Jump to content

cosmin tudor

Super Membru
  • Content Count

    595
  • Joined

  • Last visited

About cosmin tudor

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit
  • Numar Moto
    B 399 ACT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Te contrazici singur ... spui ca schimbul e 300 lei si imi arati un site care zice pleaca se la 350 ... iti spun eu ca ala e pretul pt logan 1.4 fara ac ... da i un telefon luni sa te convingi pt masini străine (printre care si octavia ) distribuia e de la 450-500 lei ... service amicului meu are alta politica si mie asa mi se pare corect : ai luat piesa de la ei , ai montat la ei orice se intampla (in garantie ) e treaba lor... o desfac gratis , o trimit la furnizor , isi recuperează banii/ piese de la ei . E treaba lor ce si cum ai luat din alta parte piese (ca e mai ieftina) atunci ei iti desfac a 2a oara (ca tu sa duci piesa la garantie ) contracost nu sunt mecanic si nu ma pricep, dar tu inainte sa faci oferta pt timp mai schimbasei inainte bujii la acel model ? Intreb pt ca daca schimbi prima oara atunci poate nu te încadrezi in normativ sau daca n ai scule speciale iarăși ai probleme. Sa nu mai vb daca se rupe bujii atuci clar doar un om cu scule si destul de priceput in marca respectiva mai poate sa le scoata
  2. Domnilor am un prieten care are service auto si mi a explicat cum se factureaza: au un catalog in care e specificata durata unei operațiuni . De exemplu schimb ulei - 0.5 ore, schimb filtru benzina - 0.5 ore ... astea s duratele maxime si nu durata efectivă a lucrului (daca mecanicul e performan si le termina in 15 min pe amandoua e treaba lui ) tu o sa primesti factura cu deviz service 0.5 ore + 0.5 ore = 1 ora x pretul pe ora de manopera a acelui service .. Asta e si principiu pentru decontările cu asigurari . Referitor la intrebarea initiala . Sunt km si perioada diferite date de producator in functie de tara ... nu inteleg dc in cadrul Porsche romania au pareri diferite ... Dar .... pentru siguranta mea eu dupa vreo 4 ani si/sau 80-100 mii km as schimba distributia cu totul . Cauciucul îmbătrânește si risti sa se rupă cand ti e lumea mai draga ... referitor la pompa - sunt situatii in care pompa rezista aia 80-100 si poate inca o tura , dar ce faci cand incepe sa curgă la 10 mii dupa ce ai schimbat distributia ? Tre sa platesti apoi iar manopera , iar curele si role si ce ai rezolvat ? din punctul meu de vedre la distributie schimbi curea distributie , role , pompa apa , antigel , dar si curea accesorii daca tot au umblat acolo . Asta ca sa eviti neplăceri peste 10-20 mii cand cedează ce n a i schimbat cand au desfacut iti mai poti lua piesele de pe autokarma , dar sa ai in vedere faptul ca daca te duci cu piesele tale la un service tu ai garantie doar pe manopera !!! Daca se intampla ceva cu piesele tu ceri garantia de la vânzătorul lor (epiesa , autokarma , s.a) . in aceeasi situatie tu nu te poti duce la service sa i spui sa ti demonteze piesa moca ca sa o duci la furnizor pt ca el n are nicio obligație . Situatia se schimva in cazul in care iei si piesa si manopera pt ca atunci sunt responsabili pentru desfacut moca in cazul unui defect . Pretul de 300 lei (cu tva ) eu nu cred ca o sa l gasesti in bucuresti pentru schimb de distributie pt octavia la niciun service autorizat rar !!! Poate in provincie si pentru un logan care este mult mai simplu si accesibil fața de skoda Au pus 1 ora (chiar daca au terminat in 10 min) pentru ca in catalogul producătorului autoturismului tau asta e timpul stabilit pentru aceasta Operațiune si chiar daca i dai in judecată nu ai câștig atat timp cat lucrările se fac cf unor standarde si reguli .
  3. asta e programarea online ? Daca ai chef sa stai la ghișeu te poti duce cu actele si luni si probabil miercuri ai talonul si numerele . In iulie cand înmatriculat motorul (la Bucuresti) aveam posibilitatea sa fac programare online prin August sau sa ma duc sa stau la coada . M am prezentat dimineata la 8 la rand si am avut vreo 10 persoane in fata . Pe la 9 plecam deja spre birou cu promisiunea dnei de l ghișeu ca peste 3 zile pot sa ridic numerele . Programarea online are alocat un singur ghișeu si restul de 4-5 sunt pentru acte depuse “la liber”
  4. Sponsorizarea sa fie scăzută din impozitul pe profit platit catre stat trebuie facuta catre un ong inscris in registrul unităților de cult ... Imi vine greu sa cred ca fata are asa ceva . Dupa parerea mea daca i acordați acest “ajutor” trebuie considerat avantaj in natura si impozitat ca si salariu .. la fiecare 1000 lei net mai platiti inca vrei 800 lei la stat
