Salut,
imi permit si eu sa-ti dau un mic sfat desi parerea mea este ca de regula sfaturile mai mult strica pentru ca vin din experienta personala.
Atentie sa nu te sprijini in brate atunci cand faci miscarea st/dr pe sa.
Foloseste-ti genunchii impingete in ei ca sa te poti misca pe sa.
Stai cat mai in spate pe sa, o sa te ajute foarte mult. Este si motivul pentru care locul pilotului este putin mai mare. O sa te simti mai comod pe mobra si o sa-ti dea un plus de siguranta.
Sprijina-te mult in scarita din exteriorul curbei pentru a tine aderenta pe spate. Umerii trebuie sa urmeze si ei directia in care te lasi.
Si inca ceva, nu iesi prea tarziu din sa, este mai bine sa iesi mai repede. Asta pentru ca vrei sa te misti inainte ca centrul de greutate sa se miste spre fata ca rezultat al franarii.
Insabilitatea de care vb vina ca rezultat al faptului ca esti rigid in brate. Cu cat te vei sprijini mai mult in genunchi si in sezut, cu atat te vei simti mai bine, si nu vei obosi atat de repede. Miscarea trebuie sa fie naturala. Nu incerca prea multe din prima. Fixeaza-ti un obiectiv (exp iesitului din sa mai devreme) si ocupa-te doar de asta.
Drum uscat si ture cat mai lungi!