Jump to content

Luca WR450F

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Luca WR450F

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Yahoo
    bmxbogdan29@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bihor
  • Carnet moto din
    2.07.2012
  • Motocicleta
    Yamaha YZ 450 F
  • Club
    Apuseni Enduro Beius

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Explorer kbr125, Yamaha WR 450 F
  1. Cine nu s-a inscris pana acuma la Apuseni Enduro Trophy II 2015 mai are timp pana in data de 6 martie ! 100 LEI taxa de participare (bonus un tricou de enduro + un bogracs din partea organizatorilor) ! Va asteptam !!! Aici aveti link spre portalul de inscrieri: http://www.apusenienduro.ro/?q=inscriere-apuseni-enduro-trophy-2015 + alte informatii de care aveti nevoie.
  2. Am placerea de a va anunta ca pe site-ul Apuseni Enduro Beius http://www.apusenienduro.ro/ s-au dat drumul la inscrieri pt concursul ce va avea loc luna viitoare. Pt mai multe detalii intrati pe site, respectiv sectiunea http://www.apusenienduro.ro/?q=Apuseni-Enduro-Trophy-20-21.03.2015 si aveti acolo regulamentul concursului si alte informatii de care aveti nevoie. Taxa de participare este de 100 lei, de acesti bani primiti un tricou de enduro si un bogracs. Pt orice alte informatii legate de concurs aveti pe site nr de telefon. Multumesc anticipat !
  3. Echipa Apuseni Enduro Beius are onoarea de a invita orice motociclist de enduro sau cross pt a lua parte la cea de-a doua editie a concursului "APUSENI ENDURO TROPHY II 2015". Prima editie a avut loc in anul 2014,la inceput fiind considerata prieteneasca, pe parcurs s-a transformat intr-un concurs veritabil,avand in jur de 50 de concurenti atat din Romania cat si din Ungaria. Concursul a fost derulat pe parcursul a 3 zile,respectiv vinerea fiind ziua prologului (obstacole artificiale),sambata avand un traseu mediu,accesibil tuturor categoriilor de motociclisti,iar duminica fiind un traseu mai scurt,pe urma a urmat festivitatea de premiere. Anul acesta concursul se va desfasura in perioada 20-21 martie avand doua categorii,respectiv A si B, taxa de participare va fi de 100 de lei, concursul va fi pe doua zile,vinerea va avea loc prologul (obstacole artificiale) si sambata un traseu de aproximativ 90 km.Duminica va avea loc un raid (prieteneasca) pt cei care vor dori si cei care vor ramane. Locatia concursului este in Jud. Bihor, oras Beiuș. Pentru mai multe informatii puteti apela nr de telefon: (+4)0726 174 513 Catalin Iagar (romana si engleza) , (+4)0741 469 807 Csabi Miklos si (+4)0722 664 298 Antal Peter (maghiara). De asemea puteti accesa pagina noastra de facebook https://www.facebook.com/apuseni.enduro .
  4. Tara Beiusului si prima editie Apuseni Enduro Trophy! Evenimentul il gasiti pe facebook: https://www.facebook.com/events/1464448837102789/ Siteul oficial: https://www.apusenienduro.ro Prima editie a competitiei Apuseni Enduro Trophy se va tine pe perioada 28-29-30 martie 2014 si va avea loc in Municipiul Beius si imprejurimile sale. Ziua 1: Ora 14:00 Prolog - Obstacole Artificiale Ziua 2: Ora 10:00 Traseu 70KM Ziua 3: Ora 10:00 Etapa Speciala 5 KM Mai jos aveti coordonatele pentru GPS a locatiei! Traseul va avea nivel de dificultate mediu, poate fi parcurs atat de incepatori cat si de avansati. Vor fi 7 Checkpointuri si un Fuel Point. Participantii vor parcurge un traseu foarte frumos de 70 KM printre dealuri , vai , urcari cu nivel de dificultate mediu , peisaje foarte frumoase. Un peisaj foarte frumos vazut de pe "Curu Varului" O mica parte din Apuseni Enduro Beius , o ceata de motoristi foarte optimisti si dedicati noroiului! "Putina" distractie pe traseu. Uneori pe traseul de 70 de km pe care participantii il vor strabe vor intalni cate o vale pe urcare sau pe coborare. Si vor fi portiuni rapide de urcare cu gazul deschis la maxim. Va asteptam cu mare drag si in numar cat mai mare la aceasta prima editie a Apuseni Enduro Trophy. Mai multe detalii pe siteul oficial: https://www.apusenienduro.ro
