Sari la conținut

portoeter

Membru
  • Număr conținut

    245
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    enduro

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

portoeter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Cred ca a rezolvat omul, da. Daca nu, te contactez. S-a mai oferit un baiat pe privat.
  2. Tipicul "Nu l-am vazut!" Beliti bine ochii, ca astia au orbit cu totii. Riderul ok ok, pe picioarele lui, doar cateva contuzii, aparent. Dar si echipat: geaca, manusi, cizme... » Post actualizat in 22 Mar 2017 22:02 Scopul topicului: 1. Atentionare, prevenire, dastea 2. Daca il stiti vreunul pe baiat si aveti carlig pe masina, PM please. Trebuie sa duca motoreta la politie. Platforma o pun eu la bataie, dar din pacate nu mai am carlig pe masina... Dureaza putin...e totul aici in Sectorul 4.
  3. S-a umplut de conservari si pe aici.... Raus pe forum Club Opel!! P.S.: Pedepse pt OFF-topic nu se mai aplica??? Daca faci naveta si pe vremea asta, iti recomand sa ai in vedere o "paturica" pt scuter, eu inca folosesc scuterul zilnic in oras si ma fereste de ce-i mai rau paturica. Sa iti fie ok si la consum, as merge pe un Piaggio Fly 125 sau Runner 125 4t. Bafta!
  4. Eu nu am nimic impotriva atunci cand vreau sa vand ceva, serios. Daca omul chiar vrea sa vanda si nu are nimic de ascuns, te lasa, fara griji.
  5. Sa presupunem ca este intr-un sat de munte, accesibil doar cu elicopterul. Din moment ce iti cumperi 1000, ma gandesc ca un minim de experienta il ai si poti scoate o bujie. Deci.... baga in ghiozdan un vacumetru ( imprumuta de la cineva ), 4 chei fixe, te-ai urcat in elicopter, cobori acolo, scoti bujia, infiletezi vacumetrul, dai la automat. PRR PRR PRR PRRR si vezi ce iti indica. Inainte de asta te uiti de acasa pe internet ( poate nu ai semnal acolo ) ce compresie ar trebui sa aiba un K1 1000 si compari valorile. Nu te supara ca mai glumesc !!! Spor la treaba!
  6. Super idee. Astept cu nerabdare demararea unui proiect similar si la Bucuresti. M-as inscrie primul.
  7. Mda..no...?! Mor pe mecanicosi din astia de isi dau cu parerea dupa ureche. Pune ceasul pe fiecare cilindru si atunci vezi ce-i acolo cu compresia... Nu e mare inginerie. Decat sa dai banutii pe motoreta si sa bagi dupa sute de euro, mai bine bagi acum 100lei si stii care-i treaba.
  8. PRETURI NOI !!! LICHIDARE STOC !!! Nu mai am loc in dulap de ele Geaca Spyke Symbol Evo textil, noua, masura XS - 300lei Geaca Dainese Yes Waikito din piele naturala, NOUA, masuri 44 si 46 - 330lei 20150718162408892.jpg20150718162429043.jpg20150718162648883.jpg Armura protectie, noua, Acerbis Koerta Lady - 300lei 20150714182653334.jpg20150714182602785.jpg Pantaloni Husqvarna, enduro, noi, masura 30 - 50euro 20150721164544854.jpg20150721164637793.jpg Manusi enduro, cross, supermoto, noi, masuri S si M - 20 euro 20150714183147030.jpg20150714183231139.jpg20150714183359838.jpg20150714183437523.jpg20150714183621874.jpg Locatie: Bucuresti ( trimit si prin curier ) Telefon: 0769.266.803
  9. UPDATE Stoc. Pentru disponibilitate modele pantaloni si manui, sunati-ma, va rog. 0769.266.803 » Post actualizat in 28 Sep 2015 12:14
  10. Combinezon Suomy, divizibil, piele bovina, protectii, slidere, este purtat de mine, are mici semne de uzura, masura 46 - 700lei Pret nou: 600lei Armura protectie, noua, Acerbis Koerta Lady - 400lei Pret nou: 350lei Vezi pozele in postul meu de mai sus.
  11. Casca SHARK S500 Air, noua, masura XS - 100euro Combinezon divizibil, piele bovina, protectii, slidere, este purtat de mine, are mici semne de uzura, masura 46 - 700lei Geaca Dainese Yes Waikito din piele naturala, NOUA, masuri 44 si 46 - 100euro Pentru fetele enduriste si crossiste, am urmatoarele: Armura protectie, noua, Acerbis Koerta Lady - 400lei Pantaloni enduro, cross, noi, masura 30 - 50euro Pantaloni Husqvarna, enduro, noi, masura 30 - 70euro Manusi enduro, cross, supermoto, noi, masuri S si M - 20 euro Locatie: Bucuresti ( trimit si prin curier ) Telefon: 0769.266.803
