Sari la conținut

lambda_dryver

Membru
  • Număr conținut

    113
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda Hornet '14

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR600F3 '96

lambda_dryver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare. Ma bate gândul sa montez un stop cu semnalizari integrate pe a mea Hornet CB600FA PC41 Facelift și, vorbind cu un vânzător de pe eBay, acesta mi-a spus ca exista riscul ca, fiind model de EU cu ABS, in urma montajului sa-mi apăra erori in bord de la ABS. S-a confruntat cineva cu o astfel de problema pana acum? Mulțumesc anticipat!
  2. Mie chiar mi-au placut clipurile, dar, sincer, preponderent primul. Subscribed pe YT . Keep it up!
  3. Daca tot se discuta Off-Topic despre anvelope, a testat cineva Michelin Pilot Power 3 pe Hornet? Pareri? Din ce scrie pe site-ul oficial, ar avea si 2CT inclus...
  4. Revin si eu cu completari privind eliberarea Certificatului ANAF de persoana fizica NEplatitoare de TVA. Am purces azi dimineata la sediul ANAF pentru a obtine certificatul, am ajuns la ora 08:00, programul incepand la ora 08:30. Evident, desi am fost prima persoana in fata usii, am intrat ultimul . Deh, persoanele in varsta au prioritate! Cu toate acestea, la biroul unde aveam treaba, eram singurul la coada. Este nevoie "la dosar" de urmatoarele acte: - copie dupa C.I, - copie dupa factura originala, - copie dupa traducerea autorizata a facturii originale, - copie dupa talonul original, - copie dupa traducerea autorizata a talonului original, - copie dupa CIV, - declaratie pe proprie raspundere in care se specifica kilometrii autovehicului la momentul cumpararii, data cumpararii si datele de identificare ale acestuia, - cerere eliberare Certificat ANAF de Persoana Fizica Neplatitoare de TVA pentru inmatricularea unui autovehicul. Certificatul se elibereaza, in mod normal, in 5 zile lucratoare de la data depunerii dosarului, dar, nefiind coada, in cazul meu, se va elibera in maximum 2 zile lucratoare. Multumesc pentru ajutor si sper sa fie de ajutor si postarea mea.
  5. @XaeL -> Jos palaria, man! Ar trebui sa iti dea astia de la PMB un bonus pentru fiecare motociclist ajutat, ca ei mai mult stau degeaba ) . Multumesc mult pentru ajutor!
  6. Curiozitate: aceasta adeverinta de la ANAF este ceruta in functie de cheful functionarului? Intreb deoarece maine aveam de gand sa ajung la Adm. Taxe si Impozite de pe langa PMB si pe site-ul acestora nu este mentionata niciunde...
  7. Am rezolvat pana la urma problema de mai sus... Dupa ce am schimbat releul si facea la fel, m-am apucat sa verific temeinic tot circuitul de semnalizare si am descoperit ca un fir de la unul din semnale era dezlipit si facea cateodata contact cum trebuie, cateodata facea scurt in semnal si nu se mai aprindea niciunul... Am dat releul inapoi si am cumparat un set de semnale noi, inlocuit semnalul cu probleme si acum merge perfect. Multumesc oricum pentru sfaturi!
  8. Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam...
  9. Va multumesc amandurora pentru sfaturi! O sa verific, pe cat pot, intregul traseu al cablajului dupa lucruri suspecte. Acum, dupa ce a mentionat @john17 treaba cu butonul de avarii, mi-am dat seama ca atunci cand am facut revizia, am strans si cablul de acceleratie la maneta, lucru ce a necesitat demontarea manetei, inclusiv butonul de avarii. Ma gandesc ca poate nu a fost conectat cablul cum trebuie la remontare. Verific si releul de incarcare ca sa fiu sigur. Revin cu completari/rezolvare dupa. Multumesc inca o data! » Post actualizat in 24 Apr 2017 14:27 Revin cu rezolvarea problemei de mai sus. Am schimbat releul de semnalizare, de proba, si problema se manifesta identic asa ca am reluat verificarea temeinica a intregului sistem si cablajul afferent si, pana la urma, am vazut ca unul din semnale facea figure, in sensul ca se aprindea, mergea si, ulterior, nu se mai aprindea. L-am desfacut si am vazut ca cablul de alimentare era dezlipit de pe placuta de integrate si cateodata facea contact cum trebuie, cateodata se deplasa si facea scurt cu masa, observand ca fix cand intra in scurt, nu mai mergea semnalizarea deloc. Am schimbat setul de semnale de pe spate si acum merge fara probleme. Multumesc mult pentru sfaturi si ajutor! P.S: Mergand pe cablaje, am gasit ca, cel putin la modelul meu, mai este o siguranta dedicata doar semnalizarii, diferita de cea de semnalizare din cutia de sigurante principala, amplasata mai inspre codita. Siguranta respectiva, desi nu era arsa, era destul de afumata, asa ca le-am schimbat preventiv pe amandoua cu unele noi pentur a fi sigur.
