la mine in ultima vreme scoate fum da'numa cat il pornesc!si la fel,nu tot timpul!nu cred ca e prea bine mai ales ca VULPOIU zicea ca se lasa cu demontare de motor,si schimbat de garnituri! el e in masura sa-ti raspunda mai amanuntit!bafta!si tine-ne la curent!
raspunsul lui a fo'asta:
E normal la un motor răcit cu aeroulei.
Nu Âştiu cîți kilometri are, dar i s-au cam dus simeringurile de supape. Da, trebuie să te duci la atelier, că trebe scule specializate pentru a da drumul la culbotori Âşi a-i regla înapoi. Asta, dacă nu Âştii tu ce e setul de lere Âşi vezi la manual la ce distanță se reglează.
Trebuie verificate Âşi cozile supapelor... că dacă n-ai pus ulei bun, o să le găseÂşti în cel mai fericit caz albăstrite, dacă nu chiar rodate...
Iar fumul albastru înseamnă consum de ulei, ai mirosit bine. Consumul de ulei e insesizabil - undeva la 20-30 ml la suta de kilometri. Rezultă deci eventual segmenți uzați... Pistonul la rece nu etanÂşează bine, iar la cald cînd se dilată îÂşi revine.
De tras, ți se pare că trage. După ce segmntezi o să simți diferența.
Io zic că se cam lasă cu desfacere totală de motor. Dacă tot dai jos chiulasa, scoți Âşi cilindrul Âşi vezi Âşi pistonul Âşi jocul de bielă/arbore. ÂŞi simeringurile.
Doar motorul! Nu Âşi cutia.