Jump to content

gabyshor

Super Membru
  • Content Count

    2,744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About gabyshor

  • Rank
    zombie

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Motocicleta
    ktm 690 enduro r, Bmw 1200 Gsa
  • Club
    nici unul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Gpx 750 R, bmw 1150 gs adv 2003

Recent Profile Visitors

2,842 profile views
  1. Vlad, intrebarea era mai mult in gluma, pentru RedRat si upgrade-ul pe care l-a facut el. Stiu diferentele intre oilhead si dohc, stii bine ca te-am batut la cap destul de mult cand am facut trecerea de la 1150 la 1200. Am vrut sa iau lc, dar atunci erau problemele cu furca si am luat gsa din 2011. Poate a ajutat si faptul ca NU am facut inca un test drive cu lc si pot dormi linistit nopatea fara sa ma framant. Nu-mi pare rau, fata de 1150 gsa, pentru mine a fost un salt enorm. Imi place foarte mult lc-ul, dar nu sunt 100% convins ca e ce trebuie pentru mine.
  2. @RedRat sunt si parti pozitive la upgrade-ul asta? Eu am 2011, Gsa, sub 50.000 km, imi place mult Lc, dar nu ma vad schimband in viitorul apropiat. In leg cu pctul 8, din ce stiam eu, bmw schimba senzorii cu totul cand nu-ti mai indica nimic, dar sunt tot felul de tutoriale pe youtube care te invata cum sa-ti schimbi singur bateria in senzori. S-o stapanesti sanatos!
  3. Eu as zice ca e destul de clar. Clar e prea dimineata la tine
  4. Motocicleta s-a vandut. Multumesc frumos pentru gazduire si rog un moderator sa inchida topicul.
  5. Nu e mai simplu sa faci consumu la pompa? Alimentezi si vezi cati km ai facut...
  6. Salut! Vand Ktm 690 Enduro R - an 2012, 8690 km. E la mine din 2015, cumparata la aprox 3200 km, cu gandul la aventuri pe care nu le-am mai avut, din lipsa de timp, acesta fiind si motivul pentru care o vand. Ca si optionale: - Sea de la Seatconcepts Usa, varianta mai inalta (o am si pe cea originala) - https://seatconcepts.com/products/ktm-2008-16-690-smc-enduro-r-tall?rq=yr_2012~mk_ktm~md_690-enduro-r - foarte comoda fata de cea stock - Evacuare LeoVince - Amortizor de ghidon Scotts Usa (cu tot cu inaltator de ghidon) - Suport de bagaje touratech - h
  7. Salut! Scot la vanzare motocicleta... Pur si simplu nu mai merg cu ea si sta in garaj degeaba, anul asta inca n-am scos-o din garaj. Ktm 690 Enduro R, 2012. Am cumparat-o la 3200 km, momentan are 8690 km. Pret 6200 negociabil. - Sea de la Seatconcepts Usa, varianta mai inalta (o am si pe cea originala) - https://seatconcepts.com/products/ktm-2008-16-690-smc-enduro-r-tall?rq=yr_2012~mk_ktm~md_690-enduro-r - Evacuare LeoVince - Amortizor de ghidon Scotts Usa (cu tot cu inaltator de ghidon) - Suport de bagaje touratech - https://shop.touratech.com/pannier-rack-ktm-69
  8. Am dat nr jos de cateva ori, da e aiurea, suportul de nr al masinii nu e grozav (pana acu rezista, nu l-am rupt) si cel de pe suportul de biciclete are niste cleme care nu-s facute sa le freci zilnic...
  9. Multumesc. Inca n-am avut timp sa rezolv, dar e clar acum.
  10. Oricum ar fi, a iesit o poveste faina si multumesc pentru share. Va urmaresc in continuare!
  11. @ vlad > inca n-am avut timp sa ajung pe acolo, nici timp prea mult de bicicleala n-a fost. @silver arrow > Ce si cum faci tu, e fix problema ta si nu ma intereseaza. Nu fac nimic ilegal si nicio "jmecherie", am cerut doar sfaturi de la cei care s-au mai confruntat cu situatia asta. Mie nu mi se pare normal sa tot frec numaru ala dintr-o parte in alta de fiecare data cand vreau sa ies cu bicicleta. Poate tie ti-a facut placere sa tot muti numarul si te-ai bucurat de o economie, eu nu consider 20 lei o suma atat de mare.
×
×
  • Create New...