Sari la conținut

lucian_gh

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600
  • Numar Moto
    SV 90 BUW

lucian_gh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. increteala de care vorbesti este o reactie din cauza ca ultimul spray nu e compatibil cu celelalte, mai precis: spray-urile sunt pe baza de rasini sau acrylice si nu ai voie sa le dai unu peste altul indiferent de cat timp au stat la uscat. Trebuie sa te uiti la spray-uri sa fie toate la fel, si in final sa ai grija ca lacul sa fie compatibil cu vopseaua.
  2. tu te referi la bataia aia de joasa tonalitate nu? parca seamana putin cu zgomotul notoriu produs de rulmentul de la ambreiaj
  3. nu cred ca e intinzatorul, ala suna altfel
  4. Buna ideea cu standerul, am sa merg la un prieten care are asa ceva sa vad exact pozitia in care debreiaza complet, eventual cred ca o sa vad ce pot face si cu manetele, poate reusesc sa imi iau altele.
  5. Salutare tuturor! De cand am inceput iar sa merg cu motorul ma confrunt cu urmatoarea problema: eu am mainile mai mici si daca fac cursa la maneta de ambreiaj ca la carte adica 1 cm joc la capatul manetei am mari dificultati in a opera ambreiajul cu varful degetelor asa ca am facut-o cam de 2 cm pentru a putea manevra mai bine, mai ales cand plec de pe loc cu ghidonul rotit. Poate asceasta cursa scurta sa afecteze cumva cutia de viteze? Acum mi-se pare ca parca mai ratez a din a doua in a 3-a cand schimb mai in forta, eu avand motor de anul trecut nu stiu daca e de la ambreiaj sau lipsa mea de experienta.
  6. eu am un Hornet PC34 caruia i-am pus bujii iridiu anul trecut, acum doua saptamani am pornito dupa 3 luni de stat si a pornit neasteptat de usor in felul urmator: la prima cheie nu a schitat nimic, la a doua si a treia a dat sa porneasca si sa oprit, dupa am lasat-o in pace 2 minute si cand am dat urmatoarea cheie a luat-o la sfert, mentionez ca nu am dat mai mult de 5 secunde la automat. Mie mi-a zis mai multa lume ca Hondele sunt notorii pentru faptul ca se inneaca foarte usor de aceea nu e indicat sa dai la automat mult, eu la a mea daca nu o lasam in pace 2 minute dupa cele 2 chei se ineca si nu mai pornea ca o cunosc
  7. Pana la urma am facut comanda de ulei si de filtru dupa catalog si mi-a venit un filtru Hiflo hf 303 cu 8 gauri ciudat, cred ca am sa il pun pe asta, ce e drept, peste tot unde ma uit dupa filtru de hornet pc34 vad filtru cu 8 gauri, o fi asta ce il aveam eu pe moto mai deosebit, cine stie... Am atasat si o poza cu filtrul cumparat acum. As mai avea totusi o intrebare, va fi totusi vreo diferenta in functionarea circuitului de ulei acum ca pun filtru cu mai putine gauri?
  8. Va salut! Anul asta am vrut si eu sa fiu gospodar si sa cumpar uleiul cat si filtrul din timp dar intampin o problema. Filtrul care il am pe motocicleta are 10 gauri si este champion f301, iar cand vreau sa comand de pe vre-un site acelasi filtru vad ca are doar 6 gauri desi scrie acelasi lucru pe el. Sa fie oare vreo problema daca pun filtru cu 6 gauri? pana la urma care e faza cu gaurile astea la filtre? Mai jos atasez si poze sa vedeti despre ce e vorba (modelul meu de filtru e in poza in care se vede cutia).
  9. pai am cam descoperit de unde, odata e un furtun care merge de la pompa in bloc si a doua oara (dar acolo e doar umezit) din partea de sus a racitorului de ulei. Oricum am sa fac azi cateva poze sa va arat exact despre ce e vorba.
