Sari la conținut

puya123123

Super Membru
  • Număr conținut

    1.684
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    puya123123@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Berceni
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Hayabusa ;R1 05
  • Numar Moto
    B111UAU B222GOD B13ZEU
  • Club
    Unknown

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1 ,Hayabusa ,RS125,Gsxr750,Gsxr600SRAD,Cbr125

Vizitatori Recenți Profil

1.338 citiri profil

puya123123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. De unde plm au aparut toti forumistii astia noi? Si de ce sunteti atat de dobitoci in exprimari?
  2. Prosti sunt aia care dupa ce cad o data..dupa ce cad si a doua oara..ei tot insista..in loc sa renunte..prosti sunt aia care isi dau cu parerea aici pe forum, desi eu n au nicio treaba cu mersul pe 2 roti..prosti sunt aia care , desi aici a murit un om, lor le arde sa faca pe intelectualii in loc sa-si vada de treaba Motociclismul NU e pentru toata lumea..MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cum credeti majoritatea din voi aici..eu la 17 ani mergeam pe hayabusa , merg de peste 8 ani si n am avut nici macar un incident minor. EU HABAR NU AM SA MERG CU MOTOCICLETA, O FOLOSESC STRIC PENTRU DEPLASARE , nu sunt vreun pilot si totusi sunt foarte in siguranta cand ma urc pe ea.. DUPA CE CAZI O DATA, E CLAR CA URMEAZA SA CAZI A DOUA OARA..parerea mea e ca multi dintre voi nu sunteti facuti pentru asta..am prieteni/cunostinte care merg de peste 20 ani cu motocicleta si mai mult de o cazatura in parcare nu au avut parte. BAGATI LA CAP , MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cu o atitudine adecvata in trafic , putina experienta si 2 degete tinute tot timpul pe maneta de frana sunt foarte mici sansele sa patiti ceva .
  3. http://instructorauto.bynet.ro/regulament-cod-rutier-5-3-5.php
  4. ..cumparat de la un prieten de-al meu.Incepator cu motor prea dificil de manevrat pt el si mult prea puternic.
  5. Vorbesc in cunostiinta de cauza, l-am vazut pe acel ionut cum mergea (portiuni f scurte) , iar motorul il are de la un prieten. Nu neg vinovatia gaborului , dar, ca incepator , NU IEI PASAGER mai ales pe supersport,mai ales cand tu abia te cari pe tine.
  6. Bine ca nu ati comparat Motocicleta cu atas,cu cauciucuri de iarna,cu un R1 2011 cu slickuri,pe ninsoare.Forumistilor.
  7. Cine merge cu SS pe zapada e (cuvant urat). Pentru alte modele or exista,dar sa pui pe supersport anvelope de iarna e aberant,inutil.Iar topicul este despre o motocicleta supersport,deci alte tipuri gen enduro and shit nu ne intereseaza.
  8. Sa-mi comand si eu niste gume de iarna pentru mobra in cazul asta =))))
  9. Ai dreptate,imi cer scuze,e varsta de vina probabil.Important era sa imi fie inteles mesajul,nu atitudinea.Tot respectul pentru cei care au tras o concluzie si o sa ia atitudine in privinta asta,vor fi mult mai in siguranta in trafic.Atentie mare pe viitor pentru toata lumea. nu vorbim aici de impact la 50 km/h,vorbim de viteza de deplasare.Daca am 50km/h si in 1metru jumate am masina in fata,am toate sansele sa franez si probabil nici sa nu cad,poate doar sa l tamponez pe idiot.Asta vroiam sa punctez.
  10. Pe temperaturi in care motocicleta nu reactioneaza cum ar trebui,sau in cazul in care conditiile meteo sunt nefavorabile,incurajez din tot sufletul folosirea motocicletei in limitele legale prevazute de legislatie.Nu degeaba sunt puse acele limite.La 50 la ora,chiar si daca e polei pe jos si esti pe 2 roti,cazi,dar sunt foarte mici sansele sa si mori daca porti echipament.Daca ai 70 la ora,ceea ce totusi inseamna o viteza foarte mica,sunt convins ca ti au crescut sansele de deces cu cel putin 50%..conteaza mult fiecare km in plus,fara de viteza legala.In cazul in care asfaltul iti permite sa exploatezi la maxim motocicleta,da-i bice fratioare,dar ai grija sa stii ce calaresti inainte sa faci asta.Ca o concluzie,motocicleta,indiferent cat de bine o cunosti,in conditii nefavorabile,pe temperaturi nefavorabile,nu o sa se comporte cum te astepti tu sa se comporte.Mereu o sa te fure..D-asta si zic ca nu e tocmai un anotimp favorabil pentru mersul pe 2 roti.Cine are creier cat de cat,o sa bage la cap si probabil o sa evite accidentele cum le-am evitat si eu pana acum.Cu putin creier orice necaz poate fi evitat.
  11. Daca mergi suficient de incet/atent poti sa eviti orice accident,sau daca ,prin absurd, nu reusesti sa il eviti,in mod sigur nu mori decat daca intra unu cu foarte mare viteza in tine.In cazul de fata vina a aprtinut in totalitate soferitei,nu neg asta,dar daca in locul baiatului implicat(dumnezeu sa-l ierte) era altcineva,in mod sigur nu se termina in felul asta.Norocul si-l face fiecare,nu exista nimic intamplator.Cand vezi oameni care merg pe motocicleta de 10-15-20 ani si nu au accidente,iar apoi te uiti la 5accidente pe saptamana,in care 99% din persoane sunt la inceputul carierei de motociclist,incepi sa nu mai crezi in noroc,reflexele conteaza in majoritatea dintre situatii,conditiile meteo,motocicleta calarita.Tot respectul pentru motociclistii cu capul pe umeri. Ai perfecta dreptate aici,dar ghinionul nu venea asa de urat,daca viteza era mai mica,nu mori la 50km/h echipat,nu ai cum.de la 50 la 0 km franezi instant,cel putin cu o motocicleta cat de cat decenta
  12. Ne vedem la urmatorul topic cu motociclisti iesiti iarna la plimbare pe vitezane.
×
×
  • Creează nouă...