  12. GSX-F rosu, IF 05 WKU Motociclistul fractura deschisa la un membru inferior, printre altele probabil, insa constient, am vorbit cu el, i-am spus sa astepte nemiscat salvarea si sa nu isi dea casca jos, coopera. L-a preluat un echipaj SMURD de Tip B (prim-ajutor) si l-a dus la Municipal, constient si stabil. Pasagera hemoragie cerebrala, pe burta cu fata in jos, curgea sange din casca.... Avea puls, nu avea alte semne vitale. A fost preluata de o ambulanta de tip C (medic, ambulanta echipata complet). Pe ambulanta o doctorita cu o coordonare deosebita si o pricepere fara dubii, cred ca i-a salvat viata, sper. Au resuscitat-o, au intubat-o si o pregateau pt sala de operatii. Cand au fost gata cu procedurile, au plecat si ei spre Municipal unde ii asteptau doctorii in sala de operatie. Pilotul casca First Bike, pasagera un HJC vechi.... Din primele aparante ( semne pe carosabil,bordura si parapet ), baiatul, a ratat curba. Se vad semne de cauciuc, cum a urcat cu roata fata pe bordura din dreapta, de langa parapet, a franat pe bordura, s-a harjait de parapet (vopsea rosie de pe carena), nu a putut sa o mai controleze deloc, a culcat-o pe partea opusa, pe stanga. VA ROG MULT: Nu mai luati pasager cand nu sunteti stapani pe voi, cand sunteti la inceput si va mai rog sa va cumparati casti bune, noi si sa le strangeti incat sa va incapa maxim 2 degete intre barbie si inchidere. Sanatate si sper sa aud de bine despre cei doi.
  13. ATENTIE! Poate ati vazut zilele acestea pe bikeshop.ro si pe olx.ro un BMW K1200S ("usor accidentat"), pe la Arad, Nadlac mai exact. Omul, se numeste VIKTOR si este un mic-mare escroc. Il anunt ca bat drumul de la Bucuresti, 1200km (dus-intors) sa iau motocicleta si il rog sa fie sincer, sa imi prezinte toate defectele grave ale motocicletei. Ca sa imi demonstreze ca este om serios, imi trimite poze "detaliate", vreo 10 poze, insumand 2MB, imaginati-va cam ce se vedea in poze. Dupa el, partea dreapta era >impecabila< iar pe partea stanga, carena, codita atinsa, maneta ambreiaj si capat ghidon zgariate, suport scarita stanga rupt. Il intreb de foarte multe ori daca suspensia duo-lever este fisurata sau are vreo problema, imi spune sa nu imi fac griji, ca in afara de problemele de ordin estetic, motocicleta este super. Ajung la Nadlac si, bineinteles, surpriza! Duo-lever fisurat si stramb, parghii duo-lever lipsa material rau + strambe, rotile vopsite direct cu cauciucurile pe ele, far aftermarket, lipit cu banda adeziva prin interior, carena dreapta sparta si cu bucati lipsa, disc stanga stramb etc. Ii cer sa merg cu motocicleta, ma informeaza ca merg pe raspunderea mea, ca a montat fata provizoriu. De fapt, nu vroia sa merg cu motocicleta pt ca urma sa am un soc. Am mers cu motocicleta, "pe raspunderea mea": roata fata ovala, motocicleta mergea in toate directiile, dar drept nu, bordul pom de Craciun etc. Mentionez ca ma pricep la motociclete, sunt pasionat de Bmw si ca am fost insotit si de un mecanic competent pe care multi dintre voi il cunoasteti. Mare grija cu acest VIKTOR care aduce toate obositele din Italia, tiganite cu stickere imitiatie carbon, spalate bine si puse pe net. Pentru alte detalii sau discutii, va stau la dispozitie. Detaliile de contact ale "omului" si anunturile sale de pe OLX: Str. Nicolae Balcescu, nr 83, Nadlac bella_motto@yahoo.com 0744811403 http://olx.ro/oferte/user/84uM/ A aparut si motocicleta http://www.tocmai.ro/bmw-k1200s-2006-16511450.html#current_image
  14. 50-100km "la nevoie".....e cam mult. Eu am un exc 200, 2t , inmatriculat, dar avand mousse-uri si fiind 2t, e cam greu sa mergi mult pe asfalt cu el. Orienteaza-te spre 4t 400cmc. Wr-ul de la Yamaha cred ca e ce-ti trebuie tie daca vrei sa mergi atat de mult si pe strada. Cand o sa iesi calumea in teren, o sa iti placa prea mult si o sa te ajute mai mult un 250-300 2t. Inaltimea ta e un avantaj, iar un 2t puternic sau un 450 4t face fata si greutatii tale. Eu am 1.73 - 1.75 si nu ma avantajeaza prea tare inaltimea.
  15. Trebuie sa te hotarasti daca vrei enduro sau enduro-touring. Soft enduro sau Hard enduro. Daca vrei sa urci mobra pe remorca, sa o dai jos la munte si sa te distrezi pe munte, prin padure etc. iti trebuie enduro. Daca vrei sa pleci cu mobra pana la munte si acolo sa intri pe drumuri neasfaltate, ia-ti TTR sau altceva.
×
×
  • Creează nouă...