Sari la conținut

romica

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cj_86_trs

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Castelnuovo Scrivia Italia
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    honda 954 rr fireblade

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki gsx 600 f

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

romica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Am verificat inca o data releul de incarcare diodele sunt bune nu sunt strapunse,verificat continuitatea intre infasurari stator si sasiu,nici o infasurare nu este in scurt,verificat si rezistenta intre cele 3 infasurari trebuie sa fie intre 0,1-1 ohm dupa manual,daca dau statorul jos oare ce castig,fara suparare daca pe cele 3 fire totul este ok,mai departe nu mai am nici o solutie,am vb cu mai multi baieti care se pricep la honda si mi-au spus ca sa o las asa daca nu imi arde becurile ,ca au mai intalnit problema asta ,cica pana in 17 volti ar fi cam ok ,a mea incarca 17,30-17,50 la 5000 ture cu faza lunga aprinsa,mai mult de atat daca arde becurile sau fierbe bateria asta e doar sa nu imi arda ECU In manual specifica ca trebuie sa incarce maxim 15,5
  2. Da este masurata la baterie,din ultimele masuratori alternatorul este in regula,problema este ca am schimbat deja 2 relee de incarcare si tot asa merge
  3. da era pus pe curent alternativ cum se masoara releul ca am incercat cu 2 pana acum si este la fel?
  4. multumesc pt raspuns Am masurat alternatorul,nu are scurt in infasurari ,intre faze are 22 volti, 1 cu 2,1 cu 3,2 cu 3,pe fiecare faza in parte scoate 32 de volti la 5000 de ture,incarcarea cu faza scurta si lunga aprinse la 5000 de ture este 17,32 volti Ce parere aveti ??
  5. Sti cumva cum se masoara exact alternatoru? Stiu ca are 3 faze ca si alternatoarele auto,eu am 3 fire galbene care intra in releu ,am masurat doar intre faze si mia dat 22 volti intre 2 faze si intre celelalte 2 tot 22 volti
  6. Salut,ma poate ajuta cineva cu o informatie? Am un 954 incarca 17 volti ,am incercat deja cu 2 relee de incarcare,verificat si alternator,mi s-a spus ca asta e o problema la ele Becurile nu mi le arde,merge normal ,oare ii vreo problema?
  7. Buna,caut releu incarcare pt 954,are 8 fire
  8. daca are cineva la dezmembrat gsx600f pana in 97 sau 750f caut carene fata dreapta si stanga ,carenele mari din fata
  9. stai linistit ca poate sa scoata si flacari de o juma de metru ca tot nare nimic da rateuri de tre sa ai curaj sa stai langa ea e ceva normal a ta ii din 98 sa vezi alea dinainte cu carburatoarele vechi ce dadeau daca nu le porneai multa vreme
  10. depinde ce vrei sa spui prin turatii mai mari ca stand pe loc sigur nu vibreaza daca ai vibratii pe la 130-140 in sus atunci echilibreaza roata spate
  11. vezi ca piesa acea conica din plastic la care tu ii spui dop are rolul de a trece de pe normal pe rezerva si are o tablita in serpentina in fundul gaurii in care vine montata . si ea la randul ei are gaura cu o tesitura . tablita are rol sa limiteze pozitia .normal are trei gauri 2 sus si una jos face legatura dintre cele 2 tevi din rezervor cu furtunu de benzina o teava lunga pt normal si una scurta de rezerva
  12. romica

    ce faci man?

  13. chiar daca sunt noi sar putea sa trebuiasca echilibrate si la rulmentii de la jug vezi ca nu iti dai seama de joc numai daca o ridici de fata si acolo se testeaza strangerea dupa forta cu care misti ghidonu tre sa fie parca juma de kg la capat semighidon cel putin asa scrie in manual
  14. dupa cum a zis colegul verifica rulmenti jug rulmenti roata daca sunt buni pune vaselina sa naiba joc si deasemenea ulei amortizoare si in ultimulrand daca toate sunt bune echilibrat roata
×
×
  • Creează nouă...