  10. Postez si aici in speranta unui raspuns, fiind totodata si legat de subiectul topicului: De doua zile am intampinat o problema la Hornet - ramas fara semnale. Problema s-a manifestat in felul urmator -> pornit motor - semnale&avarii functionale, plimbat 15-20 min - semnale&avarii inca merg, dupa inca aprox. 5 min. - semnale&avarii NU mai merg deloc. Mentiuni: motor cumparat cu semnale schimbate, cu LED, tip China. Din cunostiintele mele de electronica, butonul de semnale fiind diferit de cel de avarii (unul e pe stanga, celalalt este pe dreapta), problema nu ar fi la actionare. Am verificat siguranta de 10A care este pentru semnale, far, stop si bord si este in regula, lucru confirmat si de faptul ca doar semnalele&avariile nu merg, stopul, farul si bordul mergand fara problem... In plus, cred eu ca am reusit sa si identific amplasarea releului de semnalizare - sub sa, si aceasta nu da niciun semnal acustic la actionarea semnalizarii, lucru care ma face sa inclin ca releul ar fi de vina... Totusi, de ce functioneaza sporadic? Cand functioneaza, nu clipeste mai rapid sau ramane semnalizarea aprinsa permanent. Este releul problema? Poate fi altceva? Ce alte verificari, investigatii as mai putea face pentru a identifica sigur problema? Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat!
  11. Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema... Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat!
  12. Intr-un final, am reusit cu romasig.ro! Multumesc pentru sugestii @Xael si @nano!
  13. O sa incerc si la romasig.ro. Sunt, cred, singurii la care n-am incercat in Online . Multam!
  14. Nu, am o motoreta radiata din circulatie in Franta, cu talon de FR pe care scrie ca este radiata si factura de achizitie. Atat. Nu am asigurare in alta tara si nici numere (valide, expirate sau de alta natura). Voiam sa-i fac RCA ca sa scot numere rosii si sa ma prezint la RAR, dar astia nu vor sa-mi ia banii ...
  15. Multumesc pentru raspunsuri! Problema nu este ca mi s-ar cere obligatoriu la RAR o polita RCA valabila ci ca vreau sa ajung la RAR pe motor, cu numere rosii, iar pentru a scoate numere rosii, am nevoie de RCA valabil, iar firmele de asigurari nu "mai risca" sa emita RCA fara a avea obligatoriu CIV si dovada inscrierii autovehicului la organul fiscal. Partea cu CIV-ul am reusit sa o evit prin introducerea unei valori de tipul 0xxxxx, dar dovada transcrierii nu am de unde sa o am decat dupa ce am obtinut CIV si inscris-o la Adm. Fiscala... Inclusiv mai multi brokeri mi-au spus ca singura varianta ramane transportul pe platforma, lucru care mi se pare inadmisibil! Motivarea lor a fost ca s-a schimbat un pic procedura ASF-ului si au introdus cateva clauze noi pentru RCA In Vederea Inmatricularii care, practic, din punctul meu de vedere, scot din uz numerele provizorii deoarece devin inutile si, in acelasi timp, imposibil de obtinut. Atasez unul din raspunsurile primite: Stimate client, Daca nu ati demarat procesul de inmatriculare inseamna ca detineti un vehicul inmatriculat in alta tara iar in acest caz nu aveti un vehicul ce poate fi asigurat in Romania. Pana sa ajungeti sa solicitati incheierea unei asigurari RCA trebuie sa parcurgeti toti pasii intermediari si anume sa obtineti CIV-ul de la RAR, cu CIV-ul si cu dovada de achizitie a vehiculului sa mergeti la organul fiscal si sa luati in evidenta vehiculul si abia apoi sa incheiati asigurarea RCA. In cazul in care plasati o comanda RCA in vederea inmatricularii va vom solicita dovada demararii procesului de inmatricularii iar documentele sunt mentionate in pagina https://www.rcapedia.ro/asigurare-rca-inmatriculare-transcriere/#2
×
×
  • Creează nouă...