Sari la conținut

smeagle

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    hoinar
  • Numar Moto
    1-B-1101
  • Club
    solo

Informații profil

  • Motociclete detinute
    hoinar

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

smeagle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. scuzati intarzierea raspunsurilor , pe e-mail : ingrazvan@yahoo.com sau whatsup : 0762612452 , prezint ultima lucrare
  2. zilele trecute pana sa inceapa ploile am facut o tura cu buggy , amicul meu din poze nu mersese cu acesta pana acum , oricum ca idee are pret nou 2200 euro , pret care incepe sa se apropie de pretul pieselor
  3. tu ai dreptate , dar fierul meu se vinde greu , e un buggy , si e vb sa iau moto si 1000 e pe el , dar ma int sa fie motorul ok poate fac alt utilaj cu el
  4. pai fiind vorba de un schimb , am discutat putin la tel si a ramas sa vada fiecare ce are celalalt ... eu nevazand-o inca , tre sa stiu la ce sa ma astept si ce sa verific , daca i-l intreb de ce nu a dat-o pana acum ... ok , dar nu e o intrebare concludenta , pot fi multe variante de raspuns , el a spus ca 2 ani a fost plecat ... a ramas sa vina el sa vada utilajul meu prima data si daca i-i convine pot face urmatorul pas , sa imi convina si mie ce are el
  5. salutare colegi , am ocazia sa iau un kwasaki zr7 din 2003 carburatie , nu cunosc motorul , si ma intereseaza in special motorul efectiv , mi s-a spus ca nu a fost pornit si utilizat 2 ani , acum a pornit dupa ce i-a dat curent si merge , doar ca nu sta la relanti , doar cu socul tras probabil jumate sau ceva de genu zicea omul ... el zicea ca ar trebui schimbate furtune ca ar fi imbatranite , la ce sa mai fiu atent ? posibil sa fie asa sau alte probleme , ea este acum evaluata de el la 1000 euro pret final , si acte de Italia ... dati-mi sfaturi , pentru ca e vorba de schimburi aici
  6. pentru ca vreau sa incep alt proiect , sunt dispus sa mai las la pret pentru buggy ul verde , daca ar fi cineva interesat , poate ne intelegem » Post actualizat in 16 May 2017 05:50 puteti sa-mi faceti si o oferta daca va intereseaza , dau la schimb cu moto ss pt proiectul buggy si diferenta , sau doar cash , astept pe privat
  7. este posibil ca dupa 2 ani sa se mai depuna una alta prin carburator si daia sa mearga aiurea , e normal , trebuie si el desfacut si curatat ...
  8. anvelope de off da 205/70/15 cu crampoane iar pe fata vor veni unele cu balon mai mare , ca sa o si inalte , ea se mai poate inalta daca se renunta la bara de torsiune si se adauga distantier la grupul amortizor-arc , rezervorul este tot de la masina , trebuia sa ma incadrez intr-un buget sa i-l pot scoate la banii astia , ca sa pun un rezervor mai mic (desi mi se pare bun asta ca la plimbari mai lungi nu stai cu sticla dupa tine) , trebuia sa i-l fabric sau sa i-l cumpar si sa ii adaptez pompa si litrometrul ... acest buggy nefiind unul de offroad extrem sa te urci cu el vertical pe stanca , el avand ca destinatie plimbari prin paduri , dealuri sau drumuri de munte sau rally cross , rezervorul zic eu ca este in siguranta ...
  9. este gata 99% , mai am tablele pe lateral (se pot da jos la nevoie fiind prinse cu suruburi) , si o masca la fire si pedalier , iar motorul m-a uimit cat este de nervos ... pretul acestui agregat ajunge la 3250 euro sau 3450 cu gumele cu crampon
  10. sigur , va ajunge la pretul de 2750 - 3000 euro , am sa intru si pe atvforum ... multumesc ! » Post actualizat in 22 Feb 2017 17:54 lucrarile continua , mai este de lucru la cadru putin , astept sa vina articulatiile sa pot finaliza fata , de lucrat la cel mai delicat detaliu , schimbatorul de viteze si restul , racire, lumini , rezervor , etc momentan nu am client astfel incat , cand va fi vopsit, cam intr-o saptamana cred , voi alege eu culorile ... » Post actualizat in 04 Mar 2017 19:32 am reusit sa finalizez si puntea fata, nu sunt inca intarite bratele , urmeaza bride si alte intariri , mai trebuie adaugate cativa suporti , pt faruri , stopuri , baterie , centuri , etc apoi totul poate fi dat jos , sudat si vopsit ... » Post actualizat in 04 Mar 2017 19:34 » Post actualizat in 10 Mar 2017 18:35 am lucrat intens in ultima perioada , am ajuns in stadiu liniei drepte ... dar mai este
