Sari la conținut

seby_mf

Super Membru
  • Număr conținut

    1.489
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    seby_zexxeru

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta/Tulcea
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 450 EXC,Yamaha TT600E
  • Numar Moto
    NU E
  • Club
    Costel Reising

Informații profil

  • Motociclete detinute
    RS125,TT
  • Interests
    Sunt interesat de....femei,motoare,bautura,femei,motoare,bautura etc

Vizitatori Recenți Profil

1.613 citiri profil

seby_mf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. De cand este exc450 cross? In legatura cu ambreiajul...ia niste lichid si o surubelnita dupa tine si cand te lasa pe coclau mai completezi...amorsezi...si pleci mai departe.daca nu ai scurgeri de lichid vizibile mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa investesti intr-un cilindru receptor si pistonas. Este boala specifica ambreiajului asta.
  2. Vand o roata modificata pentru Dnepr pe 16 cu disc. Din ce tin minte avea etrier de dacie adaptat. Cauciucul este aproape nou. Pretul este modic,ca ocupa spatiu degeaba prin subsol, de principiu primul venit-primul servit, predare personala Constanta, Tulcea; trimit si prin posta/curier daca o doreste careva mult de tot. Cine este interesat poate sa dea un telefon 0746.237.534 Sebi.
  3. Nu se compara cu muntele, asta e clar, ai urcari mult mai scurte si de multe ori dai de padure foarte deasa care nu prea iti permite mare lucru, dar gasesti portiuni tehnice destule. Dupa cum am spus, filmuletul e facut in oras, am iesit din bloc si am cautat orice nu contine asfalt. Nu toti sunt la fel de norocosi sa aibe muntele in spatele casei
  4. Da se poate, dar cine este amator de asa ceva? La ture de genul viseaza aia cu vaci de 1200. Noi iesirile le facem in zona Tulcea ca avem dealuri destule si padure la fel, posibilitati de ture sunt destule si ai zone restranse unde se poate face enduro-cross (Cumpana, Adamclisi) sau zone unde se poate face enduro in toata regula si aici este cam exclusiv judetul Tulcea de la zona Babadag-2 Cantoane pana la Macin (Muntii Macinului), toate dealurile alea impadurite pot da de furca chiar si unor enduristi buni, terenul este interesant, zone de pamant cu piatra si piatra multa. Ideea este ca majoritatea avem motoare de 450 pentru ca ai portiuni tehnice combinate cu portiuni de viteza, plus ca mai avem si plaja sau Cheile Dobrogei daca nu vrem sa plecam cu platforma. In general la turele noastre cam ai nevoie de autonomie si toti care au venit cu 2 timpi in loc sa isi ia apa carau benzina. Acum ca sa fiu ontopic DA se face enduro in Dobrogea si, Dobrogea merge pe 4 timpi. Oricine este doritor poate sa dea un PM. PS: scuze pentru calitatea imaginii, majoritatea sunt filmate in oras,
  5. E ducati, eu cam la toate am auzit sa le bata ambreiajul, mai ales cele cu ambreiaj uscat.
  6. Eu ies la enduro nu intru la puscarie. Oricum mersi de sfat. Ideea era ca pe alte motorete: crf sau chiar si pe drz am o pozitie mai relaxata in scarite. cu ktm-ul m-am invatat mai puturos, stau mai mult in sa pentru ca ma deranjaza pozitia in picioare.
  7. Posesor de ktm 450 exc din 2004 inaltime 1.84m, greutate 85 kg, picioare lungi, nu caut nevasta. Problema e ca am cumparat inaltatoare de 30mm si pozitia in picioare este tot chinuita, stau prea aplecat sau cu picioarele usor indoite. Stie cineva ce pot sa fac in privinta asta? chiar si cu inaltatoare de 50mm(daca exista) cred ca tot nu rezolv problema. PS:ghidonul este cel original care este cam drept. Ma gandesc ca la niste inaltatoare prea mari, la cazaturi risc sa stramb pozitia ghidonului rapid de tot.
  8. Foarte misto motorul, am una de vreo 5 ani, nu ma mai dau cu ea de cand am portocala. Duce la de toate, consum OK undeva la 5 mixt, exterior viteza cam 110-120, am mers odata cu 80-90 si am scos sub 4. Piese la motor gasesti. Unele piese care nu se potrivesc de la XT iti vor da mari batai de cap pana le gasesti. La enduro propriu zis...iti trebuie muschi, iti faci treaba dar o sa vrei ceva mai usor si cand o trantesti te cam costa, sar repede plasticele si se rup,nu e facuta pentru asta...dar duce. Am facut orice cu ea, 4 ani a mers in fiecare an cel putin cate o tura de 2000 de km prin tara, zi de zi prin oras si enduro de cate ori se putea. Am facut si reparatii majore: ambielaj, supape, piston si alezat cilindru...si cam atat. Suspensiile foarte bune, trage ca un magar, destul de comoda, mentenanta scazuta, consum cinstit, nasol cu unele piese, merge pe o roata lejer(strica ambreiajul rapid daca o forjezi). Succes cu noua motoreta, sa o stapanesti sanatos.
  9. seby_mf

    Scop atins: BOBBER

    Poti sa ii dai PM: rat_jawa
  10. seby_mf

    Scop atins: BOBBER

    Pana acum, aici nu au prea fost probleme.
  11. Pai in primul rand nu am incercat sa o pornesc dupa asta, am ajuns cu ea la service, am scurs tot uleiul si apa din cilindru, am bagat de 2 ori alt ulei (ieftin) dupa care o porneam cate 5 min sa il circule bine si il schimbam, in total am facut 7 schimburi chiar 8 pana nu l-a mai spumat si am luat toti contactii si i-am curatat si uns si aia a fost. Nu are ce sa se strice, cand umbli cu ea prin ploaie nu intra apa cam pe oriunde? si totusi merge.
  12. 7 schimburi de ulei si a fost totul bine, inca mai merge, fara probleme.
  13. E din decembrie poza dar amintirea inca ramane vie.
  14. subscriu la volanta mai grea, iti da cuplu mai mare si scade din putere.
×
×
  • Creează nouă...