Sari la conținut

V a L y O

Membru
  • Număr conținut

    404
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    valyo00

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    BMW F650 GS 04
  • Numar Moto
    FVV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso MX 96

Vizitatori Recenți Profil

1.605 citiri profil

V a L y O's Achievements

  1. La reprezentanta mi-au spus ca nu exista kit de reparatie, imi pot aduce doar etrier complet. Din ce am mai cautat, etrierii fata ar fi de 32mm si 34mm, am gasit ceva ce cred ca ar fi compatibil (BRA31631), dar ar trebui sa desfac etrierul si sa masor pistonul. Numai ca astia zic ca e posibil sa faci buba daca desfaci jucaria: https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=BRA31631
  2. Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc.
  3. Salut. Daca aveti nevoie sa va faceti un set de roti pentru enduro, am vechile roti de dat. Am postat aici poze: Multumesc.
  4. Nici nu mi-a trecut prin cap sa folosesc tubulara pentru bujii. Multumesc de pont. Din pacate nu am posibilitatea sa le vopsesc, am zis 70 lei sa pot sa acopar cheltuielile cu transportul, in cazul in care cumparatorul nu e din Bucuresti. Detaliile despre setari le poti vedea in pozele atasate.
  5. Dupa mai multe incercari, mi-am printat 3D ornamentele laterale. Varianta finala e fara cei trei pini, ornamentele le voi lipi cu dublu adeziv (Bison Car Tape). Straturile au grosimea de 0,12mm, materialul folosit e PETG. Brutul a iesit acceptabil (unele culori ascund bine liniile straturilor, altele, nu prea), dar am vrut sa vad si cum ies vopsite. Le-am luat cateva minute cu smirghel de 400 pana nu s-au mai simtit rizurile la atingere, plastic primer si acum astept sa se usuce sa vad daca mai trebuie un strat de primer sau dau direct vopsea. Daca mai vrea cineva, pot printa setul de 4 cu 70lei (gri, rosu, galben, negru, alb, verde sau albastru). Mai am in plan capacele carenelor spate si cheia pentru busonul de ulei.
  6. Pentru cine are nevoie, donez doua camere noi. De preferat in Bucuresti.
  7. Acum se incalta/descalta la vulcanizare. Jantele astea sunt tubeless.
  8. An 2004, este fosta motocicleta a lui "george13" Poate intereseaza pe cineva: rotile sunt de la un G650 GS 2010 - 2015 (pe realoem apare ca R13 G650 GS 11 0188/0189), cumparate de pe boonstraparts.com (350euro +18euro transport, livrate in 5zile, la usa, prin DHL). La rotile de aliaj am schimbat rulmentii, simeringurile si suruburile pentru discul de frana fata. De pe rotile vechi am mutat discurile de frana, suruburile pentru discul spate (le schimbasem acum 2luni), inelele de ABS si suruburile pentru inelul spate, distantierii, ansamblul pinionului spate (sprocket carrier), tampoanele de cauciuc si cauciucurile. Toate s-au potrivit 1 la 1. In total: 2350lei
  9. Pentru cine mai vrea dvd-ul: https://www.dropbox.com/sh/2wcsbh42dtq44yu/AADvLFDGPk7z8b2IIbbKH-Tra?dl=0 In alta ordine de idei, m-am saturat sa tot schimb camere, asa ca azi mi-am facut damblaua si am montat roti de G650 GS pe F-ul meu. S-au potrivit la fix, fara a fi nevoie de modificari. Urmeaza sa-mi printez 3D ornamentele de pe rezervor, sa-mi caut/gasesc aripa spate completa si sa prelungesc aripa fata.
  10. Nenea asta zice mai multe: https://www.youtube.com/user/royaljordanian/search?query=zero
  11. Si eu o recomand ca prima motocicleta, dar sa fie pe injectie, 8 ani am calarit un Pegaso din '96.
  12. Am trecut azi pe la Bavaria sa comand suruburile pentru discul de frana spate si am primit cadou un DVD, din 2004. Poate va intereseaza. https://www.dropbox.com/sh/sl8hairopd56e8g/AADXAkpR2Pm-zhifX8Kqmtwea?dl=0
  13. Din pacate o sa am nevoie. Saptamana viitoare urmeaza sa dau comanda ca sa schimb actuatorul.
  14. Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.
×
×
  • Creează nouă...