Sari la conținut

Stig

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 F4i
  • Numar Moto
    La vedere

Vizitatori Recenți Profil

576 citiri profil
  • U235

Stig's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Din ce ai postat, se intelege ca motorul este neinmatriculat si nu are numar sau rca. Parerea mea e sa cauti pe cineva cu remorca sau duba. Asa scapi de mai multe probleme sau riscuri.
  2. Daca esti pe banda a doua si vrei sa parasesti sensul, ai obligatia sa te asiguri ca nu vine cineva de pe prima banda, iar daca vine, trebuie sa-i cedezi trecerea. Cel mai simplu e sa te incadrezi pe prima banda daca vrei sa parasesti sensul la prima iesire.
  3. Daca ar fi problema de la cip, ar trebui sa se aprinda beculetul verde, aflat in cadranul turometrului (se poate localiza si in filmare).
  4. Posibil sa aveti dreptate, dar cel putin la Honda, modelele pe injectie, au retur. 600F, 600RR, 929, 954, 1000RR garantat au. Pana si batranele dacii pe carburator au retur.
  5. E de la f4i. Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este.
  6. Furtunul de retur este furtunul prin care se intoarce in rezervor surplusul de benzina.
  7. Mai este si furtunul de retur, care este la fel de important ca cel de alimentare.
  8. Daca motocicleta nu a fost prevazuta cu imobilizator din fabrica (vezi modelele de pe piata americana) va trebui sa modifici instalatia electrica sau sa o schimbi. De ex. pentru contact apare un pin in plus si se elimina instalatia imobilizatorului.
  9. Cauta un magazin serios. Eu mi-am facut cu 18lei. Nu trebuie sa intre in suport. Se taie dupa carcasa si se lipeste cu o solutie foarte rezistenta.(mastic ceva,nu stiu sigur)
  10. Incearca la o firma ce executa geamuri si oglinzi. Mergi cu carcasa si iti taie ei dupa ea. Separat nu gasesti.
  11. ABS-ul nu este facut sa abuzezi de el. Chiar daca il ai montat, nu insemna ca trebuie sa franezi "blana", ca vorba aia, ai ABS. El este facut sa te scape, in cazul in care iti scapa mana prea tare, din diverse motive.
  12. In cel mai rau caz, atunci cand ABS-ul nu functioneaza, masina/motocicleta franeaza normal, ca si cum nu l-ar avea montat. Atat timp cat da eroare sau ceva nu merge cum trebuie, ABS-ul se dezactiveaza.
×
×
  • Creează nouă...