Sari la conținut

B299JOY

Super Membru
  • Număr conținut

    644
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit
  • Numar Moto
    B 399 ACT

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

B299JOY's Achievements

  1. inteleg ca te ai văzut (oare ai și probat) cele 3 modele ? Cum îți pare calitatea benelli ? Prezenta uzura la acei 10 mii ?Cum stai pe motor la ai tai 1.95 m ?
  2. chiar nu cred ca e cazul sa ți permiți sa ma iei cu “ma” . Și apoi părerea ta nu e concludenta . Nu e bazată decât pe o convingere “nu China” fără sa folosești macar 100 km un astfel de motor sa ți poți da cu părerea. Eu nu mi dau cu părerea despre ceva ce n am atins macar vreodată și din punctul meu de vedere ceva constructiv (asta e rolul forumului, nu ?) e sa aflam niște păreri de la cineva care a probat astfel de motoare și iti pot da detalii despre ciclistica, consum, rezistența piese, preturi piese și orice altceva relevant de exemplu userul Pepsi chiar a argumentat ceva și probabil ca a probat .
  3. tot nu am înțeles dacă ai avut și vorbești in cunoștința de cauza sau doar din auzite și convingere fără justificări “nu China” … Și apoi benelli a fost 3 ani la rand nr 1 la vânzări in Italia . Oare aia au fost chiar așa prostii ? Ma gândesc ca așa cum zici tu nu cumpărau Italienii la standarde “de apa rece” . Sunt chinezării care rulează in forja maxima in toată Asia . Oare alea nu s bune ? Am prieten cu un chinez de 125 pe care l forjeaza de muuuulti ani si n are nici pe d…u nu înțelege greșit ce spun ci doar ca atat inițiatorul topicului ne ar interesa păreri de la cineva care chiar are habar ce înseamnă benelli si / sau alte chinezării .
  4. Ai avut benelli ? De ce crezi ca e de neglijat ? Care s motivele pentru care as scoate de pe lista astfel de motor ? arata foarte, e dotat, pret bun. in plus ma gândesc ca toate s făcute cu piese din China si ansamblate in țara de origine a brandului. intreb asta pentru ca si eu am pus ochii pe un 502 si nu știu ce sa fac .
  5. Și eu am întrebat de el încă de acum 3-4 luni și săptămânile trecute am fost la sediul lor sa l văd și in realitate . Arată foarte bine și parca mai interesant ca in poze. NU am mers cu el așa ca nu mi pot da cu părerea. ca și pret (in România) e cu 500 euro in plus fata de oferta din Grecia, dar oricum sub mult ce oferă concurenta : sym adx 4050 euro honda adv 7350 euro aprilia sr gt 4750 euro Oare le putem compara?
  6. Am văzut joysym 250 cmc la ~ 3500 euro + rabla și arată foarte bine ! Arunca o privire și la el.
  7. Eu anul trecut (prin vara) am schimbat certificatul . Am depus actele înainte de prânz și parca in vreo 3-4 ore era gata . Nu știu însă dacă e aceeași situație pt cei care vor și plăcută cu numarul de înmatriculare . am auzit o știre la tv zilele astea ca permisul si certificatul îl trimit prin posta (nu știu dacă e inca in vigoare legea)
  8. Mi se pare foarte bun pret pentru revizii (mai ales la reprezentanta) si consumul incredibil de mic! Să-l stăpânești sănătos si fără incidente ! Eu mi am luat in toamna un majesty 400 (din2005) și m a surprins costul mare al reviziei si consumul care e cam de 4.5%, dar tot îmi pare rău ca nu l am luat acum mai mulți ani. Mi se pare oricum genial un scuter pentru 1. timpul la mai putin de jumătate fata de cel cu mașina pentru aceeași distanța 2. consumul la sfert fata de mașina (in cazul tău) 3. timpul câștigat pentru ca nu mai cauți loc de parcare 4. Faptul ca nu mai plătești loc de parcare pentru ziua întreaga la munca 5. Fata de motor nu schimbi mereu vitezele 6. Nu Strici pantofii de la schimbător 7. ai loc suficient sub sa sa lași laptopul si la birou casca Din păcate noi nu i înțelegem pe italieni si suntem prea mândri sa lăsam mașina acasă ( la munca am destui care zic ca ei n ar lasă confortul din mașina pentru nimic sa meargă cu un trocarici + cineva care zicea ca pari sarac dacă mergi cu așa ceva :)))) Și foarte important clima in Italia le permite o perioada mai mare din an pe 2 roti fata de cea din Ro
  9. Am scris in prima pagina ca am avut cinturato și pe zăpada / gheata sunt zero.
  10. mi se pare ca nu mai poți aștepta sa l ridici tu ci vine prin posta acasă . Eu am fost prin Septembrie sa l schimb și am depus actele intr o zi de luni parca , dimineața la 9 și a 2 zi dimineața tot pe la 9 m a sunat poștașul ca am un plic de la drcpiv
  11. Tot din comoditate ca sa nu ma mai îngrămădesc de 2 ori pe an sa le schimb + lipsa locului de depozitare + maxim 10 mii km / an am renunțat la 2 seturi și am luat all seasons . Am avut Pirelli cinturato de care abia așteptam sa scap … la cea mai mică urma de zăpada acolo rămânea și intra ESP ul non-stop la plecarea de pe loc. Fiind și jante pe 17 am luat ceva de buget kumho de care sunt foarte mulțumit . Asta iarna n am avut deloc probleme prin oraș și 2-3 drumuri la Predeal sau Poiana Brasov . Sunt și parca mai silențioase in comparație cu Pirelli. As evita cele care au profil circular si m as duce spre unele all seasons cu un profil in v … nu știu dacă mi se pare mie, dar cele cu profil circular nu înaintează deloc prin zăpada
  12. On topic : Si eu am cautat acum vreo 2 luni casca open face pentru scuter si am observat ca e importanta marimea vizierei (e doar o parere personala). Nu as lua casca fara viziera sau cu viziera foarte mica care sa acopere doar ochii (iei toate musculitele \ albinele s.a) direct in fata. As merge pe o casca cu viziera cat mai mare care sa acopere cat mai mult fata \ gura. Am vazut la o colega o casca MT helmet si una HJC Exo City . HJC mi-a placut mult si mi-a lasat o impresie de calitate mai buna\sigura . Off topic : cum se potriveste xmaxul la inaltimea ta ? Ai loc pe el ? Nu te incomodeaza la viraje ghidonul?
×
×
  • Creează nouă...