Sari la conținut

hawk

Super Membru
  • Număr conținut

    531
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1990

Vizitatori Recenți Profil

4.349 citiri profil

hawk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. o parere subiectiva: mie-mi pare foarte aratoasa asa cum e! bafta la vanzare! Nu prea inteleg de ce ai avut nevoie de camere la cauciucuri. Nu sunt tubeless cauciucurile? Evacuarea este originala?
  2. S-o stapanesti sanatos! Un model cu adevarat practic! Pt. oras e destul de evident ca e o alegere mai buna decat un miar. Nu stiu daca ai mai condus inainte si ce, dar e posibil sa nu fie foarte fasneata la viteze mai mari de 70-80. Dupa specificatii as compara-o cu GS500. La gabarit si tipul motorului sunt foarte asemanatoare, ambele aprox. 170 kg si 2 cilindri paraleli si frana pe un disk in fata. Probabil o sa fii foarte multumit de consum care presupun ca e undeva pana-n 5 in oras. » Post actualizat in 01 Aug 2017 22:35 Apropo de discutia comparativa cu gsxr de 250. Vazum acum f. mult ani un model de gsx 250 in 4 cilindri. Nu cred ca inazuma 250 are ceva in comun cu gsx vechi pt. aia ca avea pe bord vreo 20000 rpm, mai ceva ca un polizor. Cred ca si banditu de 250 a facut parte din aceeasi categorie. Am tot auzit/citit ca astea de 4 cilindri si 250 sau 400 dau dureri de cap la reglaje... Presupun ca asta are injectie, nu?
  3. Salut, Plecarea pe la 9 as zice, doar ca as incerca sa ma intorc pana pe la 15 tot duminica. (nu vineri?!) O sa plecam de aici, benzinarie lukoil: https://goo.gl/maps/1CbAocBqxo72 Distanta cred ca e vreo 250km, iar pauzele poate le organizam impreuna inainte de plecare. Nr meu 743oo89o1
  4. E putin probabila prognoza pt. duminica... Oricum, doar pentru seara se anunta, cand o sa fiu deja parcat
  5. Salut, In caz de vreme buna(~15 grade), e careva interesat de drumul descris mai sus? Mers lejer, 110-120 in afara. Nu tin sa merg la pas cu altii, putem organiza si checkpoint-uri/pauze pe traseu. Vreau sa antrenez un pic bateria inainte de hibernare... Putem agrea si alt traseu, dar prefer in sud pt. a beneficia de un minim de confort termic.
  6. Daca ai noroc, ai putea incerca sa dai cu spray de pornire pe filtru de aer.
  7. Inteleg ca pe astea mai noi, dupa 2005 pe injectie au schimbat un pic circuitul electric. http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=16198 @Insider: exact!
  8. Nu i-am mai facut nimic pt ca n-am mai dat de Andrei si mi-am adus-o in Bucuresti. Intre timp mi-am dat seama ca nu are nevoie de nimic, chiar daca nu merg 2-3 saptamani cu ea, tot are baterie sa porneasca. Ce poate fi un pic deranjant e ca invarte motoru sa-l porneasca uneori la a 2-a sau a 3-a apasare pe buton, dar e cunoscut si specific comportamentu la guzzi. Salutari si concedii lungi!
  9. Da, prin bucuresti de aproape 7 ani cu mici pauze de maxim 1 an. Cat stai pe acasa? Astept sa ne gasim la o bere in ct sau buc. P.s.: motoreta merge, contrar asteptarilor haterilor de pe topic. Spune-le si tu ca ai mers cu ea fara sa impingi ca pe mine sigur nu ma cred.
  10. Azi am facut o tura de 210 km si am bagat 9.6 litri. Spre norocu meu, nu mi s-a gripat si am reusit sa ma intorc acasa. Acum nu stiu daca si cel cu breva750 visinie de m-a depasit a reusit sa ajunga la destinatie... :-)
  11. Mersi de info. Plec un pic mai devreme daca tot nu s-a anuntat nimeni.
  12. Bucuresti - Targoviste - pucioasa - valea lunga cricov. La ora 9 voi fi la omv din soseaua chitilei pt 10 min. Sunt doritori? Tel 743oo89o1
  13. Nu stiu de ce deranju' asta de a compara consumu la sv650 cu cel de la breva. Nu am spus ca sv650 n-ar trebui sa fie economic, ci doar ca sunt mai multumit de breva, am avut mai putine batai de cap. La sv am tot avut probleme electrice in care am "investit", dar tot am ramas cu ea de cateva ori in drum din cauza asta... Breva chiar este economica, nu trebuie investit in sprayuri de curatat si de uns lantu. Ca o avea un consum similar sau poate mai mic sau mai mare cu 0.5-1L, nici nu stiu, nici nu mi-am batut capu cu asa ceva. E un calcul destul de simplu: la o motocicleta pe lant, ii schimbi lantu' la vreo 20-30k km si asta depinde de cum mergi cu ea si cat de mult il ingrijesti. Dupa calculele mele e posibil sa iesi chiar mai prost cu lant, doar kitul costa vreo 100-150E + ingrijire/maini curate + montaj + grija lui cat de intins/uns/uzat este...
×
×
  • Creează nouă...