Jump to content

Pride

Membru
  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

About Pride

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Aprilia RSV1000R, Ducati Monster

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki Sv650S 2005, VFR 800 2005

Recent Profile Visitors

1,063 profile views
  1. Daca vorbim strict de service, consider ca o investitie de 2 - 3000 eur se amortizeaza intr-un sezon maxim doua. Primul link de pe Google: https://www.bike-design.com/en-gb/product/138379/axone-5 - 2100 eur Axone 5 Vorbind strict de afaceri, eu vad ca pe o pierdere sa renunti total la o marca (sau mai multe) consacrata, cu istorie in competitii si cu modele pentru fiecare clasa, culmea, marca dintr-o tara vecina... Eu intr-adevar nu as da suma asta pe un aparat pentru o singura utilizare, in schimb discutia era la nivel de service moto iar aici nu cred ca are sens
  2. Haideti sa va spun ce operatiuni am facut la motoreta pana acum si imi spuneti voi daca nu se putea face la orice service moto. 1. Aveam o eroare in bord, am ajuns cu ea la al 3-lea service la care am incercat (primele 2 au zis ca nu pot a citi eroarea). Baietii au constatat ca nu are sonda lambda pe ea, iar piesa (exclusiv originala) costa exagerat. Am luat SH de pe ebay (o am si acum, daca vrea cineva o donez), cand sa o montez, uimire - avea deja una montata identica. Astfel, nu asta era cauza erorii. Am gasit pe forumuri ce am considerat a fi problema, pornind de la simptome,
  3. Tu ai accepta raspunsul asta de la un mecanic? Ca nu se baga sa schimbe un furtunul Opel ca e pozitia mai aiurea decat la Renault? Sau daca iti pune un ambreiaj aftermarket, ca nu iti da garantie? Nu vreau sa ma contrazic cu tine, sincer te pretuiesc pentru ca esti printre putinii din tara asta care are un Texa si poate voi fi nevoit sa apelez la tine , asta daca nu ma hotaresc sa casez cazanu'.
  4. Pai nu e chiar asa ca solutie s-a gasit cu piesa aftermarket cautata si comandata de mine.... si da-mi voie sa te contrazic, nu este mai greu sa schimbi doua furtune coapte la o italianca fata de o japoneza. La fel si cu o garnitura, statorul sau alte operatii de mentenanta. Problema aici cred ca este de comoditate, e mai comod sa faci schimburi de ulei si placute pe banda rulanta. E discutabil... Asta e o gandire total gresita in opinia mea. In orice alta industrie chestia asta se cheama "loializarea clientilor" iar business-urile mari au invatat sa faca asta si sa faca si prof
  5. Nu a incecat nimeni o sincronizare adaptand o sonda lambda... acela era un exemplu din multe altele, care reflecta calitatea serviciilor unora din service-urile frecventate de multi. Inteleg ce spui, stiu de acel tester notoriu pe care numai cateva reprezentante il au in tot Bucurestiul... Eu ma refer si la o simpla revizie sau la reparatii ce tin de mecanica, nu de soft, ca am intampinat dificultati in a gasi un service care sa primeasca altceva in afara de japoneze, iar la reprezentante nota de plata se apropie de valoarea vehiculului. Acest lucru ma lasa masca si nu reusesc sa inteleg cat d
  6. Salut, de 12 ani am avut de intretinut motociclete si diverse masini si peste tot am avut optiunea de a folosi piese aftermarket. Nu contest calitatea pieselor originale dar consider de datoria unui service respectabil sa gaseasca variante... nu sunt adeptul chinezariilor dar nu stiu cati dintre noi isi permit sa lase 3000 lei pe un set de discuri, doar ca sunt originale. Mai pui un kit de lant (si ala original) si inca doua operatiuni normale si ai ajuns aproape la valoarea de piata a motorului (evident exclud pe cei care au motoare scumpe/noi). Cu statorul am rezolvat cautand pe forumur
