Sari la conținut

steph

Super Membru
  • Număr conținut

    538
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Magurele
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    1290 SAS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda FMX 650 / BMW F800 GS / 1090 Adventure

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

steph's Achievements

  1. @utzi22 Pentru aparatoarea de spate vezi aici: https://www.powerbronze.co.uk/catalogsearch/advanced/result/?finder_id=1&category_id=2&brand=KTM&model=1290+SUPER+ADVENTURE+S&year=2021 Au o gramada plastice mai mult sau mai putin utile. Eu am luat aparatoarea si o protectie de far. Vezi ca au mai multe. Eu am luat varianta din doua bucati ca sa nu acopar partea aia de aluminiu din centru. Vanueisc ca are rol de racire. Se fac aproape 2 ani de la lansare si Givi & Puig nu au reusit sa scoata toata gama de accesorii. Givi vad ca a mai miscat acum dar Puig doarme.
  2. Cum zicea si limpTA nu-ti bate capul cu trasul dreapta. Ori e de la aliniatul rotii spate, ori de la saraciile alea de Mitasuri. Cine a decis sa pune gunoaiele alea pe mobra asta ar trebui batut in piata publica. Dupa ce am pus cateva mii de km pe ele aproape ca nu imi mai venea sa merg cu mobra asta. Si caramele daca pui tot o sa fie mai bine.
  3. Ca sa iti faci o idee de combinatia de shad sh59x si 36 pentru laterale. Am mers pe mobrele vechi pe givi si sunt mai incantat de shad. Am mai gasit doua.
  4. Nu da banii pe saua de la Powerparts. Am avut la modelul vechi 1090/1290 si a fost geniala. Am luat si pentru modelul nou cu ochii inchisi. Si e groaznica. Efectiv si-au batut joc. E o scandura la fel de obosita ca cea stock. La iarna o sa le sacrific pe cele stock sa incerc o retapitare.
  5. I irelevant. Cand am dat comanda KTM nu anuntase oficial ca scot modl nou. S-a lansat la 3 saptamani dupa. In cazul meu 4 luni in cap. Dar erau deja 3 bucati comandate. Acum, daca e disponibila la fabrica poate sa ajunga si in 2 saptamani. Depinde cum prinzi stoc.
  6. Dupa 55k si aproape 4 ani cu 1090ul cumva stiam la ce sa ma astept. SI oricum nu aveam alternative. GS sau XR au picat din cauza reprezentantelor de la noi iar Multi V4 sarea putin din buget. Si in final dupa ce gasesti oameni misto intr-un loc parca nu iti vine sa faci teste pe banii tai prin alte parti. Relatia cu Dementor a fost tot timpul foarte ok.
  7. L-am comandat pe 4 ianuarie cand nici macar nu era stabilita data lansarii Ghidat de niste poze spion aparute pe advrider. De specificatii sau culoare nici pomeneala.
  8. Informatii calde despre 1290 S.ul nou. Am cam 3000 km cu el dar din pacate nu pot sa-l compar cu `20ul. Eu vin de pe F800 GS > 1090 Adventure. Am un prieten care a avut si SAS-ul 2018 si spune ca e alta motoreta. Poate mai putin brutala insa dar mai legata si mai cizelata. Fata de 1090 clar e altceva. Momentan incantat. Pare mult mai platanta, mai putin vibracioasa si pare ca tolereaza putin mai bine turatiile mici. Dar doar putin. Usor instabila la 200+ chiar si fara Case.uri. Probabil mai am de incercat setari de suspensie. Fara micile apucaturi de model nou pe care le-am avut in 2017 la 1090. Singura dezamagire momentan e saua. Inclusiv cea de la power parts. Care la modelul vechi era de vis. Asta e similara cu cea stock, cu alt design. Imi lasa impresia ca au facut tot posibilul sa adapteze mobra asta si pentru persoanele chalengeuite pe verticala. :)) Cu S1000xr nu am mers. Dupa experienta cu ei de pe vremea GS-ului, imi interzice religia sa mai calc pe la Bavaria. Experienta reconfirmata anul trecut cu un G310r.
  9. Urmeaza sa vina si posesorii de bmw-uri sa spuna ca vor si ei pe linia de tramvai legal. Tu esti serios? Nu au modificat ei legislatia astfel incat sa permita autobuzelor sa mearga pe linie si tu vrei sa ai voie cu partaitoarea? :))
  10. Cand este noua undeva intre 7 si 15% in functie de ce alegi.
  11. Daca confunzi cei 2 cilindri cu motoarele in doi timpi mai bine te duci tot la service pentru schimbul de ulei.
  12. Am impresia ca vorbesc singur. Persoana nevinovata va fi despagubita fie de propriul casco fie de rca-ul vinovatului baut fie de prorpiul rca cu decontare. Urmand ca oricare dintre cele trei sa-l arda pe betiv. Singurul moment cand casco nu despagubeste e atunci cand e propriul casco si esti baut.
  13. O polita CASCO te despagubeste la orice accident indiferent de cate reguli de circulatie ai incalcat si cat esti de vinovat. Totul pana la bautura insa. Daca esti baut poti sa ai si 10 polite casco ca sunt degeaba. RCAul insa il despagubeste pe celalalt urmand ca in cazul in care se dovedeste ca ai tras la masea sa se intoarca impotriva ta. E mai clar acum? https://www.raiffeisenasigurari.ro/media/sfaturi-utile/nici-rca-si-nici-casco-nu-te-despagubesc-daca-te-urci-baut-la-volan
  14. Tot aud prostia asta. CASCO nu iti da banii daca esti vinovat. RCA-ul insa il despagubeste pe cel nevinovat si pe urma recupereaza prejudiciul de la tine. Probabil exact despre asta e vorba in cazul de fata.
×
×
  • Creează nouă...