  10. Si cand s-a incalzit a continuat sa curga la Kawa? Furtunul pe la care curge e sugrumat de colier si e subtiat in zona aceea destul de tare, am mai patit asa ceva la masina si am pus chiar doua coliere si tot curgea, cred ca e mai bine sa schimb furtunul.
  11. Pana la urma am fost si am strans colierele cat am putut, cu o tubulara nu cu surubelnita, si tot curge dar mai putin, am vazut ca furtunul este destul de gatuit de colier si ma gandesc ca nu mai etanseaza cum trebuie. Deci pe scurt, aveti idee unde as gasi un kit complet de furtune de racire, chiar si de alea siliconice, mi-ar place sa le schimb pe toate si sa scap de griji inainte sa inceapa sezonul.
  12. pai eu am cumparat-o in mai si a stat cam o luna jumate in garaj fara sa merg cu ea pana am luat permisul pentru moto si nu a curs nimic, asta ma intriga, si totusi daca ar fi curs si vara in mers ar fi trebuit sa curga mai mult avand in vedere ca se face presiune in instalatie cand e motorul fierbinte si ar fi trebuit sa scada si nivelul de antigel, dar nu a scazut deloc.
  13. daca „condensul” nu ar avea culoarea antigelului nu mi-as face nici eu griji
  14. uitandu-ma la posturile de mai sus vreau sa elimin din start ipoteza ca antigelul ar fi de calitate proasta, antigelul a fost verificat in service cu un tester ce parea profesional folosind doar 2-3 picaturi. Acuma la partea cu -40 de grade nu cred ca ar trebui sa fie probleme deoarece asta e rezistenta la temperatura care rezulta din diluarea antigelului pur cu 50% apa distilata, dupa cum specifica si producatorul. Aseara am pus sub motocicleta cateva servetele sa vad cam cat pierde pe seara si azi dimineata am gasit o pata foarte mica (cam cat antigelul dintr-o seringa de 2 ml). M-am uitat mai atent si am observat un strop la furtunul care iese din pompa, stropul fiind in partea care intra in motor, pana aici totul e ok, am sa strang colierul mai bine azi, dar ce ma speriat putin e ca am vazut foarte putin umeda partea de sus a motorului (incerc sa atasez poza), sub galeriile de evacuare, acolo parea doar umed, mai jos era uscat, nu se vedea nici o urma ca ar fi prelins pana jos, deci pata de jos cred ca e doar de la furtun. Motocicleta a stat si vara nepornita o luna (pana am luat permisul ) si atunci nu a curs absolut nimic si chiar m-am uitat dupa asa ceva si dupa cum am mai zis si sus nici nu a pierdut nimic nici pe tot parcursul sezonului. Tare mi-as dori sa fie doar o problema de contractie a metalelor si venirea primaverii sa rezolve problemele . Credeti ca ar fi bine sa o mai pornesc din cand in cand? am pus aici si poza cu zona unde am vazut putina umezeala
  15. Salutare tuturor! sunt curios sa aflu daca a patit cineva ca iarna, in timp ce motocicleta nu este folosita, sa apara scurgeri de antigel. Eu nu am mai pornito pe a mea de 2-3 luni si sta intr-un garaj neincalzit si azi m-am dus sa ma mai uit la ea si am observat ca o pata uscata pe beton de vreo 6-7 cm sub ea si uitandu-ma mai atent am vazut o picatura de antigel jos, pe baia de ulei. Asta e prima iarna in care am motocicleta, i-am verificat antigelul si tine pana la -40 grade si toata vara am mers cu ea si nu am curs nimic, nivelul antigelului fiind acelasi tot parscursul sezonului. Ma gandeam ca poate de la frigurile de la noi sa se contracte motorul mai tare si sa apara scurgeri, nici eu nu mai stiu ce sa cred dat fiind faptul ca vara nu a curs nimic. Va multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...