Sari la conținut

i_pica

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Yamaha Drag Star 650 Classic XVS650A

i_pica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Alcohol and Rock'n Roll... Venim!
  2. MyMoto (in sediul fostului IMSAT) - service de nota 10!!! TOT RESPECTUL pentru mecanic! Probabil unul dintre putinii care isi mentine activa lista lunga de clienti fericiti...
  3. Din pacate... "Mai agresiv ca nicaieri, prostul de Internet e mereu online, dornic de recunoastere si afirmare. Incearca din rasputeri sa gaseasca prozeliti, caci prostia tinde sa se aglutineze. Rareori gasesti un prost solitar. El e intotdeaua insotit de cei care-i seamana. Sunt si prosti, si multi! Se sustin si se incurajeaza, invadand spatiul virtual cu unicul neuron care li se zbate in craniul de altfel vid."
  4. Rulmentii i-am verificat sunt toti OK. Pentru linistea mea am comandat toate piesele din cutie care au fost inlocuite de Yamaha... adica pinioanele 5 si un rulment. Acum nu a mai ramas decat sa astept... sa vina piesele... asta-i partea cea mai grea . Oricum multumesc de sfaturi.
  5. asta numai daca asa au montat-o in fabrica... pentru ca sigiliile erau intacte la volanta... deci motorul era "virgin" mai degraba aliaj gresit la pinionele 5.
  6. Salutare tuturor! Am creat acest topic pentru a evidentia problema comuna a modelelor de pana in 2004 XVS650/1100 Dragstar. Yamaha XVS650A Dragstar Classic 1998 cu zgomot intr-a 5-a. Descriere: - In toate celelalte viteze nu apare nici un zgomot - Cuplarea vitezelor se face cu usurinta - Intr-a 5-a in accelerare se aude un zgomot (scartatit metalic) care isi modifica tonalitatea in functie de turatie. La turatie mica este foarte pronuntat si se subtiaza cu cat viteza creste. - Tot intr-a 5-a dar in decelerare zgomotul dispare. Cu alte cuvinte zgomotul exista numai cand motorul este in sarcina si dispare la frana de motor. Constatare la mecanic: CUTIA DE VITEZE - treapta a 5-a. Asta fara sa se demonteze motorul. Cercetand problema pe internet am aflat ca transmisia la dragstar / v star la modelele mai vechi are aceleasi simptome, insa nu am gasit nici o solutie care sa aiba ca rezultat disparitia zgomotului. Una din solutii ar fi schimbul de ulei, care doar atenueaza sunetul. Alta solutie, propusa si de mecanic dealtfel, ar fi schimbatul pinionului(#6) si rotii(#14) de a 5-a. Aici nu am gasit nimic pe internet, decat ca intr-un anumit catalog de piese codul original pt modelul 1998 este inlocuit si apare mentiunea "superseeded". Asta explica problema comuna constientizata si corectata de Yamaha. http://www.cmsnl.com...slist/C-01.html Vreo idee are cineva? Mai sunt si astfel de cazuri rezolvate/nerezolvate? Si daca a rezolvat cineva o problema similara la Dragstar 650 care a fost explicatia mecanicului? Multumesc anticipat! Update Motorul a fost desfacut si cutia de viteze scoasa pe banc. Fetele pinioanelor de a 5-a prezinta urme serioase de uzura atipica (vezi poza). Restul pieselor din cutia de viteze sunt OK.
  7. i_pica

    Yamaha Dragstar

    Salutare tuturor! Yamaha XVS650A Dragstar Classic 1998 cu zgomot intr-a 5-a. Descriere: - In toate celelalte viteze nu apare nici un zgomot - Cuplarea vitezelor se face cu usurinta - Intr-a 5-a in accelerare se aude un zgomot (scartatit metalic) care isi modifica tonalitatea in functie de turatie. La turatie mica este foarte pronuntat si se subtiaza cu cat viteza creste. - Tot intr-a 5-a dar in decelerare zgomotul dispare. Cu alte cuvinte zgomotul exista numai cand motorul este in sarcina si dispare la frana de motor. Constatare la mecanic: CUTIA DE VITEZE - treapta a 5-a. Asta fara sa se demonteze motorul. Cercetand problema pe internet am aflat ca transmisia la dragstar / v star la modelele mai vechi are aceleasi simptome, insa nu am gasit nici o solutie care sa aiba ca rezultat disparitia zgomotului. Una din solutii ar fi schimbul de ulei, care doar atenueaza sunetul. Alta solutie, propusa si de mecanic dealtfel, ar fi schimbatul pinionului(#6) si rotii(#14) de a 5-a. Aici nu am gasit nimic pe internet, decat ca intr-un anumit catalog de piese codul original pt modelul 1998 este inlocuit si apare mentiunea "superseeded". Asta explica problema comuna constientizata si corectata de Yamaha. http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/C-01.html Vreo idee are cineva? Mai sunt si astfel de cazuri rezolvate/nerezolvate? Si daca a rezolvat cineva o problema similara la Dragstar 650 care a fost explicatia mecanicului? Multumesc anticipat!
  8. Zona Adamclisi, Constanta... O plimbare de duminica imbracata in culori de toamna. O zi perfecta... http://www.youtube.com/watch?v=l1FYYL6pYdE
  9. Salutare, Iulian, si asa ma prezint: http://www.youtube.com/watch?v=l1FYYL6pYdE Mess ID: i_pica
  10. Salutare, De curand am incercat sa pornesc motorul... o Yamaha Dragstar XVS 650 A. De pornit a pornit dar dupa vreo 3 minute a inceput sa se scurga benzina la baza pistonului din fata (pe radiatorul pistonului). Analizand problema am descoperit ca este vorba de un furtun ce vine de sus de langa carburator si coboara intre pistoane si se infige intr-o teava mica atasata cu suruburi la pistonul din fata (intre pistoane, adica in cavitatea V-ului). Teava respectiva este fix goala, nu are vreun dop sau ceva asemanator care sa o obtureze. Stie cineva care este rolul furtunasului sau ce remediu exista la problema mentionata mai sus? Multumesc anticipat!
  11. Caz real... - Cumparat motor de la Oradea. - Intocmit contract de vanzare cumparare cu vanzatorul. - Inaintea vanzatorului de la care am cumparat motorul a mai existat unul, care de fapt este si cel trecut in certificatul de inmatriculare. - Intocmit fisa de inmatriculare intre mine si cel trecut in certificatul de inmatriculare. - Pe certificatul de inmatriculare exista completata rubrica "instrainat catre:" cu numele celui de la care am cumparat motorul. - Am actul de vanzare-cumparare dintre cel care mi-a vandut motorul si titularul certificatului de inmatriculare (adica vanzatorul initial) - Am lasat pe cel cu care am incheiat eu actele sa rezolve problema certificatului fiscal sau a stampilei pe fisa de inmatriculare. Dupa 2 saptamani primesc raspuns de la vanzator ca celui trecut in talonul motorului nu i se poate emite certificat fiscal din cauza datoriilor catre stat. Ce este de facut in situatia asta? Contractul de vanzare cumparare de pe numele meu impreuna cu adevarinta fiscala a celui care mi-a vandut motorul ma fac pe mine noul proprietar la fisc? Am inteles ca fara fiscalul de la cel trecut in actele motorului nu pot inmatricula dar totusi pe talon este completata rubrica instrainat catre: ceea ce ar insemna ca mie imi trebuie de fapt fiscalul celui caruia i-a fost instrainat motorul... Este asta portita de trecut de financiar? A incercat cineva situatia asta?
×
×
  • Creează nouă...