Sari la conținut

estroe

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

estroe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @Gath: 1. Perfect de acord 2. Perfect de acord 3. Partial de acord. Totusi a murit "motociclind". Poate era pe motocicleta din pasiune, pentru ca ii placea (si asta ne face "frati"). Poate era pe motocicleta pentru ca a fost fortat si nu ii placea dar nu avea incotro. Totusi era pe motocicleta si probabil ca daca l-am fi vazut pe strada l-am fi salutat ca pe oricare altul. Culmea e ca unii raspund iar cei care nu raspund sunt blamati aici pe forum si numiti figuranti, increzuti si in alte feluri. Saluti motociclistul si a fost considera "frate", nu uniforma, nu "capul de creta". 4? Parial de acord: politia chiar si atunci cand intoarce peste linia continua respecta legea: art 61 care a mai fost pomenit aici spune clar "2) Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă." Teoretic cand se urca in masina de serviciu, cea cu girofare, primesc un ordin de deplasare, deci sunt in interventie/misiune. Inca nu am vazut politist venind acasa "cu masina de firma". Pe de alta parte un "motociclist imprudent care mergea cu 200+ si nu a adaptat viteza la condia-tiile de trafic" a mers cu acea viteza pentru ca el a ales. Nu cred ca a ales politistul sa alerge pe ploaie, noaptea cu 100+ si chiar sunt declaratii ca era manat din spate sa mearga mai repede . Cat priveste ceilalti motociclisti care au murit din cauza gropilor, intr-adevar tragedia lor este similara cu cea a politistului, dar poate ar fi bine sa "profite"si motociclistii de mediatizare, nu doar politicienii. Cred ca este o ocazie buna pentru a forta luarea de masuri, semnalizarea gropilor cu mai mult de doua degete inainte, astuparea lor cat mai rapida, etc
  2. @Geo_74: evident nu stiu sigur deoarece nu sunt politist. Stiu sigur doar ca un nene tot apare pe la tv si se da drept lider/membru la sindicatul politistilor. O cautare pe google mi-a dat cele trei rezultate precum si faptul ca SNAP este "AFILIAT LA FEDERATIA SINDICATELOR DEMOCRATICE A POLITISTILOR DIN ROMANIA "ALEXANDRU IOAN CUZA" DIN CADRUL BLOCULUI NATIONAL SINDICAL" (exact asa scrie pe site la ei) si m-am gandit ca ar putea fi mai multe de trei. Ca din acele sindicate fac parte alte categorii profesionale si nu e picior de politist... e greu de crezut. De asemenea daca titlul de sindicat al politistilor e abuziv, ma astept ca cineva s-ar fi sesizat pana acum. Deci ca urmare nu sunt sigur ci aproape sigur. Cat priveste grevele, nu stiu daca au voie sau nu sa faca, cert este ca au facut un protest la care spun ca au participat peste 500 oameni atunci cand li s-a redus alocatia de hrana. Acum mi se pare un motiv mult mai intemeiat dar din pacate vad ca nu reactioneaza. Trist.
  3. Offtopic, dar sa nu dezinformam: nu au unul, se pare ca au cel putin trei: SNPPC (Sindicatul National al Politistilor si Personalului Contractual), SPR Diamantul (Sindicatul Politistilor din Romania DIAMANTUL), SNAP (Sindicatul National al Agentilor de Politie)
  4. @SpiritofMotions: te rog compara si modul de a circula (numarul de masini, proportia soferilor cu "prioritate de smecher", etc) de atunci cu cea de astazi.
  5. Am fost in Dubova de pe 2 pe 4 octombrie. Drumurile sunt la fel de proaste cum zice colegul George (intre Orsova si Dubova) dar nu au fost probleme mari. Am fost in cautare de smochine la Svinita (din pacate prea tarziu) si intre Dubova si Svinita este o bucata de drum foarte proasta (vreo 3Km insumati unde nu prea mai e asfalt dar se poate face slalom printre gropi destul de lejer).
  6. @Tince1290: Din cate imi amintesc am mai avut nevoie de o adeverinta de la ceva institutie a statului (nu mai stiu cum i zicea, cred ca ANAF) ca nu trebuie sa platesc taxa de inmatriculare pentru moto.
  7. As dori sa schimb parbrizul stock cu altul care sa ofere mai multa protectie la vant. Recomandari la preturi acceptabile?
  8. Eu nu inteleg ce poate face instructorul cu frana aia care i se pune la dispozitie. Cred ca doar ajuta sa cada la viteza mai mica
  9. Din cate am inteles vara e de mers la Vitan3 ca sa te distrezi cu somnul african
  10. HelpNet Balcescu are o singura bucata pe stoc. bafta. Sper ca timisorenii o pot gasi, eu doar atat am aflat la telefon.
  11. Numarul rosu il poti prelungi la expirare cu inca 30 zile, din cate am inteles.
  12. Nu te supara ca te intreb, esti sigur ca nu exagerezi? Declaratia de la ANAF ca nu esti platitor de tva dupreaza din cate am inteles cam 4-5 zile. Eu cunosteam pe cineva si m-a rezolvat de pe o zi pe alta. Nu stiu daca cer peste tot, dar la fel mi s-a cerut traducerea legalizata din italiana in romana a actului de vanzare cumparare precum si a unui act din care sa rezulte data primei inmatriculari in Italia (pt ANAF ca sa ateste ca moto nu e noua).Astea la fel s-au facut de pe o zi pe alta. Nu inteleg cum ai rezolvat tu in 5 ore. BTW joi am facut inmatricularea in Bucuresti, motorul era radiat in Italia, fara numere, adus pe platforma si la politie mi-au cerut dupa cum am mai zis declaratia ca l-am adus eu in tara (prin ce vama, cu ce masina, la ce data) precum si copii dupa taloanele remorcii si masinii.
  13. Ideal ar fi sa fie contractul de vanzare cumparare pe numele tau (tu o cumperi). O sa mai ai nevoie de copie dupa talonul masinii si remorcii cu care o aduci in tara. In tara o sa ai nevoie de o tona de hartii (declaratie pe propria raspundere ca tu ai adus-o in data de.... prin vama..., adeverinta de la ANAF ca nu platesti tva, traduceri dupa diverse acte, etc). Cand am inceput sa platesc actele in Romania, am crezut ca o mica parte din bani s-au dus pe motocicleta si mai mult costa hartiile (e putina gluma - costa cam 600 ron),
×
×
  • Creează nouă...