc si la alte masinarii rulmenti de aceeasi dimensiune. sau nu e recomandabil?
  11. de unde stiu daca banditul meu de 400 e model european sau japonez? mi-a spus careva ca probabil dupa numarul de identificare. Al meu e GK75B10**** sau seria cartii de identitate E579***. Imi poate spune cineva dupa aceste numere de identificare daca motorul meu e model european sau japonez? se gaseste undeva un tabel cu coduri pentru a putea depista ce model e? unde a fost fabricata?
  12. merci de sfaturi. bineinteles o sa le incerc pe toate sa vad care-i baiu ca ma dispera deja... da marea mea problema nu e faptul ca trage intr-o parte, ca si daca e asa, e foarte putin sesizabil. Ceea ce ma dispera e faptul ca la viteza mare nu pot vira la stanga, parca s-ar bloca ghidonul intre anumite puncte: inainte sau la dreapta. miscarea ghidonului merge perfect de la maxima dreapta si pana inainte da la stanga nu vrea sa o ia... posibil sa fie indoit ghidonul mai tare spre o parte, da tot nu imi explic de ce nu pot lua virajul la stanga chiar daca e asa. e posibil sa agate undeva? da daca e asa de ce nu o face si la viteze mici? sau pe loc? cauciucurile sunt bune, nu sunt uzate intr-o parte. Cu spatele nu am probleme, inafara de faptul ca e mai usor decat la altele, da asa e la toate banditurile cred, e si o motocicleta scurta...
×
×
  • Creează nouă...