Sari la conținut

kr3at0r

Membru
  • Număr conținut

    266
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki V-strom DL1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650

kr3at0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. hello, vreau sa schimb furtunele de frana pe fata cu varianta urmatoare: https://www.motonetro.ro/catalog/motocicleta/suzuki/1000/dl-1000-v-strom/?good_detail=race-front-brake-hose-kit-venhill-powerhoseplus-2-conducte-in-kit-clear-hoses-black-fittings-662f090099d59ff9a7b8ff1017953255m aveti careva experienta? sunteti multumiti?
  2. Salutare, Are cineva la vanzare un radiator de ulei pt dl1000? Al meu a decis sa planga:(
  3. Am masurat toate pastilele si cu subler si cu micrometru sa fiu sigur :))
  4. i-am dat si eu un telefon lui Fabio dupa ce am postat si am inteles ca trebuie sa reglez jocul sa fie aproape de limita maxima fara sa o depasesc si de asemnea sa fie cat mai apropiate valorile jocului de la o supapa la alta (sper ca am inteles bine si ca nu ma injura Fabio)
  5. Salutare, Sunt in plin process de verificare si adjustare a supapelor la miarul meu (51500 km). Am nevoie de un pic de ajutor cu alegerea corecta a pastilelor. Conform cartii valorile ar trebuii sa fie intre: IN: 0.1 - 0.2 mm EX: 0.2 - 0.3 mm Acestea sunt valorile masurate de mine: Din ce am citit am inteles ca e de preferat ca valorile masurate sa fie cat mai aproape de limita superioara fara a o depasii. Acesta ar fi rezultatul: Din alte surse am inteles ca pentru IN ar fi mai ok sa fie la mijloc intre limite: Si ultima intrebare ar fi daca pot sa refolosesc pastilele? 4 bucati (cele marcate cu verde) se potrivesc la calcule. Multumesc frumos
  6. Salut Grigore, O treaba foarte buna! Trimite-mi te rog si mie. mersi
  7. Eu cumpar de la caranda atat pt moto cat si pt masina. Nu am avut probleme.
  8. Salutare, Anul trecut am avut parte de primul accident :( sper sa fie si ultimul. Am oprit la trecere dar masina din spatele meu nu. Din fericire daunele au fost doar materiale si am scapa atat eu cat si pasagera fara probleme serioase. Am o dilema referitoare la crashbar. Si-a facut treaba... carena si piciorul meu nu au avut de suferit, insa crashbarul drept s-a apropiat de carena cu vreo 2-3 cm. Sa il indrept sau sa il schimb? Pentru indreptat... eu m-am gandit sa pun motocicleta intre 2 stalpi... In stanga sa leg de cadru iar in dreapta de partea de sus a crashbarului si sa dau usor la clicket chingii. Atasez si cateva poze
  9. Vând protecții pentru cadru Pret: 60 lei / set Contact: Marius tel: 0754 040 932 website: Pagina de vanzare si contact
  10. Salutare, Va prezint o solutie pentru protejarea respectiv accesorizarea cadrului: Accesoriu: Protectie: Dupa cum se vede din poze se monteaza precum protectia originala insa modelul meu acopera complet cadrul si are 2 canale pentru a trece 2 soricei prin el si prin spatele cadrului pentru un montaj sigur. Acestea au fost construite din TPU - un material flexibil care rezista la o temperatura de aproximativ 80 de grade celsius. Am facut si testul la drum lung fara sa intampin vreo problema. Protototipul a fost modelat pentru motocicleta mea DL1000 k7 cu scaritele lasate mai jos. Ma astept sa se potriveasca si la dl650 pana in 2011( va rog sa ma corectati daca gresesc). Pentru finalizarea acestui proiect am nevoie de ajutorul vostru. 1. Care este distanta dintre cadru si placa de prindere a scaritei: Dupa cum vedeti din poza aceasta: prototipul meu are o margine de 3mm grosime in zona spre scarita (dreapta sus in poza). Am nevoie sa stiu daca este nevoie sa fac un model fara aceasta margina. 2. M-a intrebat cineva daca se potriveste si la dl 650 dupa 2012. Este cineva disponibil in Bucuresti sa ne vedem pentru a lua masuratori? PS: Piesa galbena este primul prototip si a fost construita din plastic in loc de TPU (doar pentru a verifica dimensiunile).
  11. si eu tot cu 2.5 si 2.8 merg. dar nu vad de ce ar fi prea mare. asa scrie in carte.
  12. in manual la dl1000 k7 scrie ca incarcarea trebuie sa se situeze intre 14 si 15v dupa ce am schimbat statorul (oem) am urmatoarele valori: - faze stator la 5000 ture 90v - incarcare 14.4v - 14.8v in mers (indiferent de turatia nu a depasit 14.8v, regulator oem) aceasta incarcare este masurata weekendul care abia a trecut cu temperaturi de 40 de grade... (traseu: bucuresti-pitesti-transfagarasan-sibiu-transalpina-pitesti-bucuresti)
  13. imi incarca maxim 13v. Am masurat regulatorul conform manualului de service si nu am gasit nici o pb. Am masurat statorul si imi incarca peste 75v pe fiecare faza... asa ca am ramas perplex ca nu gasesc vreo problema. am gasit problema cand am verificat daca statorul are scurt cu masa si asa am descoperit ca statorul era dus. l-am schimbat si acum totul este in regula.
  14. Si eu mi-am montat voltmetru... Insa daca nu te uiti la el... Degeaba urla De asemenea leduri pe stopuri si semnalizari. Nu am proiectoare. Manere incalzite f rar folosite. Becuri h4 philips moto ceva. Nu cred ca am suprasolicitat ceva...
  15. dap. nici eu nu cred ca statorul ar avea vreo problema... Am facut rost de un releu dimineata si voi testa in seara asta. revin cu info si poze dupa. » Post actualizat in 07 Jul 2017 10:15 Salut, am luat si eu acum 1 an tabla, bricheta si voltmetrul. cablajul l-am facut eu si nu pot sa ma plang decat de voltmetru pe care nu il pot citi daca bate soarele pe el. In afara de asta... totul merge ok si fara pb. » Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40 Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot » Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40 Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot
×
×
  • Creează nouă...