Se strang foarte usor la simt daca stii cat e simtul ala. Orice mecanic care a facut o scoala sau macar cursuri de mecanica moto (apropos de explicatiile stiintifice gasite pe net) stie ca exista si alt mod de a verica cat de corect e stransa piulita de la jugul inferior. E suficient un dinamometru (aparat de masurat forta sau momentul fortei nu cat de mult tii sau nu cu Dinamo :))) ) sa vezi cat de tare e stransa.
Problema e ca sunt cu "G". Adica special pentru bemve f850gs. Au o forma mai diferita fata de alea normale si au si taloanele mai tari. Probabil nu o sa simta el cine stie ce direct cu ele, dar o sa simta daca probeaza cu alea normle.
Cafelele astea facute la noi si prajite putin sunt excelente la gust dar au o mare problema: sunt extrem de acide si dupa o perioada oarecare te cam rup la stomac si trebuie sa treci iar o perioada pe prajire clasica.
Tinand cont de calitatea cafelei pe care sunt nevoit sa o beau prin calatorii, am gasit solutia de compromis. Imi iau cafeaua cu mine si mi-o prepar singur:
https://www.wacaco.com/pages/nanopresso
Iese o cafea chiar civizilata fata de zeama de ciorapi de prin benzinarii sau diferitele cazari.
Ai ce sa ii faci, ii tufi in gura. Nu e vina ta ca peretii sunt de rigips. :))))
Terminati cu stresul inutil. E un amarat de navigator. Poti lua curent de oriunde e sub cheie ca nu consuma mult si nu da probleme. Chiar si de la pozitie poti lua.
Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani.
Nu e greu dar trebuie sa ai ceva cunostinte mecanice altfel riscul sa gresesti e mare mai ales ca e din grafit si se poate strica usor. Si greseala se plateste in apa in ulei.