Sari la conținut

aljazeera

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    CONSTANTA
  • Motocicleta
    YAMAHA XV 750 VIRAGO
  • Numar Moto
    CT77WUE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki vl1500 boulevard c90

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

aljazeera's Achievements

  1. Nu este cu suparare nimic, atat timp cat este constructiv La xv 750, care este o bunicuta de 30 de ani, i-am schimbat doar semeringurile si uleiul si a tinut fara probleme. Asta nu este chiar asa babuta , are varsta la jumatate. Bineinteles ca voi desface totul si macar vizual, amatoresc, voi verifica totul si, daca este necesar , va fi schimbat. Am inteles. Mai trec pe la scoala si apoi sa vorbesc pe aici. Imi pare rau ca ti-am zgariat retina elevata. Ma descurc. Asfalt uscat.
  2. Am comandat semeringurile, ulei. Cand dau jos rotile am sa le echilibrez si apoi trec mai departe. Presiunea am facut-o dupa indicatia de pe cardan. Am comandat un cric, asta nu are central ca cealalta si apoi ma apuc de verificari amanuntite. Nu stiu ce sa zic. Consider ca ma descurc in ale mecanicii, chiar peste nivel amator. Cand am luat viroaga, era un maldar de fiare si am pus-o la punct. Incepind cu furci, ambreaje si altele. Sincronizari carb in borcane samd. Cum am scris si mai sus, speram ca s-a mai lovit cineva de problema asta si numai pierdeam vremea asta frumoasa verificand diverse, ci mergand direct la sursa. Am sa ma apuc de ea cand vin semeringurile si cricul apoi postez rezultatele pe rand. Incep cu echilibrat roti, schimbat semeringuri si mai vedem
  3. Am inteles. Esti pro america . Stai linistit, sunt initialele numelui meu usor prelungite. Incepator, dupa 12 ani, nu cred. Intr-adevar mobra asta am luat-o dupa 12 ani de virago 750( caprita docila si usoara). Cautam cumva sa sar peste verificari si sa ajung direct la punct fix , asta daca s-a mai lovit vreun coleg de treaba asta. Daca nu, o iau la puricat si vin cu rezolvarea. Poate se mai gaseste unul ca mine si sa nu-l ia toata lumea la trei pazeste.
  4. este vorba de un vl 1500,c90. Doar ce l-am cumparat,asa ca nu stiu prea multe despre el iar documentatie ...cam sarac netul. in fine, la achizitionare am sesizat o furca scursa dar am considerat ca nu este o problema prea mare. In drum spre casa, neobisnuit cu gabaritul ei nu am fortat nota si am mers omeneste, simteam vibratia dar am considerat ca poate asa trebuie sa faca(vorbim de viteze max 120) . ieri am scos-o la o plimbare mai lunga, pe autostrada si la viteze mari(peste 120...160) vibratia de care vorbesc se propaga in toata motocicleta devenind un scaun de masaj veritabil de efectiv imi clantane dintii in gura si picioarele pe scarite. m-am gandit la cauciucuri neechilibrate, furca scursa, dar parca se simte vibratia si pe loc in acceleratie. Tampoane nu am vazut sa existe, motorul fiind prins direct pe cadru. Nu prea stiu exact sa explic, poate cineva mai destept ca mine sa puna intrebarile potrivite.
  5. Am o intrebare pentru tine... ce rost ar mai avea forumul daca nu putem discuta intre noi diverse probleme legate de capra? A, daca tu ai service, atunci poate mori de foame. Dar din experienta cu atelierele din Constanta, prefer sfaturile unor colegi, indiferent daca sunt bune sau nu. Din punctul meu de vedere, fugi la service si lasa scrisul pentru altii pe care nu ii deranjeaza. Salut. Furca intr-adevar, necesita servisare. Curge o furca, dar nu stiu daca are un impact asa mare deoarece am sesizat ca trepideaza destul de tare si atunci cand o turezi pe loc, dar motorul merge rotund.
  6. Resuscitez topicul. Vl1500 face, probabil, asemanator. Am o vibratie asa puternica ca te ia cu mancarimi. Din 2017 nu s-a mai intamplat nimanui?
  7. Salut, saua sau seaua( depinde cati nazi citesc) mai este ? Daca da, spune-mi te rog, ultimul pret. Vreau sa-mi modific viraga si sa vad ce iese. Multumesc
  8. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Am intrat pe blog-ul lui Cristi si va dati seama ca o sa incerc sa-mi fac niste vacuumetre, am incercat ceva pe principiul vaselor comunicante dar nu reusesc sa le reglez. Deocamdata incerc sa le dau jos iar si sa refac nivelul ( cred ca este prea mare deoarece cand ii bag benzina pe direct iese peste tot ). Apoi o sa incerc o sincronizare, daca nici asa nu reusesc o sa intru pe mana profesionistilor. "Unul din membrii Seavolwes are una de 750, daca veneai la intrunire o vedeai ." - o tineam demontata de vreo saptamana si ieri am trecut prin Mamaia am vazut bulucul de moto si mi-am zis ..bai am si "io" motocicleta asa ca am facut cale intoarsa acasa am montat-o dar din cauza mirosului de benzina din esapament si din cauza nivelului destul de ridicat de benzina din camera mi-a fost frica sa ma duc cu ea incolo. Iar cu masina ma simt ca fara buletin printre ei mai ales ca nu prea am socializat cu motoristi decat in mers .
  9. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salut pe toata lumea. Am de ceva vreme o viroaga 750 la care nu am intampinat probleme deosebite in afara de bendix (multa lume se plange). Pentru ca nu ma dau banii afara din casa, anul acesta m-am apucat pe cont propriu de mesterit la ea. Respectiv schimbat semeringuri si ulei furca, ulei grup, reglat culbutori, e.t.c. totul in afara de carburatoare(am avut o tentativa dar "manutele mele mici" nu prea intrau pe la suruburi). Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand la plecare, stand la relanti si-a schimbat mersul dintr-o data. nu tragea , pacanea, pocnea, bla, bla, bla. Hai ca m-am apucat de povestiri. Deci in concluzie, daca n-ati adormit,am verificat daca scanteieste si daca benzineste, de scanteit scanteia, de benzinit pe pistonul 1 nu prea. asa ca am dat jos carburatoarele ( sita cuiului de la plutitor era plina de rugina), am curatat tot ce era inauntru, am respectat aceleasi strangeri pentru ca mi-a fost frica sa nu-l sperii. Problema : miros benzina evacuare, trosnete in admisie dar merge chiar mai bine ca inainte. Daca a inteles cineva ce am vrut sa zic si nu s-a plictisit pana aici dau o bere, pentru un ajutor dau si un mic( mai mic) P.S. Este prin Constanta vreun coleg cu 750 ?
  10. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salut, gata s-a dus asigurarea si vreau sa-i schimb uleiul si semeringurile in furca stiti vreun tutorial pt. demontarea furcii la 750
  11. aljazeera