  11. un nou proiect este in lucru , este totusi la inceput chiar daca s-au lucrat cateva zile bune la el , am atasat vre-o doua poza , sasiul este gata , motorul montat si puntea spate , motorul este de renault 1400 cmc si 75 cai , am nimerit pentru acest proiect un motor impecabil care nu a necesitat nicio reparatie ...
  12. vezi cum ai scanteia la bujie , cand apar probleme la carburator , poti sa il pornesti mult mai usor , desfacand bujia si pui in cilindru un dop de benzina , pui bujia la loc , si daca are scanteie buna o ia din prima , dar tre sa rezolvi problema ca doar nu o sa desfaci bujia mereu , si mai poti incerca injectand putina benzina in carburator , poate nu ii vine la pornire ...
  13. da trec si ele , ca am noul atelier in lucru , abia astept sa il finalizez sa pot lucra linistit , acum sunt cu chirie unde am si utilajele de prelucrari prin aschiere si multumesc pentru aprecieri !
  14. ooo ce rapid s-a umplut topicul , abia am postat de cateva ore si aprope trec pe pagina 2 , hai sa raspund la subiect , cel din poza 3 , asa ceva vreau sa fac ca proiect sau ca si comanda , este doar un exemplu cam cum va arata , am luat o poza efectiv salvata de prin calculator , daca insistati si am acoperirea voastra atunci o sa pun si ceva preturi , cel low cost cu motor mic de 1,4 ajunge la un pret de maxim 3000 euro , acesta este un low cost , adica am incercat sa fac ceva sa isi perimita cati multi sa detina o jucarie dasta , ca eu cand o fac si ies in probe (ramane la mine chiar si o saptamana pt probe) , nu ma mai satur de el si aici la mine am numai camp , nu am padurea aproape sau dealuri etc, acest buggy se poate folosi in offroad usor , merge prin padure , drumuri forestiere , locuri prin care cu o masina mica e cam greu de ajuns ; buggy portocaliu (da are rezervorul in fata , pt echilibru cat de cat , dar nu va faceti probleme ca nu il spargeti , este realizat din tabla de inox de 1,5 mm si l-am vopsit pt ca inoxul nu prea era din peisaj) , acesta ajunge la pretul de 5000 euro , dar fata de primul de la care se ia jugul cu totoul si se pune pe spate si se pastreaza bratul cu pivot (deci putin de munca) , aici se construiesc bratele si este mult mai rezistent , pt ca un pivot uzat se mai rupe , dar o bucsa, nu ; avand motorul mare si cuplu destul de jos si greutate mica, urca lejer o panta normala in treapta a 2-a cu 1500 rot , este totusi altceva , nu se vede in poze pt ca cea cu interiorul nu era gata , dar are si frana de mana hidrulica ... si acum despre proiectul 4x4 simplu (acesta ajunge pe la 6-7000 euro) cat si despre extrem adica ca cel din ultima poza , si pot sa il fac cu aproximativ 17.000 euro , da rotile de 40 costa cam 2000 euro , amortizoarele cam la fel , puntile folosesc de nissan patrol , care daca cea de pe spate o gasim din fabrica cu blocant la buton , in cea din fata trebuie investit, bocant si planetare hd sa duca rotile alea , ca si motor pot folosi orice de la 200 de cai , de ex de bmw 2,5 sau 2,8 , sau de mercedes 2,3 kompressor , sau de la bmw V8 nu sunt foarte scumpe aceste motoare totusi , cu 1000 euro se rezolva problema ... colegul pacaliciossu nu te uit iti raspund pe privat ...
  15. uite alte poze , inclusiv cu sasiul gol imediat dupa vopsire si bratele spate inainte sa fie montat etrierul si discul de frana
×
×
  • Creează nouă...