  7. Dupa cum spuneam mai sus, aceste doua variante le cunosc, insa m-ar interesa un service moto, nu o reprezentanta. Cei de la Bike Hub sunt de treaba dar orice reparatie presupune comanda de piese originale din Italia. Nu stiu despre altii dar eu unul nu as baga 1000 eur intr-un stator si un releu pentru o motoreta batrana de 14 ani. Ma intereseaza un test de compresie, un schimb de bujii, posibil o sincronizare, am observat la sfarsitul sezonului ca are o mica scurgere de ulei....ma refer la operatiuni normale facute pe orice motoreta, nu neaparat de umblat in softul ei. Problema e ca maj
  8. Salut, imi poate recomanda cineva un service in Bucuresti care se poate ocupa de o Aprilia RSV 1000R? Motocicleta functioneaza, ma interesa o sincronizare, niste teste sa ma asigur ca totul este in parametrii, etc, nu sa o construiesc de la zero. Stiu ca de italiene se ocupa United si Bike Hub, insa nu doresc reprezentante care lucreaza exclusiv cu piese originale (ultima cotatie pentru un stator era 3000 lei !!!) sau prefera doar motoare abia iesite din fabrica.
  9. Bine colegu, ia-te de manuta cu ceilalti talentati si forjati banda doi ca aia e "de viteza". Da-ti la o parte toti fraierii care nu au nimic de demonstrat si merg legal. La cat mai multe flashuri si tailgating agresiv ! » Post actualizat in 03 May 2018 12:04 Prietenas te contrazici cu mine dar sustii acelasi lucru. Nu e despre noi aici. Nu am sustinut ca am mers pe autobahn ci doar ca terminatii care forjeaza banda 2 peste viteza legala sunt niste cretini care incurca traficul iar asta cu "banda de viteza" este o scuza jalnica.
  10. Explica in cazul asta care din soselele din Romania au aceste "benzi de viteza", unde este semnalat si prin ce marcaje acest lucru? Mai ales in conditiile in care maximul admis este 130/h. Cauta te rog pe net autobahn speed limit si fa putina documentare.
  11. https://bpr.politiar...g-1391-din-2006 Quote Excelenta observatie pe care multi nu o iau in considerare. As mai avea de adaugat un singur lucru si anume ca in Romania NU EXISTA "banda de viteza" !!!. Asta este un concept preluat gresit din Germania unde pe renumitele autobahn-uri (autostrazi speciale) cu 6-7 benzi pe sens sunt portiuni unde nu exista limita superioara de viteza. Cocalarii de la noi care forjeaza si masini si motoare pe saracele sosele peticite cu 2 benzi numite generic "autostrazi" sunt niste inconstienti care nu fac decat sa incurce traficul, sa sperie participantii l
  12. Exact la asta ma gandeam si eu, nu cred ca la 130 si cu frane de Mercedes ajunge o masina de ultima generatie sa se faca in halul asta. Pare mai degraba genul de sofer pe care l-am intalnit cu totii care sta lipit in c*urul tau si iti da flash-uri cand mergi cu 140 sau croseteaza la viteze cu mult peste limita legala. Distractia costa scump. D-zeu sa-l ierte.
  13. Multumesc pentru raspunsuri. Pentru a clarifica nu este vorba de o motocicleta sportiva ci despre un Monster 620 achizitionat recent deci nu cunosc motivul ovalizarii. Cat despre preturi, nu am sustinut ca un disc este 1000 lei ci perechea (nu stiu cine si-ar schimba un singur disc cand sunt doua pe fata), pret luat in medie de la cateva service-uri din bucuresti, inclusiv pe ebay unde se adauga si transportul. Motivele nu se discuta iar cata vreme exista aceasta posibilitate sunt sigur ca multi sunt interesati de un loc unde sa poate executa aceasta operatiune chiar daca e ceva tempo
  14. Salut, Am achizitionat recent un Ducati Monster si observ ca pe franare fata apar niste "hopuri" in care franeaza mai tare apoi elibereaza si tot asa. Banuiesc ca unul din discuri este usor ovalizat si as vrea sa stiu daca putem face ceva sa le rectificam. Discurile au suficienta grosime (din ce apreciez eu).
×
×
  • Create New...