  5. Salut MotoAdn ... din ce am citit mai sus eu tot nu inteleg ceva ... fara sa casăm ceva vechi , poluant , nesigur primim un eco voucher ? Cu ce ocazie se acorda acest eco voucher si ce criterii sunt sa beneficiez de unul ? In aceata situatie nu dispar de pe strazi motocicletele / scutere vechi, poluante , nesigure ca nu esti conditionat sa predai nimic ... daca se acorda ceva eu nu vad decat creșteri de preturi la scutere / motoare noi exact cum s a intamplat cu voucherele pt biciclete ale dnei Firea . Se intampla acum vreo 2-3 ani (cand s au acordat prima oara vouchere ) sa intreb la un magazin mare de bicle de reducerile de iarna si am primit raspuns de la vânzător ca nu fac nicio reducere ca oricum vin voucherele si le luam mai ieftin . aparand aceste eco voucher moca nu o sa aibe aceeasi abordare dealerii de scutere / motociclete?
  6. Marimea XL - se potriveste pentru persoane > 1.80m si ~80-85kg Geaca nu mai are protectiile si nici mesada Nu este rupta si pielea este in stare foarte buna. O vand pentru ca e larga pentru mine. se poate vedea / proba in Bucuresti contact Pm pret 150 lei
  7. Geaca textil marca Hein Gericke, marimea 52 Protectii hard la umeri si coate Geaca nu este rupta si nu are mesada Folosită , dar in stare buna ! Este buna pt persoane înalte si slabe Se poate proba in Bucuresti Pret 100 lei contact PM
  8. Motorul s a vandut azi. Sper ca noul posesor sa l conduca cu placere si fara incidente ! rog un moderator sa închidă topicul si sa șteargă numarul de telefon din anunt . multumesc
  9. Motorul a fost cumparat in 2008 de la Suzuki Romania . 3 proprietari in Romania Proprietar in carte si talon , fiscal se elibereaza imediat (nu am datorii la primarie). Itp valabil 07.2020 si RCA 10.2019 Placute de frana , baterie ,bujii si cauciucuri schimbate in 2018 Ulei si filtre schimbate in Septembrie 2019 Discurile de frana si lantul se prezinta in stare buna . NU are ABS Saua are o Ciupitura de 1 deget si semicarena de plastic are aspect matuit. Topcase si suport topcase originale Suzuki si gentil laterale textil Km la bord 54000 - in crestere Ofer cadou casca marimea m hjc , geaca textil marimea 52 , manusi si ghete probiker Il vand doar pentru ca as vrea un scuter de maxim 250cmc pt drumurile la serviciu . Pret 2300 euro negociabil Contact - PM sau 0766 707 155 Se poate vedea / proba in zona Ikea Baneasa , Bucuresti
  10. Salut!!! Cate persoane sunt interesate de acest drum ? Si eu vreau sa plec pe 14 spre Ouranopolis (100 km dupa Kavala ). Nu am niciun coleg de drum pana acum , motorul (bandit 650s , 2008) il am de vreo 2 saptamani si inainte de asta am mai condus acum cativa ani vreo 3 mii km deci nu pot sa spun ca pot merge repede ... Multumesc !
  11. Salut ! Nu mi dau seama ce marime este cadrul si pentru ce înălțime este potrivită ?
  12. Multumesc pt raspuns . Transportul E in interes personal deci nu tre sa ma agit cu cele de mai sus. Zi buna !
  13. Salut ! E offtopic intrebarea mea , dar ai putea sa mi raspunzi la urmatoarea intrebarea ? Masina ta e de 3500 ? Daca e de 3500 si pui remorca atunci iti trebuie c, e si atestate de transport ? Trebuie sa montezi tahogrf pe ea ? Multumesc
  14. Ai si tu rabdare ca vremea nu ne a ajutat . De abia acum se incalzeste si o sa ai doritori ... de exemplu eu as vrea sa inchiriez un weekend , dar astept soarele ...
  15. Pai dc sa le stearga ??? Sa arate politistului exact situatia ? Dc lucruri favorabile ??? Voi vedeti / observati ca in afara de claxon (cand incerca sa depaseasca biciclistul) dubistul a mai facut ceva ? A incercat sa dea peste ea atunci ??? Daca incerca atunci aveti perfecta dreptate ... daca initiatorul nu arata degetul , nu accelera haotic sa se duca spre dubist si sa l provoace Dubistu mergea incet , in prostia lui pe prima banda - fara viteza , fara depasiri haotice , fata accelerari, fara claxoane ... NU trebuia sa arate degetul NU trebuia sa accelereze haotic si sa deranjeze ceilalti participanti la trafic NU trebuia sa intre peste dubist la trecerea de dinainte de rond NU trebuia sa accelereze la trecere ca poate omora un copil neatent voi pe astea nu le vedeti ? Provocand un om fara carte asa cum catalogati pe dubist nu dai dovada ca esti mai bun ...
×
×
  • Create New...