  5. Salut baieti, am o problema si daca m-ati putea ajuta...caut electromotor bun complet pt Yamaha WR 450 F din 2004...am mare nevoie de el si cat mai urgent...daca stie careva unde pot gasi sau daca are cineva sa ma contacteze cu un mesaj ceva...mersi!
  6. Mersi mult...si o seara faina in continuare
  7. Sa inteleg ca se potriveste de la YZF 450 din 2003-2004-2005?
  8. Anu fabricatiei ii 2004...modelu cu cadru de fier
  9. Salut baieti...am nevoie de ajutor...am cazut cu motoru mai demult si mi-am indoit cotu de evacuare de la yamaha wr450f...am incercat sa o indrept cu bile da nu prea am reusit...am taiat-o cu gandu ca o indrept ca romanu cu ciocanu si pe urma ii trag o sudura ca la mama acasa...da de unde, ii din titaniu si nu o tinut sudura, era ca si cum o manca sudura...ma rog am improvizat eu ceva cu un amic si tine...Mi-ati putea spune daca se potriveste cotu de evacuare de la un Yamaha WR 426 F pe Yamaha meu WR 450 F? Sau macar de pe un YZF 450 pe WR450F-u meu? Astept rasp cat mai repede! Mersi.
  10. Salut Adi...sunt posesorul unei Yamaha WR 450 F din 2004. Sincer nu sunt prea multe de zis despre motoarele astea. Proba face cat 1000 de cuvinte, dar ti-as putea rasp la intrebari. Parerea mea despre motor este una atat de buna incat nu l-as da niciodata. Punctele forte sunt: cuplu enorm (cu motoru pornit il bag in treapta 1 si merg la plimbare pe langa el FARA sa accelerez,doar lasand de ambreaj ), puterea parca nesfarsita (tragi de acceleratie incontinuu si simti ca nu se mai termina puterea ) , cai din dotare, fiabilitatea,suspensia, intretinerea ieftina ( fata de alte motoare),raspunderea instantanee a comenzilor. Puncte slabe: greutatea( daca ar fi cu 10-15 kg mai usor ar fi motoru perfect...dar asta depinde de la posesor la posesor).Daca ar fi sa il schimb l-as schimba tot cu un WR 450 F putin mai nou. La tips and tricks is mai multe chestii...pt performante: o toba sport de exemplu,umpic de tuning la motor (dar la cat ii de adevarat motoru, o toba sport ii ajunge), pt fiabilitatea ar fi setarea suspensiilor (cum scrie in manual,daca reglezi suspensiile dupa click-urile de fabrica,motoru copiaza terenu 100%), la eficienta comenzilor nu prea ar fi nimic de zis,raspunde foarte bine la orice comanda,dar asta depinde de posesor. Eu pe motor am un rezervor de plastic de 10 litri. Dar sunt si rezervoare si de 8 litri,de 12 litri... Pt enduro motoru este ideal, nu exista loc din care sa nu te scoata. La pilotat nu incomodeaza deloc. La cazaturi ( punerea pe dunga prin padure,etc.) nu ii greu de ridicat,doar ca dupa ce l-ai pus pe dunga de cateva ori ti se pare greu la un moment dat. Cum am mai zis, am Yamaha WR 450 F din 2004, primit cadou de majorat. Toba LeoVince X3 pe el, putin tuning la motor, are vreo 60 de cai,rezervor de 10 litri, pinioane 13 fata cu 50 spate ( cele mai ok din punctul meu de vedere), scut motor,handguard-uri, manete rabatabile din titan.Are vreo 130 de kg cu plinu de benzina + ulei. Sincer nu mi se pare greu deloc (am 18 ani, 1,89 si 80 de kg,dar numa ma joc cu el cand vine vorba sa il ridic in padure). Cu pinioanele care is acuma pe el, ma pot opri la jumatea oricarei penti, sa vad pe unde trebuie sa o iau, si pot porni din loc fara sa dau cu motoru peste cap sau sa sape sub mine. Are pornire si la buton si la pedala. Bafta in alegerea motorului.
×
×
  • Create New...