Sari la conținut

JeTzep

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX-6R 2003
  • Numar Moto
    intotdeuna la vedere

JeTzep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Am fost si eu ieri cu batranica mea pt toate cele necesare de la inceputul sezonului. Pot spune ca motoreta a avut parte de cele mai bune tratamente. Lucrarile s-au intins pana la vreo 1:20 noaptea si toata lumea a ramas pe pozitie pana la finalizarea lor. Palaria jos pt ce ati reusit sa faceti din acel loc.
  2. Salutare, Si eu am fost respins de cei din Voluntari in acelasi stil in care te-au respins pe tine. Tot pentru toba sport, care e omologata pentru strada si au mai zis ei pentru suportul de numar. Nu a contat daca aveam silencer sau nu...nici macar nu a pornit motoreta...pur si simplu vor sa te duci cu ea stoc.
  3. A lui este atunci...iti trimit datele de contact pe privat
  4. Salutare, Donez carena de pe partea dreapta de la un R1 din 2004-2005(cred).
  5. Sa folosesti cu placere mobra si fara evenimente. Si eu tot pe un 636 am inceput si nu mi-a dat mari emotii pana acum. Este o motocicleta temperata pana in 6-7k. Plimbari placute!
  6. Eu personal folosesc motoreta aproape zilnic si s-a intamplat sa o pornesc si pentru 10-15 minute.
  7. Multumesc pentru sfat! Ma gandesc ca la iarna sa o pornesc la 1-2 saptamani pentru ungere si din cate am inteles pelicula de 300v rezista mai mult pe suprafetele verticale astfel incat la pornire uzura e mai mica. Motoreta o sa fie intr-un garaj subteran incalzit - asta pentru a elimina discutiile legate de condens.
  8. Salutare, Ce ulei recomandati pentru albastra mea din 2003 aprox. 26000 km? M-am tot uitat pe net si am dubii intre Castrol si Motul7100. Astept parerile voastre. Numai Bine! Revin pe aceeiasi problema, schimbul de ulei. Am mai "sapat" pe google si am hotarat sa merg cu motul. Acum problema este 300v sau 7100(amandoua 10w40). Peste tot pe unde am citit am gasit ca 300v este superior 7100 fiind dublu ester dar ca 7100 s-ar comporta mai bine la temperaturi mai mari(nu inteleg de ce avand acelasi coeficient de vascozitate) si pe motocicletele Kawasaki. Avand in vedere ca : -merg cam 60-75% din timp cu 5-7k ture; -varsta si kilometrii motoretei; -faptul ca va ramane cu uleiul asta peste iarna; care din cele doua uleiuri ar fi recomandat sa il folosesc?
  9. @wtf? : Pai pentru voblaj...nu asta e scopul lui principal?...sau ma insel eu? @cmd : si pneurile in cazul meu. Astea care le am acum sunt din 2007, si cu toate ca au carne sanatoasa pe ele, toata lumea mi-a spus sa le schimb...
  10. Salut, Multumesc frumos pentru aprecieri. Nu intentionez sa modific nimic la ea ca si aspect, cel putin pe moment, dar la iarna, cand nu o sa se mai duca banii pe benzina, o sa vreau sa ii adaug ceva imbunatatiri tehnice sau de siguranta(amortizor de ghidon,opinci noi...). Aveti idee pe la cati km se recomanda schimbare cablurilor de acceleratie si ambreiaj(de soc nu poate fi vorba ca ala nici macar nu exista:P)? Numai Bine.
  11. Salutare frati ZiXeR-isti De la sfarsitul lunii aprilie sunt fericitul posesor al unui frumos xs-6r din 2003. Am urmarit cu atentie acest thread atat inainte de a procura motoreta cat si dupa dar nu am apucat sa postez pentru ca abia recent am reusit sa imi fac cont pe forum. Deocamdata am vrut sa va salut, dar o sa revin deoarece, fiind prima motoreta voi avea nevoie de sfaturile voastre pe viitor. Mai jos sunt cateva poze cu motoreta Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...