    My Virago

    s-o porti sanatos si asfalt uscat. tot 535 am vrut sa-mi iau si eu dar toata lumea a spus ca ma voi plictisi repede si voi cauta una mai mare asa ca am luat-o de 750. de curiozitate, ce consum mediu ai avut la drum lung. eu in oras am facut 100 km cu 5,8 l (facut full-100km-facut full)
  12. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    lenea e cucoana mare, este mai usor sa-mi raspunda cineva si sa dau o comanda direct. asa pe caldura asta trebuie sa ma duc in garaj, sa caut o ruleta(eu lipsesc din garaj), deabia am facut loc sa bag mobra etc, ideea este ca vreau sa pun pe spate maximum de latime
  13. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    merci vreau sa-i schimb cauciucurile ca sunt cam obosite si sa-i pun ceva mai lat pe spate, acum am 140/90/15, daca ai bagat 170 inseamna ca ii pot pune 160/90/15 lejer
  14. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    intrebare latimea cauciucului maxima pusa de voi pe spate la viroaga 750 -1100 .....si pe fata
  15. aljazeera

    Yamaha VIRAGO ZONE

    si asta are 235kg +11rezervorul dar i-am prins smecheria, deci: -ghidonul stanga maxim (il tii cu mana) -mana dreapta pe sissy -piciorul stang pe cricul central -si in cazul meu, nefiind prea greu sau fortos, ma las cu toata greutatea pe el(adica ridic piciorul drept efectiv in aer) si se urca singura.
×
×
  • Creează nouă...