Sari la conținut

atw

Super Membru
  • Număr conținut

    839
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti - Titan
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 1000 2014
  • Club
    << Grupu` de la 8 >>

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kymco Filly 50, SYM Bullet 125, Suzuki LS650 Savage, Suzuki DL650A V-Strom, Suzuki DL1000A V-Strom

atw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Latimea ghidonului in specificatii e 865mm, iar daca masori pe poza aia cu motorul vazut de sus, gentile par sa aiba cam 774mm. Oricum, sunt clar mai inguste decat ghidonul, iar asta ajuta mult in trafic. Abia astept sa apara asta nou si la noi, intre timp bag la pusculita.
  2. Eu zic sa te apuci sa proiectezi unele pentru V-Stromul nou, care sa stea lipite de motor, ca alea originale:
  3. Lungimea cablurilor e in general irelevanta, un cablu suficient de gros are o rezistenta infima, chiar si la cativa metri lungime. Dar contactele de la butonul de pornire (la modelele mai noi, care taie farurile cand dai la demaror), sau de la comutatorul de faruri, la primul DL1000, se pot oxida, mai ales ca sunt intr-un loc destul de expus, si poate sa apara o mica rezistenta, suficient cat sa-ti manance cativa wati. Zic si eu
  4. Inca doua review-uri: http://www.ridermagazine.com/top-stories/2014-suzuki-v-strom-1000-abs-ridden-rated.htm/ http://www.motorcycledaily.com/2014/01/md-ride-review-2014-suzuki-v-strom-1000/
  5. Uite aici:http://www.suzukibulletin.co.uk/2014/01/24/v-strom-availability-and-service-intervals-announced/
  6. Merci de pont, tocmai mi-am luat si eu o pereche, si sunt multumit. Am putut sa merg la 0 grade fara sa-mi intepeneasca mainile, si fara sa mai trebuiasca sa le tin 5 minute in apa calda cand am ajuns acasa Fiecare manusa are 2 acumulatori de 3.7V/2600mAh (9.62Wh). Incarcatorul scoate 4.1V la 1A (incarca ambele manusi simultan). Daca esti suficient de masochist sa mergi mai mult de cateva ore la temperaturi din astea, se poate adapta (sau face) un alimentator.
  7. Bogdan, cred ca ai dreptate, s-ar putea sa fie doar afisajul. Desi ala ar trebui sa aiba cel putin 9-10 fire, nu-mi dau seama din poza cate are. Oricum, face cam 5-10 lei daca e asa.
  8. Dupa numarul de fire, pare un indicator din ala care se conectează la vitezometru si turometru si calculeaza treapta in functie de ele, dar nu functioneaza cu ambreiajul tras. V-Stromul are un senzor in cutia de viteze, si se gasesc indicatoare care se conectează direct la el, si functioneaza mai bine (vezi GI Pro DS).
  9. Ia uitati ce am gasit: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.i2o.Suzukivstrom1000absar E un model 3D pt noul VStrom 1000. Functioneaza in doua moduri: model 3D normal (360° view), sau "augmented reality" - tiparesti "tinta" pe o foaie de hartie sau o afisezi pe un alt telefon/tableta, dupa care te plimbi cu telefonul in jurul ei si vezi modelul 3D in detaliu, din aproape orice unghi/directie, ba chiar poti sa vezi si in interior un pic. Exista si o aplicatie iOS.
  10. Ala e un site romanesc, al unui nene care citeste si el articole de pe net si isi da cu parerea, ca si noi. Doar ca face conversiile dupa ureche Intr-adevar, in Anglia s-a anuntat ca o sa fie "in jur de 10000 de lire", nenea asta a bagat 10000 de lire pe google si i-a dat 11800 de euro. Asta nu inseamna ca exact atat o sa fie la noi. La fel si cu consumul, 59mpg a aparut pe un site englezesc (deci in galoane britanice), dar nenea asta nu s-a prins cand a facut conversia. "Jurnalistii" lu' peste
  11. Eu, dar la primavara! Pana atunci, uite asta (nu stiu daca mai e valabil): http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-v-strom-din-2007-535121.html
  12. Pai "afacerea" e ca totusi, chiar si la 12000, tot ar fi mai ieftina ca alea de care zici tu cu cel putin 2500-3000 de euro, ba chiar mai mult (4-5-7000, in unele cazuri). Sigur, mai apar si reduceri din cand in cand, dar vorbesc de preturile standard. Asa intotdeauna poti sa zici ca mai pui "ceva" in plus si iti iei ceva "mai bun", depinde de tine unde te situezi, pana unde esti dispus sa mergi si daca chiar merita diferenta. Si nu e vorba doar de bani, depinde si de experienta, asteptari, stil de mers, stil de viata, etc. Plus ca alea mai scumpe nu au numai avantaje. Eu unul, de exemplu, nu mi-as lua Crosstourer nici daca ar fi 5000 de euro, pur si simplu nu vreau o balena pe roti de 280kg. Oricat ar zice unii ca "in mers nu se simte greutatea", nu e chiar asa. Nu mi-as lua nici Multistrada, daca ar fi singura mea motocicleta, pt ca nu mi se pare ok pt touring. Am mers un pic pe ea, e super-fun, dar nu ma vad facand 5-600km pe zi cateva zile la rand pe ea, cum am facut pe V-Strom. In momentul de fata chiar nu am nevoie de 120-150CP. Cu 100 de cai si 100Nm la 4000rpm V-Stromul asta nou ar fi suficient de "racheta" pt mine. La fel, nu simt nevoia de jante spitate, n-am avut nicio problema pana acum cu jantele turnate, n-am planificat un drum pana la Magadan in urmatorii 5 ani, si nici nu ma dau cu vaca de 200 si ceva de kile pe crestele muntilor. Si ca sa o luam altfel - V-Stromul vechi de 1000 era in jur de 9000 ultima oara cand s-a vandut, din cate tin eu minte, si era considerat un pret relativ bun. Asta nou e clar mai bun - ABS, controlul tractiunii, furca inversata complet reglabila, cuplu mai bun, consum mai mic, greutate mai mica, bord complet - iti afiseaza de toate, mai putin presiunea in pneuri, prognoza meteo si cursul euro-dolar Merita 2-3000 de euro in plus? Pentru unii da, pentru unii nu. In fine, fiecare cu ale lui. Bine ca nu avem toti aceleasi gusturi ca ne-am plictisi. Hai sa asteptam pretul final!
  13. De obicei asa e, dar uite ca DL650 nou in UK e 6900GBP, chel, adica 8200EUR. La noi e 8400EUR. 10000GBP ar veni cam 11900EUR. P.S. Pardon, am mintit - DL650 e 6900 cu reducerea de 800 de lire, pretul intreg ar fi 7700GBP, adica 9150EUR, deci mai scump ca la noi. https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles/motorcycles/adventure-sports-touring/ In fine... sa speram ca se anunta pretul cat mai repede si ca o sa fie rezonabil, mai ales la noi
×
×
  • Creează nouă...