Sari la conținut

Erb

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    recent
  • Motocicleta
    GSX-R 600
  • Numar Moto
    urmeaza
  • Club
    caminul cultural

Erb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Acuma intreb si eu, de ce? Tot pe forum aici pe undeva am citit ca e bine sa folosesti spatele o data cu fata, de preferat inainte un pic sa pastrezi aderenta pe spate, si am folosit principiul asta pana acuma fara probleme. Bine ca tot incepator ma denumesc, asa ca poate imi scapa mie ceva. Ai putea sa dezvolti si sa explici de ce nu e bine sa franezi cu amandoua franele? Sau poate am inteles eu gresit ..
  2. Salut. In cadrul acestui topic, as vrea sa povestesc si eu experienta mea de incepator pe motocicleta puternica, in speranta ca poate va ajuta si pe altcineva ceea ce spun eu aici. Inainte sa imi cumpar mototcicleta am tot citit pe aici pe forum tot felul de topicuri cu si despre incepatori. Ce mi-a atras atentia a fost multitudinea de posturi gen "esti incepator cumpara-ti ceva mic de 250 cmc nu incepe pe supersport" . Evident, la acel moment asa ceva era imposibil. O aberatie, conceputa de tot felu de mosulici frustrati care merg cu scuterul zi de zi la servici si care se iau de incepatori pe forum. Adica eu, om calculat cu capul pe umeri, cu zeci, sute, sute de mii de kilometri pe tot felu de masini, fara incidente, chiar fara amenzi de orice natura in trafic, sa ascult eu de unu care nu ma cunoaste si crede ca sunt inconstient. Nu frate, eu sunt prea bun, prea calculat, prea stapan pe sine, prea....ce mai..sunt un..NINJA. Si ca orice ninja care se respecta mi-am luat un Kawasaki NINJA. De 750 cmc. Inalt, frumos, verde si nervos. Super tare. Prima iesire. In spatele blocului, ceva prieteni, zi faina. Fac vreo 20 de metri, ajung la o mica intersectie, dau sa franez, acelerez in aceelasi timp involuntar, fac un fel de burn-out, pierd controlul si ma indrept rapid si sigur inspre o masina. Strigatul salvator al unui prieten "apasa ambreiajul!!!!" ma salveaza si opresc motorul. A doua iesire. Intr-o parcare de supermarket. Merg frumos, prind vreo 50km/h, simt ca zbor. Fara incidente. A treia iesire. O parcare, alt supermarket. Merg frumos, prind 50km/h, nu ma mai simt ca pilot de F22 da ca un Rossi tot ma simt. Fara incidente. A patra iesire. Prin oras. Prind 100. Coafura rezista. Nu schitez nici un gest. Sunt NINJA. Prima mea curba. O iau frumos. Sunt bun. II dau gaz. Vine curba urmatoare. Viteza prea mare, franez fata, roata spate o ia razna. Las gazul si frana, involuntar, motorul se redreseaza. Ii dau gaz si fug de la locu faptei in privirile ingrozite ale conservarilor din spatele meu. Ajung acasa, parchez motorul. Sunt praf. Intr-un final ma apuc de scoala de soferi. Da, nu aveam carnet. La scoala ma urca pe un firstbike de 250. In momentul ala, cand am vazut cat de usoara e, cat de manevrabila e mobra asta, m-am simtit in siguranta. Si m-am plimbat asa cu ea vreo 2 ore si sincer sa fiu eram super fericit. Deja ma vedeam pe motocicleta asta cum strabat tara in lung si in lat. Si nu imi pasa ca e mica, inceata si arat ca o maimuta de circ pe ea. Nu mai era firstbike ci devenise un NINJA. Sau nu mai eram eu NINJA si devenisem om normal. Asa ca atunci, m-am hotarat sa ma las de sportive pentru moment si sa iau si eu ceva mic, usor, manevrabil asa ca pentru unu ca mine. Concluzia ar fi, ca acei mosi frustrati cum credeam eu despre ei la inceput nu vorbesc aiurea. Dar in cazul meu. Poate altul va merge fara probleme pe un SuperSport si va trai sa posteze si el pe froum peste ani si ani cum a inceput motociclismul pe Hayabusa. Dar, repet, nu e cazul meu. Si poate nici al tau, incepatorule care citesti acest post. Acuma depinde de tine daca ai vointa si rabdarea sa incerci si alte tipuri si capcitati cilindrice decat motocicleta visurilor tale. Asa ca TU, cel nascut pentru a pilota Hayabuse, R1, R6, NINJA si tot felu, tinand cont ca e viata ta in joc, parerea mea e ca se merita, chiar daca vei irosi ceva bani pe ceva inferior talentului tau. Asfalt uscat.
×
×
  • Creează nouă...