Jump to content

kr3at0r

Membru
  • Posts

    266
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki V-strom DL1000

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650

kr3at0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. hello, vreau sa schimb furtunele de frana pe fata cu varianta urmatoare: https://www.motonetro.ro/catalog/motocicleta/suzuki/1000/dl-1000-v-strom/?good_detail=race-front-brake-hose-kit-venhill-powerhoseplus-2-conducte-in-kit-clear-hoses-black-fittings-662f090099d59ff9a7b8ff1017953255m aveti careva experienta? sunteti multumiti?
  2. Salutare, Are cineva la vanzare un radiator de ulei pt dl1000? Al meu a decis sa planga:(
  3. Am masurat toate pastilele si cu subler si cu micrometru sa fiu sigur :))
  4. i-am dat si eu un telefon lui Fabio dupa ce am postat si am inteles ca trebuie sa reglez jocul sa fie aproape de limita maxima fara sa o depasesc si de asemnea sa fie cat mai apropiate valorile jocului de la o supapa la alta (sper ca am inteles bine si ca nu ma injura Fabio)
  5. Salutare, Sunt in plin process de verificare si adjustare a supapelor la miarul meu (51500 km). Am nevoie de un pic de ajutor cu alegerea corecta a pastilelor. Conform cartii valorile ar trebuii sa fie intre: IN: 0.1 - 0.2 mm EX: 0.2 - 0.3 mm Acestea sunt valorile masurate de mine: Din ce am citit am inteles ca e de preferat ca valorile masurate sa fie cat mai aproape de limita superioara fara a o depasii. Acesta ar fi rezultatul: Din alte surse am inteles ca pentru IN ar fi mai ok sa fie la mijloc intre limite: Si ultima intrebare ar fi daca pot sa refolosesc pastilele? 4 bucati (cele marcate cu verde) se potrivesc la calcule. Multumesc frumos
  6. Salut Grigore, O treaba foarte buna! Trimite-mi te rog si mie. mersi
  7. Eu cumpar de la caranda atat pt moto cat si pt masina. Nu am avut probleme.
  8. Salutare, Anul trecut am avut parte de primul accident :( sper sa fie si ultimul. Am oprit la trecere dar masina din spatele meu nu. Din fericire daunele au fost doar materiale si am scapa atat eu cat si pasagera fara probleme serioase. Am o dilema referitoare la crashbar. Si-a facut treaba... carena si piciorul meu nu au avut de suferit, insa crashbarul drept s-a apropiat de carena cu vreo 2-3 cm. Sa il indrept sau sa il schimb? Pentru indreptat... eu m-am gandit sa pun motocicleta intre 2 stalpi... In stanga sa leg de cadru iar in dreapta de partea de sus a crashbarului si sa dau usor la clicket chingii. Atasez si cateva poze
  9. Pai e pret de "scuter" ca asa e clasificat dar nu prea il poti numii scuter » Post actualizat in 08 Aug 2018 10:48 Update pret: 4500 euro negociabil » Post actualizat in 16 Aug 2018 11:24 Update pret: 4400 euro negociabil » Post actualizat in 17 Aug 2018 06:46 SUZUKI BURGMAN 650 Executive ABS An: 2010 KM: 30112km(in crestere) Primul proprietar in Romania Echipament: Alarma Manere incalzite Sa pilot + pasager incalzita Parbriz reglbil electric pe inaltime Oglinzi rabatabile electric ABS Motor: 650cc in 2 cilindrii Ulei schimbat la 29057km (Motul 7100) Consum incarcat cu 2 persoane (aprox 200kg) Drum lung: 4-4.5l/100km In oras: 5.5-6l/100km 4400 Euro Negociabil 0754040932 Marius
  10. Bucuresti si imprejurimi. (preferabil bucurestii noi, chitila, aviatiei, baneasa dupa ora 19:00 si Pipera la cerere intre 9:00 si 17:30) Daca se doreste (pt ca stiu ca se cere) pornire la rece se poate vedea in Mogosoaia dupa ora 19:00 si oricand in weekend.
×
×
  • Create New...